Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 september 2020, 17:42   #1
JW040
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Keuze kliniek en vraag over Dr. Serkan Aygin

Hallo iedereen,

Ik sta op het punt om de stap te nemen om HT te ondergaan en heb meerdere offertes/consulten via WhatsApp en email gedaan. Ook afgelopen week een consult bij Esteworld op kantoor gedaan.

Esteworld advies:
FUE Saffier + PRP + ACELL stamcelbehandeling
Tussen de 2100 en 2400 grafts
Prijs €2400 + €1250
3 nachten

Ik ben heel tevreden over de manier waarop ik ben voorzien in informatie door Esteworld alleen heb ik mijn vraagtekens bij de ACELL behandeling, 5 vrienden van me al een HT gaan doen waarvan 3 in Istanbul en 2 in Veldhoven. 2 vrienden van me hebben gekozen voor de ACELL behandeling alleen zijn ze beide niet tevreden hier over en adviseren ze mij dit niet te doen.
Ook adviseerde Esteworld mij om direct te starten met Procapil spray, Neofollics Tablets en Vitamine pillen.

Dr. Serkan Aygin advies:
Dr. Serkan Aygin heeft in 2019 prijs gewonnen voor European Awards in Medicine 2019 Hair Transplant Surgery:
http://www.theeuropeanawards.eu/prem...plant-suergery
Dit geeft mij al veel vertrouwen, maar ik heb via email contact gehad en foto's van mijn situatie toegezonden. Hier heeft de Dokter naar gekeken en DHI methode geadviseerd.


Prijs is €2700 voor DHI methode en Lazer behandeling

Ik heb aangegeven dat ik bij Esteworld het advies kreeg voor FUE saffier +PRP + ACELL stamcel behandeling.
Daarop was het antwoord dat als ik bij Dr. Serkan Aygin op consult komt dit ook nog het advies kan worden wan ze doen het beide.

Prijs voor FUE Saffier is €2200 en met Lazer behandeling.
Zij vertelde mij dat PRP na operatie geen effect heeft en dat ACELL behandeling nog niet is "approved".




Ook heb ik het online advies ontvangen van:


Doctor Zen:
Saffier FUE + PRP 4000 tot 4300 grafts
€1850

Promed:
DHI methode +/- 4500 grafts
€1600

Dr Cinik:
FUE Methode 3500t ot 3600 grafts
€2090

Natural Hair:
DHI Methode 2000 tot 2500 grafts
$800

MCAN Hair:
FUE + PRP +/- 4000 grafts
€1650

Hierop ga ik mijn afweging maken omdat het veel verschillende adviezen zijn. Wel heb ik al een goed gevoel bij Esteworld (twijfels bij de ACELL) en Dr. Serkan Aygin. Alleen zie ik over Dr. Serkan Aygin weinig terug hier op het forum.

Nu is mijn vraag is er wel iets hier over Dr. Serkan Aygin terug te vinden?

En kan iemand mij nog een advies meegeven?

Alvast bedankt.
JW040 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 19:31   #2
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW040 Bekijk bericht
Dr. Serkan Aygin heeft in 2019 prijs gewonnen voor European Awards in Medicine 2019 Hair Transplant Surgery:
http://www.theeuropeanawards.eu/prem...plant-suergery
Je snapt toch wel dat dit nepverkiezingen zijn. Bedrijf betaalt geld voor een prijs in zijn/haar aangeleverde categorie en mag op komen draven voor een filmpje.

Verder is een HT in Turkije best te doen, maar weet dat ze daar enkel productie draaien. In Nederland krijg je het superpositieve salesverhaal en zijn ze erg aardig, maar eenmaal daar krijg je een ongeïnteresseerde tolk. Daar komt nog bij dat ik verhalen heb gelezen dat je in Turkije minder grafts kan krijgen als de chirurg dat beter lijkt, maar je betaalt nog wel steeds hetzelfde vaste bedrag.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 20:32   #3
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Verder is een HT in Turkije best te doen, maar weet dat ze daar enkel productie draaien. In Nederland krijg je het superpositieve salesverhaal en zijn ze erg aardig, maar eenmaal daar krijg je een ongeïnteresseerde tolk. Daar komt nog bij dat ik verhalen heb gelezen dat je in Turkije minder grafts kan krijgen als de chirurg dat beter lijkt, maar je betaalt nog wel steeds hetzelfde vaste bedrag.
O.b.v. wat zeg jij dit?

Dit is totaal niet de ervaring die ik ken en zelf ervaren heb, met mij nog vele andere. (En uiteraard vele andere misschien juist weer wel)
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 21:20   #4
sernea
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2020
Berichten: 27
Geslacht:
Ook bij globalhair waren er twee ongelukken gebeurt eentje had een vette litteken opgelopen. Was ook met die neppe award verkiezingen om mensen te misleiden.
sernea is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 23:41   #5
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
O.b.v. wat zeg jij dit?

Dit is totaal niet de ervaring die ik ken en zelf ervaren heb, met mij nog vele andere. (En uiteraard vele andere misschien juist weer wel)
Het zal vast in x gevallen goed gaan, maar wat ik zeg lees ik toch vaak. Ik ben geen fan van die Turkse klinieken die hier in NL dan een vertegenwoordiger hebben.

