Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 november 2011, 13:00   #1
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
1 jaar na ht

beste lotgenoten,

ben bijna 1 jaar verder na mijn 1ste ht van 2200 grafts.

Wanneer ik het kort scheer lijkt het voller dan wanneer ik het laat groeien.
Ik overweeg mijn 2de ht maar kan het nu al en hoeveel grafts zou ik nog nodig hebben? Had wel meer verwacht van het resultaat na groeien eerlijk gezegd.

Hierbij de foto's ervoor en erna.

greeetz
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg untitled.JPG‎ (57,9 KB, 308x gelezen)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (32,6 KB, 293x gelezen)
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 14:09   #2
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Het was natuurlijk wel een flink gebied, ik gok zo tussen de NW 5 en NW 6. Dan kun je met 2200 grafts ook geen wonderen verrichten. Waarom heb je niet gekozen om bijvoorbeeld eerst de front of de kruin volledig te doen? Van tevoren was het toch wel duidelijk dat 1 ht niet voldoende zou zijn, lijkt me ...

Persoonlijk vind ik het resultaat niet top, maar slecht ziet het er ook niet uit (zeker voor de aantal grafts i.c.m. het totale gebied). Ik zou er in ieder geval nog zo'n 3000 grafts tegenaan gooien, indien je donor het toelaat. Ik denk dat je dan al een heel eind komt.

P.S: ik vind het nu ook een beetje vertekend, door de gel (?) kleven de haren samen en lijk je kaler ...
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 14:16   #3
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonico Bekijk bericht
Het was natuurlijk wel een flink gebied, ik gok zo tussen de NW 5 en NW 6. Dan kun je met 2200 grafts ook geen wonderen verrichten. Waarom heb je niet gekozen om bijvoorbeeld eerst de front of de kruin volledig te doen? Van tevoren was het toch wel duidelijk dat 1 ht niet voldoende zou zijn, lijkt me ...

Persoonlijk vind ik het resultaat niet top, maar slecht ziet het er ook niet uit (zeker voor de aantal grafts i.c.m. het totale gebied). Ik zou er in ieder geval nog zo'n 3000 grafts tegenaan gooien, indien je donor het toelaat. Ik denk dat je dan al een heel eind komt.

P.S: ik vind het nu ook een beetje vertekend, door de gel (?) kleven de haren samen en lijk je kaler ...
Ik had het nl nat gemaakt daardoor lijkt het alsof er gel is gebruikt.
Waarom ik toen niet enkel de front liet bewerken weet ik niet, maar gelijk heb je. Donorgebied kan er wel nog 2500 ofzo eruitgehaald worden denk ik.

Als het meezit wil ik over een maand mijn 2de ht laten uitvoeren aangezien ik dan over het jaar ben.

thx voor je reactie
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 14:24   #4
Jose1966
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2011
Berichten: 8
Hey, persoonlijk vind ik het wel oke ! je moet je haar gewoon laten drogen en niet nat maken. Mag ik je vragen waar je het hebt laten doen ?
ik overweeg ook iets te doen maar ben hier aan het rondkijken naar de mogelijkheden.
Jose1966 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 14:37   #5
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jose1966 Bekijk bericht
Hey, persoonlijk vind ik het wel oke ! je moet je haar gewoon laten drogen en niet nat maken. Mag ik je vragen waar je het hebt laten doen ?
ik overweeg ook iets te doen maar ben hier aan het rondkijken naar de mogelijkheden.
Ik heb het laten doen bij Hasan Findik in Turkije maar ben er niet zo tevreden over, met name de afterservice.
Je kan er niet terecht met je vragen, bezorgdheid vanwege te laat aangroeien van de grafts en info's.

