Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 april 2012, 21:15   #1
Oliebol2012
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 8
1.250 Grafts bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven (dr. Eberson)

Beste allemaal,

Op donderdag 4 april a.s. zullen er bij mij - via de FUE methode - 1.250 grafts geplaatst worden. Een spannend moment aangezien ik hier eigenlijk al zo'n 2 a 3 jaar mee bezig ben. Het afgelopen half jaar ben ik een aantal klinieken langsgeweest in Nederland en heb ik mij uitgebreid laten voorlichten. Uiteindelijk had ik het beste gevoel bij de Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven waar dr. Eberson mij in een uitgebreide consult alles heeft verteld over een haartransplantatie. De voor- en nadelen van een haartransplantatie en de (on)mogelijkheden.

A.s. donderdag meld ik mij dan ook om 8.00 uur in de kliniek. Ik houd jullie allemaal graag op de hoogte van de transplantatie en het proces er na. Tips voor na de operatie zijn uiteraard welkom.

Ik voeg alvast wat foto's van mijn huidige situatie toe.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1163.jpg‎ (137,9 KB, 193x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1165.jpg‎ (135,0 KB, 171x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1167.jpg‎ (148,6 KB, 176x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1170.jpg‎ (147,0 KB, 193x gelezen)
Oliebol2012 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2012, 21:23   #2
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Succes, houd ons op de hoogte. Moet die mooie bos haar helemaal geschoren worden?
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2012, 21:25   #3
Oliebol2012
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 8
Afgelopen weekend ben ik zelfs al naar de kapper geweest om het een stuk korter te laten knippen. Überhaupt om te bekijken of dit mij staat Die bos moet er inderdaad af!
Oliebol2012 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2012, 23:25   #4
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
Zeer verstandige keuze om de behandeling hier te laten uitvoeren.
Heb zelf ook een behandeling gehad bij dr Eberson eind december 2011 en bij mij begint het nu al aardig te groeien.
Ik heb een goede ervaring met de kliniek en raad hem dan ook iedereen aan.
De behandeling bij jouw zal ook goed verlopen maar als tip zou ik zorgen dat je een tube calendula creme in huis heb. Dit verzacht het donorgebied de dagen na de behandeling. Het donorgebied doet geen pijn maar het is licht geirriteerd en hiermee voelt het iets gemakkelijker.
Heel veel succes
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2012, 18:50   #5
Oliebol2012
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 8
Dank voor de tip. Ik ga het morgenochtend nog even in huis halen! Ik ben benieuwd, kijk er nu wel naar uit!
Oliebol2012 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2012, 21:52   #6
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
en wat betaal je voor die 1250 grafts als ik mag vragen..?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2012, 16:38   #7
Oliebol2012
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 8
Gisteren was het dan zo ver, mijn haartransplantatie bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. De dag startte met nog een kleine samenvatting van wat er allemaal zou gaan gebeuren. Daarna direct naar een ruimte om met een tondeuse mijn haren te laten scheren (en dat is best raar als je nog nooit kaal bent geweest).

Na een paar verdovende prikken te hebben gekregen startte de behandeling. Ik moest op mijn buik liggen en tot aan ongeveer 12.00 uur hebben ze maar liefst 1.352 grafts weggehaald uit mijn donorgebied (toch 102 meer dan wat we hadden afgesproken). Om 12.00 uur even een half uurtje pauze voor een lunch en daarna snel weer door.

Dr. Eberson startte de middag met een verdoving in het gebied wat behandeld zou worden om vervolgens 1.352 gaatjes te prikken. De 2 assistentes vulde deze gaatjes vervolgens - zorgvuldig - met grafts. Een heel karwei heb ik ervaren. Zo nu en dan kwam dr. Eberson kijken of het allemaal goed verliep en heeft hij ook nog een periode zelf haarzakjes geplaatst. Ondertussen stond er voor mij een film op. Uiteindelijk waren dr. Eberson en zijn 2 assistentes pas rond 18.15 uur klaar met de behandeling, een intensieve klus!

Nadat de dag positief was verlopen en ik echt te spreken ben over de kliniek, zijn we naar huis gereden en heb ik eigenlijk vannacht nergens last van gehad. Mijn hoofd voelt wat blauw aan maar dat is ook niet raar als er 9 uur lang 3 personen met je hoofd zijn bezig geweest.

Nu rustig afwachten en moet blijken of het resultaat positief is. Volgens mij valt er nu nog weinig van te zeggen. Ik ben in ieder geval wel zeer tevreden over de zorg en nazorg van Aesthetic Beauty Clinics.

Ik heb een aantal fototjes bijgevoegd.

Als er nog personen op dit forum zijn die tips hebben voor het beste resultaat, hoor ik dat uiteraard graag! Uit voorzorg wacht ik de komende dagen nog even met wassen, ik wil zeker weten dat de nieuwe grafts ook daadwerkelijk vast zitten!

Het lijkt overigens alsof de randen niet meegenomen zijn. Ik vermoed echter dat daar het haar met een scheermesje helemaal is verwijderd. Ik wacht geduldig af!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1180.jpg‎ (137,1 KB, 156x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1188.jpg‎ (131,3 KB, 130x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1189.jpg‎ (133,2 KB, 174x gelezen)
Oliebol2012 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.