Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 augustus 2020, 13:03   #46
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hierbij een situatie van het front deze zomer. En een foto uit december van bovenop. Model vh haar zorgt dat ‘t minder opvalt maae ook daar wordt het dunner.

Zone 1+2 wordt 1575g met 35cm2 dichtheid
Zone 3+4 wordt 1575g met 25cm2 dichtheid
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg C2C3DA51-88E7-4ED6-AE8D-6F257CF16063.jpeg‎ (29,0 KB, 895x gelezen)
Bestandstype: jpeg EFC8941D-AC8E-44D8-BE67-64572A5EFAF2.jpeg‎ (32,2 KB, 852x gelezen)
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 00:51   #47
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Hoe verwachten jullie het resultaat met mijn huidige situatie?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 13:58   #48
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Natuurlijk zal het je zeker een veel beter resultaat geven maar verwacht geen wonderen met 3150 grafts.25 en 35 grafts/cm2 is niet echt veel en dat merk ikzelf als ik mijn huidige situatie aanschouw.Ik vergelijk jouw haarsituatie van voor de HT en die is omzeggens idem.Ik las ook dat je spreekt over chirurgen die de HT uitvoeren en dat is hoegenaamd niet het geval in Veldhoven,je ziet ze enkel bij aanvang van de HT wanneer ze je de eerste verdoving komen geven,de rest word volledig afgewerkt door de assistentes.Probeer ook te vragen of ze het max aantal grafts dat ze aanbieden ( 3200 )te nemen want het bedrag dat je nu betaald is voor dit aantal bedoeld.Ikzelf heb er ( volgens de assistentes) 3300 gekregen voor idem bedrag.Sta er op dat men goed aandacht geeft betreffende de multigrafts vooraan .Succes verder.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 14:58   #49
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Hoi Themen,

Moet wel een goed zijn. Ze hebben in ieder geval een plan van aanpak, dus dat is goed.

Als jouw eigen haar uitvalt over een tijd, dan zal het aan de voorzijde wel weer bijgeplaatst moeten worden. 35 FU/cm2 zijn dan wel te weinig. Maar dat is allemaal vast besproken.

Aan de andere kant als je er nu te veel plaatst beschadig je het bestaand haar. De vraag is wat is de levensverwachting van jouw bestaand haar in de haarlijn. Zij hebben jouw haar van dichtbij bekeken en ook jouw donor, dus kennen zij jouw situatie het best.

Heel veel succes.
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2020, 20:59   #50
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2010
Berichten: 107
Goed dat je zo lang hebt kunnen relativeren voor het consult en de 2e kliniek ook hebt bezocht.

3100 grafts is aardig veel. Vooral als het niet te dik geplaatst wordt.

Let wel op: je leest je nu in met een cocon. Vertel het toch aan enkele mensen die dichtbij je staan. Het is toch een operatie zodat die je ook na kunnen steunen. Wordt soms alleen maar gezegd gaat mooi worden.. Het is wel even een operatie en enkele weken flink herstel en daarna nog steeds extra je haar checken hoe het verder verloopt..
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2020, 11:54   #51
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Ik weet dat het wordt uitgevoerd door de assistentes. Wat betreft de dichtheid: die 25 en 35 grafts per cm2 gaat enkel over de getransplanteerde haren! De bestaande haren komen daar nog bij. Ik had nu geloof ik tussen de 15 en 25 haren per cm2 dus in totaal kan dat zeker een goede dichtheid geven.

Wonderen verwacht ik niet al ben ik wel zeer benieuwd, als ik soms eindredultaten zie ben ik wel positief.

Wel zie ik enorm tegen de behandeling op
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 27 september 2020 om 12:01
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2020, 00:25   #52
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Themen,

Heb om eerlijk te zijn niet heel je topic doorgelezen, maar heb de foto s bekeken en ik denk met jou situatie 3200 grafts erbij plaatsen je gewoon een goed resultaat kan verwachten! Veldhuis kliniek is ook een kliniek die goed aangeschreven staat dit moet dus goed komen!

Wat betreft bang zijn voor de prikken en pijn dit hoeft echt niet hoor, uiteraard voel je wel iets daarvan maar echt pijn doet het niet, daar moet je echt niet om stressen!
Zelf heb ik 2x alleen de voorkant van mijn haar afgeschoren en heb 2 weken vrij genomen van werk, daarna het haar eroverheen gekamd naar voren en niemand die het gemerkt heeft. Ik zou je prive een foto kunnen sturen hoe het er bij mij uitzag net na de HT om je een idee te geven.

Veel succes!

Laatst gewijzigd door markr32; 29 september 2020 om 00:41
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 17:37   #53
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dag mag Mark32, stuur me maar een PB

Ik weet dat ik me te veel druk maak, maar toch zie ik daar tegenop. Ik weet dat iedereen zegt het is vervelend en doet een beetje pijn. Maar niemand schreeuwt het uit van ellende. Ik vind het erg lastig...
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2020, 15:41   #54
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Over bijna een week is het zover. Vind het enorm spannend. Ik zie op tegen de behandeling. Maar ik zie ook op tegen de eerste 10 dagen. Waarbij je de eerste dagen rechtop moet slapen en het er leijk uitziet.

Daarna is het, neem ik aan, een kwestie van niks doen en wachten.

Hoe pakken jullie dat aan? Nog tips
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2020, 20:03   #55
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Over bijna een week is het zover. Vind het enorm spannend. Ik zie op tegen de behandeling. Maar ik zie ook op tegen de eerste 10 dagen. Waarbij je de eerste dagen rechtop moet slapen en het er leijk uitziet.

