Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 februari 2014, 10:54   #1
Mr_NV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2014
Berichten: 1
Geslacht:
Fue + prp 2014

Hallo,

Het zou ongetwijfeld al op een forum staan. Maar het zijn er zoveel, en niet meer allemaal even recent. Vandaar dat ik een nieuwe start, met de resultaten van 2014.

Ik wil dolgraag een haartransplantatie, omdat ik inhammen heb gekregen. Ik ben nog maar 27 en ontzettend ijdel, dus word hier lichtelijk ( zacht uitgedrukt ) depressief van . Nu ben ik aan het kijken om een FUE + PRP behandeling te laten uitvoeren. Ik zie verschillende aanbieders in NL maar hoor ook goede verhalen over Turkije. ( o.a. Transmed/Esteworld )

Wie heeft hier behandelingen uitgevoerd, en wat zijn jou resultaten? liefst voor/na foto's? Zou graag willen weten of het echt het resultaat oplevert, zoals overal word beloofd.

Graag jullie tips/ervaringen etc etc.

Super bedankt alvast!!!
Mr_NV is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2014, 12:25   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Die 'vele' en 'oude' topics blijven wel ontzettend informatief.
Als je een HT wilt doen zou ik je ook de moeite nemen om je een paar uur in te lezen.

Ben zelf destijds een lijstje begonnen met voor- en nadelen van klinieken; dus daar zou je eens op kunnen zoeken. In NL zijn Prohair en dr reys hoog aangeschreven, in Belgie is Feriduni een absolute topper. Turkije zijn heel gemende reacties over. Ben ZELF geen fan, maar er zijn ook een heleboel positieve verhalen.

Maar goed, ga eerst even zelf op onderzoek. ALs je nog concrete vragen hebt worden die ongetwijfeld beantwoord.

edit: doe je momenteel als iets tegen haaruitval? Je bent 27, dus zou de uitval eerst onder controle krijgen voordat je verder gaat.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.