Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 augustus 2013, 09:23   #1
MRCL
Banned user
 
Geregistreerd: 14 augustus 2013
Berichten: 2
Thumbs up Zeer positieve ervaring met Hairplus medical care (2 keer FUE 1.200 grafts)

Ik heb nu tweemaal een haartransplantatie ondergaan bij Hairplus medical care. Beide keren was het een FUE van 1200 grafts. De foto’s in de bijlage zijn vlak voor de tweede haartransplantatie gemaakt.

De tweede haartransplantatie was in maart 2013. Voor de eerste haartransplantatie (eind 2009) was ik nog niet volledig kaal, maar had ik wel behoorlijke inhammen en de kruin begon ook al dunner te worden. Met de eerste haartransplantatie heb ik de inhammen en voorkant aangepakt. Met de tweede haartransplantatie heb ik de kruin op laten vullen en de haarlijn aangepakt.

Het consult verliep erg prettig, ik heb met het consult o.a. gesproken met een arts, die zelf ook een haartransplantatie had ondergaan bij Hairplus medical care. Omdat de arts zelf ook een haartransplantatie had ondergaan, was ik erg gerustgesteld. Ik kreeg een persoonlijke behandeling en had absoluut niet het idee dat ik een nummer was. Dit idee had ik namelijk wel bij een andere kliniek waar ik op consult ben geweest.

De behandeldag verliep erg snel, de dag was zo om. Ik voelde me tijdens de behandeldag erg op m’n gemak. Stap voor stap werd alles uitgelegd, continu werd verteld wat er ging gebeuren. Het ergste vond ik dat ik 2 weken vrij moest nemen, de behandeling stelde eigenlijk niets voor. De verdovingen voelde ik een beetje, maar daar heb ik verder weinig last van. Daarnaast waren de zwellingen verwaarloosbaar, de ijszak die ik heb gekregen heb ik niet eens gebruikt.

Ik had de eerste haartransplantatie een man als arts, de tweede keer was dit een vrouw. Over deze vrouw en de behandeling heb ik alleen maar lovende woorden. Ik heb weer meer zelfvertrouwen dankzij het mooie resultaat.

Ik zal regelmatig nieuwe foto's posten van hoe het er uitziet!

Wanneer mensen vragen hebben over Hairplus of me willen bellen, stuur me dan svp even een privé bericht!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Marcel Wal foto voor tweede haartransplantatie.png‎ (57,7 KB, 209x gelezen)
MRCL is offline  
Oud 14 augustus 2013, 09:36   #2
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Eerste twee berichten van je komt al over als reclame en dat is het ook. Goede ervaring, en wellicht een topkliniek maar volgens mij zijn er regels voor reclames op haarweb. I'll zip it for now aangezien het iemand anders taak is om hierop te reageren maar het viel gewoon op.

Ziet er overigens goed uit!
Edit: Alleen zien we niks van je kruin?
Memeber is offline  
Oud 14 augustus 2013, 18:32   #3
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MRCL Bekijk bericht
Ik heb weer meer zelfvertrouwen dankzij het mooie resultaat.
Dit lijkt wel een standaard hairplusreclame-zin te worden. Het doet mij een beetje denken aan de hairplusreclame uit de jaren 90.

Ik geloof best dat je tevreden bent, maar zou je ook wat meer foto's willen plaatsen. Uit de voorgaande twee foto's kan ik weinig opmaken wat betreft het resultaat.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MRCL Bekijk bericht
Wanneer mensen vragen hebben over Hairplus of me willen bellen, stuur me dan svp even een bericht!
Waarom een privébericht? Vragen kunnen gewoon via het forum, daar is het forum ook voor bedoeld.

Laatst gewijzigd door Henk; 14 augustus 2013 om 18:57
Henk is offline  
Oud 14 augustus 2013, 18:38   #4
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Tsja...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Oud 14 augustus 2013, 21:38   #5
EvW
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2009
Berichten: 68
Mijn zelfvertrouwen was ook tot beneden het nulpunt gedaald toen ik echt kaal begon te worden, ik begrijp best dat hij hier over begint! Volgens mij ondergaat vrijwel iedereen een haartransplantatie, zodat hij/zij minder onzeker hoeft te zijn over zijn/haar haarsituatie.
EvW is offline  
Oud 14 augustus 2013, 22:23   #6
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.270
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EvW Bekijk bericht
Volgens mij ondergaat vrijwel iedereen een haartransplantatie, zodat hij/zij minder onzeker hoeft te zijn over zijn/haar haarsituatie.
Klopt, daarom vindt Hairplus het volgens mij ook zo belangrijk dat het benoemd wordt.
Henk is offline  
Oud 9 februari 2014, 21:59   #7
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Eerste twee berichten van je komt al over als reclame en dat is het ook. Goede ervaring, en wellicht een topkliniek maar volgens mij zijn er regels voor reclames op haarweb. I'll zip it for now aangezien het iemand anders taak is om hierop te reageren maar het viel gewoon op.
Dank voor je terechte melding Memeber. Verzoek aan een ieder: blijf s.v.p. ongewenste reclame berichten aan ons rapporteren via de Kwalijk Bericht Rapporten-button: . Op die manier kunnen wij HaarWeb schoonhouden van ongeoorloofd gebruik.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 februari 2014 om 22:01
Webmaster is offline  
Oud 9 februari 2014, 22:01   #8
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Exclamation Ongewenst gebruik HaarWeb

-
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 9 februari 2014 om 23:34
Webmaster is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.