Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 mei 2015, 23:33   #31
Sjaakiee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 januari 2015
Berichten: 36
Geslacht:
Ik gebruik momenteel nu minoxidil foligain 5% in combinatie met foligain d8 dht blocker lotion (trichogen 8%). Het schijnt een goede werking te hebben. Overdag minox, en savonds d8 foligain het trekt snel in. Heeft iemand ervaring met dit product? Nanoxidil is te duur voor me moet elke maand bestellen... dat ga ik niet doen..
Sjaakiee is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2015, 19:18   #32
Flint Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2012
Locatie: Hilversum
Berichten: 60
Geslacht:
hmm.. ik heb net voor 12 maanden Kirkland binnen gekregen om te mengen met RU. is dat dan wel een goede vehicle voor RU? Ik wil 100mg op laten lossen in 1,25ml Kirkland. Net weegschaaltje binnen gekregen dus ik kan morgen eindelijk beginnen.. Hoop dat die Kirkland geen miskoop is want RU is een dure hobby..
__________________
Huidige regime (sinds augustus 2023):

- 1mg Finasteride (1x p/d)
- Kirkland minoxidil 5% (2x p/d)
- Dermaroller 1mm (2x p/w)
- Saw Palmetto (1x p/d 540mg)
- Biotine (1x p/d)
- Multivitaminen (1x p/d)
Flint Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2015, 22:40   #33
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flint Follicle Bekijk bericht
hmm.. ik heb net voor 12 maanden Kirkland binnen gekregen om te mengen met RU. is dat dan wel een goede vehicle voor RU? Ik wil 100mg op laten lossen in 1,25ml Kirkland. Net weegschaaltje binnen gekregen dus ik kan morgen eindelijk beginnen.. Hoop dat die Kirkland geen miskoop is want RU is een dure hobby..
RU in kirkland minox wil prima. Goed schudden en een tijdje wachten dan lost de RU vanzelf op. 5% is de maximale oplossing.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2015, 13:33   #34
haarisleuk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2015
Berichten: 28
Geslacht:
Beste haarwebbers,

al jaren volg ik deze site, maar pas nu ben ik lid! Hoera, dit moet gevierd worden!
Sinds mijn, laten we zeggen 22 jaar, ben ik op geheel langzame wijze groter wordende inhammen aan het realiseren. Niet tot groot jolijt van mezelf, moet ik er eventueel aan toevoegen. Nu ik 28 ben is er niet echt veel ontkennen meer aan, maar ik wil er wel wat aan doen Ik heb de revita shampoo en conditioner aangekocht en daarnet voor het eerst gebruikt. Mijn eerste reactie is dat het wel een positieve body aan mijn haar brengt, dus ben ik daar wel positief over. Nu ben ik ook gestart met Nanoxidil, spectral dnc n, (ongeveer 10 dagen) maar heb de indruk dat ik er last van krijg in mijn ogen ( vermoeide, rode, kleine ogen) is dat mogelijk? Ik moet zeggen dat ik snel bijwerkingen ervaar van medicatie, dus wat is eigenlijk het meest effectieve en bijhorende met de minste bijwerkingen? Voor alle duidelijkheid, ik neem liever geen finasteride, en voorlopig nog geen keratine retard. Dus het zou louter een lotion, of spray of iets moeten zijn dat ik aanbreng op mijn hoofd..

Graag adviserende woorden van mede passagier op deze trein met bestemming haarbehoud!
haarisleuk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2015, 20:57   #35
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Met de lotions die jij opnoemt is het vaak lastig om haarbehoud te realiseren, vaak slechts verdere achteruitgang te vertragen. Voor haarbehoud is finasteride eigenlijk wel het enige middel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarisleuk Bekijk bericht
Beste haarwebbers,

al jaren volg ik deze site, maar pas nu ben ik lid! Hoera, dit moet gevierd worden!
Sinds mijn, laten we zeggen 22 jaar, ben ik op geheel langzame wijze groter wordende inhammen aan het realiseren. Niet tot groot jolijt van mezelf, moet ik er eventueel aan toevoegen. Nu ik 28 ben is er niet echt veel ontkennen meer aan, maar ik wil er wel wat aan doen Ik heb de revita shampoo en conditioner aangekocht en daarnet voor het eerst gebruikt. Mijn eerste reactie is dat het wel een positieve body aan mijn haar brengt, dus ben ik daar wel positief over. Nu ben ik ook gestart met Nanoxidil, spectral dnc n, (ongeveer 10 dagen) maar heb de indruk dat ik er last van krijg in mijn ogen ( vermoeide, rode, kleine ogen) is dat mogelijk? Ik moet zeggen dat ik snel bijwerkingen ervaar van medicatie, dus wat is eigenlijk het meest effectieve en bijhorende met de minste bijwerkingen? Voor alle duidelijkheid, ik neem liever geen finasteride, en voorlopig nog geen keratine retard. Dus het zou louter een lotion, of spray of iets moeten zijn dat ik aanbreng op mijn hoofd..

Graag adviserende woorden van mede passagier op deze trein met bestemming haarbehoud!
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2019, 01:27   #36
Gerr922
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 februari 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Ik raad shytobuy nanoxidil aan

Laatst gewijzigd door Gerr922; 25 februari 2019 om 18:07
Gerr922 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.