Laatst gewijzigd door Aver; 24 september 2020 om 23:46
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 23:45   #6
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Het zal vast in x gevallen goed gaan, maar je wil toch niks te maken hebben met een kliniek die meedoet met van die neppe, betaalde nepverkiezingen?

Ik vind het allemaal erg smerig.
Doen alle Turkse klinieken hier aan mee dan? Dat suggereer je namelijk..
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 00:26   #7
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Doen alle Turkse klinieken hier aan mee dan? Dat suggereer je namelijk..
Nee, ik las de OP verkeerd en dacht dat die Dr. Serkan Aygin bij Esteworld werkte. Had m'n post al aangepast. Verder lees ik wel ervaringen van mensen die in Turkije toch een minder aantal grafts krijgen dan waar ze voor betaald hebben. Ook gedoe met tolken.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 09:24   #8
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Nee, ik las de OP verkeerd en dacht dat die Dr. Serkan Aygin bij Esteworld werkte. Had m'n post al aangepast. Verder lees ik wel ervaringen van mensen die in Turkije toch een minder aantal grafts krijgen dan waar ze voor betaald hebben. Ook gedoe met tolken.
Kom ik op haarweb zelf tot nu toe niet tegen, tolk issues inderdaad wel.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 10:36   #9
JW040
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Je snapt toch wel dat dit nepverkiezingen zijn. Bedrijf betaalt geld voor een prijs in zijn/haar aangeleverde categorie en mag op komen draven voor een filmpje.
Dat was ook wat mij bij Esteworld werd verteld, dat in Turkije op de hoek vande straat (bij wijze van spreken) een award kan kopen/verzinnen. Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.
Mijn moeder is doktersassistente en gaat maandag even in haar "netwerk" op onderzoek uit om dit uit te dokteren ..
JW040 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 10:57   #10
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW040 Bekijk bericht
Dat was ook wat mij bij Esteworld werd verteld, dat in Turkije op de hoek vande straat (bij wijze van spreken) een award kan kopen/verzinnen. Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.
Mijn moeder is doktersassistente en gaat maandag even in haar "netwerk" op onderzoek uit om dit uit te dokteren ..
https://www.theeuropeanawards.eu/about-us

https://youtu.be/kBvRqx8PPuo

Komt op mij meer over als een Spaanse happening dan een grote Europese Award. Het bestaat ook pas sinds 2019.
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 11:01   #11
Aver
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JW040 Bekijk bericht
Alleen deze verkiezing is de European Medicine Awards 2019 wat mij dan weer juist het gevoel geeft dat het wel een eerlijke award is.
Ja daarom heet het ook zo.
Aver is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 14:22   #12
JW040
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2020
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
https://www.theeuropeanawards.eu/about-us

https://youtu.be/kBvRqx8PPuo

Komt op mij meer over als een Spaanse happening dan een grote Europese Award. Het bestaat ook pas sinds 2019.
Ja het is ook een spaans bedrijf die het is gestart. En het klopt dat het bestaat sinds 2019 maar omdat het een Europese en geen Turkse uitreiking heb ik er meer vertrouwen in.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aver Bekijk bericht
Ja daarom heet het ook zo.
Haha ja dat is een goede tactiek dan.


Ik ben zojuist gebeld door een kliniek uit Belgie Pro Hair Clinic en zij geven weer juist het advies om eerst "Haar Boost Therapie" te doen. Hun en nog een andere kliniek in Italie zijn de enige 2 in Europa die dit doen. De reden voor deze "Therapie" is omdat de haren die nu zwak en dun zijn en door een operatie een shock zullen krijgen en na de operatie zullen uitvallen. De "Haar Boost Therapie bestaat uit 3 onderdelen: PRP + PRF + Finasteride en Minoxidil in vloeibare vorm.
https://www.prohairclinic.com/prp-behandeling

Het verhaal klinkt wel logisch maar Dr. Serkan Aygin en Esteworld hebben natuurlijk hun eigen methode en bevindingen.

Maar wat is nu wijsheid? Kiezen voor eerst het opbouwen van de cellen of eerst de behandeling ondergaan.

Iemand ooit eerder hier de overweging voor gemaakt?

Laatst gewijzigd door JW040; 25 september 2020 om 17:04
JW040 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 18:46   #13
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je kaal bent, maar finasteride en minoxidil is altijd wel aan te raden. Vooral voor jongere personen.

Wat betreft PRP/PRF ben ik niet overtuigd dat het de prijs waard is.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2020, 19:54   #14
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je kaal bent, maar finasteride en minoxidil is altijd wel aan te raden. Vooral voor jongere personen.

Wat betreft PRP/PRF ben ik niet overtuigd dat het de prijs waard is.
Aanraden, maar dan wel meteen verwijzen naar eventuele bijwerkingen. Deze dus zelf goed doorlezen en over na denken!

Is niet ‘zomaar’ een goede keuze.
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2020, 00:08   #15
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Aanraden, maar dan wel meteen verwijzen naar eventuele bijwerkingen. Deze dus zelf goed doorlezen en over na denken!

Is niet ‘zomaar’ een goede keuze.
Ligt aan de leeftijd en agressiviteit. Als je jong bent is het een no brainer. Zonder medicatie moet je een HT al helemaal uit je hoofd zetten.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.