Daarna is het, neem ik aan, een kwestie van niks doen en wachten.

Hoe pakken jullie dat aan? Nog tips
Wat mij geholpen heeft is aan beide kanten van me een stevig kussen te leggen. Daar lig je dan op met je armen.

Verder elke avond paracetamol genomen zodat ik iets minder last van kriebel/jeuk enz

Koop ook een goed nekkussen (niet zo'n opblaasding) ik had deze: https://www.bol.com/nl/p/p-health-tr...00000032419285
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2020, 21:21   #56
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Thanks. Mijn behandeling is 2 dagen dus ik moet als het goed is 3 nachten zo slapen. Nekkussentje krijg ik in de kliniek volgens de papieren.

Hoeveel nachten heb je zo moeten slapen?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2020, 22:22   #57
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Ik heb het ergens anders laten doe. Daar was het advies om zo te slapen tot de haren zacht aanvoelen. Duurde bij mij 6 nachten
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2020, 00:49   #58
fok7
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2015
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Thanks. Mijn behandeling is 2 dagen dus ik moet als het goed is 3 nachten zo slapen. Nekkussentje krijg ik in de kliniek volgens de papieren.

Hoeveel nachten heb je zo moeten slapen?
Mijn HT bij kliniek Veldhoven was op 2 en 3 November. Ook maximale aantal grafts wat mogelijk was op twee dagen tijd. Wanneer ik meer tijd heb, zal ik een review schrijven en foto’s delen.

Maar nu even heel kort een tip. Haal zo’n stoffen/gevulde nek kussen. Slaapt veel lekkerder dan de opblaasbare variant die je gaat krijgen.

Misschien tijdens je HT vragen of een wondgel (bijvoorbeeld van bepathen) helpt voor een snellere wond genezing.

Ik had officieel maar 1 dag echt vrij. Dacht dat ik prima vanuit huis kon werken (met de webcam uit). Alleen had ik veel last van zwellingen, ook bij mijn ogen. Als het kan, neem dus een weekje vrij. Je gaat echt een paar nachten heel slecht slapen.

Pijn viel helemaal mee, ook de verdoving. De trilplaat die ze gebruiken ik je af te leiden werkt perfect. Het is wel een lange zit. Zelf ben ik een paar keer in slaap gevallen en heb ik hard zitten snurken daar. Voordeel van een makkelijke slaper :-)

Ze wisselen elkaar constant af, want het is natuurlijk monnikenwerk. Ik maakte me wel een beetje zorgen of de vele wissels ook negatief kunnen uitpakken (verschillende dichtheid of werkwijze, want summigen hadden duidelijk meer ervaring)
fok7 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2020, 00:54   #59
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Weet je zeker dat je rechtop moet slapen de 1ste dagen? want onderstaande staat er op hun website, mijn kliniek zegt weer dat je de 1ste week
op je rug moet liggen.



Slapen na haartransplantatie
Gebruik de 1e en 2e dag na de operatie een extra kussen in de rug en het nekkussentje van de kliniek tijdens het slapen. Het is raadzaam om er bij het slapen gaan ervoor te zorgen dat het hoofd hoger ligt, zo kan de zwelling wat wegzakken. Niet geheel onbelangrijk, het beperkt ook de kans op het uitvallen van de transplantaten. De transplantaten zijn in dit stadium nog niet vergroeid met het weefsel. Verder kunt u een kussen tegen uw linker- en rechterzijde leggen, zodat u stabiel ligt en minder snel zal draaien in uw slaap. U hoeft vanaf de 3e dag na de behandeling niet meer met het nekkussentje en de extra kussens in de rug te slapen; u kunt uw gebruikelijke houding aanneme



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Over bijna een week is het zover. Vind het enorm spannend. Ik zie op tegen de behandeling. Maar ik zie ook op tegen de eerste 10 dagen. Waarbij je de eerste dagen rechtop moet slapen en het er leijk uitziet.

Daarna is het, neem ik aan, een kwestie van niks doen en wachten.

Hoe pakken jullie dat aan? Nog tips
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 november 2020, 10:13   #60
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dank voor de reacties.

@Fok7; wat leuk dat je daar ook geweest bent. Ook goed om te horen dat het goed bevallen is. Jij bent nu zo'n 10 dagen verder. Hoe is het nu?

@Crazy9: Klopt dat staat inderdaad op de website over dat slapen. Echter wat voor mij nog onduidelijk is. Ze schrijven: Gebruik de 1e en de 2e dag na de transplantatie het nekkussentje

Maar wat is dan de eerste dag? In de nazorg documenten staat dat de behandeldag dag 0 is. In mijn geval is de behandeling op woensdag en donderdag. Natuurlijk slaap ik van WOE op DO al met extra met het nekkussentje. Maar is dan donderdag (nacht van DO op VR ) de 1e dag en van VR op ZA de 2e dag en dan vanaf zaterdag (op zondag) geen nekkussentje meer...?

In een document die ik heb gehad voor nazorg staat dit:
-Gedurende de eerste 2 nachten slaapt u met twee kussens in de rug en het nekkussentje

even verderop staat dit
-U hoeft vanaf de 3e dag na de transplantatie niet meer met het nekkussentje en de kussens in de rug te slapen

Je ziet het, 3 verschillende stukken info. Wat is het nou als de behandeling op donderdag is.

Verder staat er dit: Na een haartransplantatie duurt het ongeveer 2 dagen voordat de getransplanteerde haren vast in de hoofdhuid zitten.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 11 november 2020 om 10:33
themen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3100 grafts, 3150 grafts, haartransplantatie, veldhoven

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.