Heb hen ook toen duidelijk gemaakt dat ik daarmee niet gediend ben en kijk nu uit bij een andere, hoogstwaarschijnlijk esteworld dat ook gevestigd is in Istanbul.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 16:49   #6
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 17:11   #7
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.
Daarom heb ik in de loop van volgende maand een afspraak met dr reys. Hij gaat het eens beoordelen, want na fotos vond hij het wel goed, maar fotos geven zoals je merkt niet zoveel echtheid weer.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 17:21   #8
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door se7enty6 Bekijk bericht
Daarom heb ik in de loop van volgende maand een afspraak met dr reys. Hij gaat het eens beoordelen, want na fotos vond hij het wel goed, maar fotos geven zoals je merkt niet zoveel echtheid weer.
Foto's kunnen idd vreselijk vertekenend zijn, tenzij je ze in vol goed licht laat zien zoals bij deze laatste voor -en na foto.

Dit laat weinig aan de verbeelding over. Hier is niks vertekenends meer aan.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 19:58   #9
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Ik denk dat deze foto's wel goed genomen zijn, maar dat de natte haren wel een vertekend beeld geven. De haren in droge toestand is normaal en representatief m.i. (dus zonder styling). Zelfs iemand met een volle bos en met een wetlook lijkt vaak dun haar te hebben.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 21:07   #10
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Zeker sonico, maar het resultaat na 2 weken zonder korstjes lijkt niet meer te zijn teruggekeerd.

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...&pictureid=393
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 21:41   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Zeker sonico, maar het resultaat na 2 weken zonder korstjes lijkt niet meer te zijn teruggekeerd.

http://www.haarweb.nl/forum/album.ph...&pictureid=393
Toch zie je ook hier weer duidelijk dat vergelijken heel moeilijk is tussen verschillende situaties. De huid is hier rood en donker. Dat geeft een vertekenend beeld waardoor de stekels die er staan meer lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik zou dus niet zondermeer aannemen dat heel veel grafts niet zijn aangeslagen. Ik denk eerder dat 2200 voor zo'n groot gebied tekort schoten.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 23:16   #12
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Roodheid en donker vertekenen de boel. Neem het niet te letterlijk. Het punt is, er stond tenminste wat, dat kan je achteraf niet meer zeggen.

Ik heb een haartransplantatie gehad van 2500 grafts. Uiteraard schieten 2200 grafts tekort maar je mag haargroei verwachten hoor, of het nu een groot of klein gebied is. En zelfs die transplantatie was geen succes story.

Ik durf zonder enige twijfel te beweren dat hier nog geen 15% gegroeid is.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2011, 23:59   #13
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
se7enty6, ik denk je terecht op zoek gaat naar een andere kliniek.

Zoals reeds vermeld, 2200 grafts op zo'n kaal gebied, daar mag je geen wonderen van verwachten. Maar je hebt er nauwelijks wat haren voor terug gekregen. Ik meen het serieus, je haar is enkel langer nu. Vorige keer dacht ik echt nog, je hebt 't maximale resultaat, maar zo erg kunnen foto's dus vertekenen. Het is weer een wijze les.

Ik vind het een schande en je zou je geld eigenlijk terug moeten krijgen, maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet in.
Kun je dan nu voorstellen waarom ik zo " boos " ben op feriduni ? Ik had veel meer grafts en het zag er bij mij slechter uit .Geen geld terug ,maar slechts 1300 grafts
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2011, 00:05   #14
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
ik zal morgen nog eens foto van mijn haar nemen zonder het nat te maken.
Ik sluit gedeeltelijk aan bij de mening van Lucky dat het niet naar verwachtingen heeft voldaan, anderszijds is er toch miniem verschil, ook te maken met het feit dat het gebied te groot was.

Of het een succes was(????) of niet zal ik merken na mijn 2de ht bij een beter ervaren handen.
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2011, 00:10   #15
se7enty6
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2010
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Toch zie je ook hier weer duidelijk dat vergelijken heel moeilijk is tussen verschillende situaties. De huid is hier rood en donker. Dat geeft een vertekenend beeld waardoor de stekels die er staan meer lijken dan ze in werkelijkheid zijn.

Ik zou dus niet zondermeer aannemen dat heel veel grafts niet zijn aangeslagen. Ik denk eerder dat 2200 voor zo'n groot gebied tekort schoten.
Waarmee kan het te maken dat het grafts nl niet aanslagen, terwijl ze op het moment na uitvallen van de korstjes nog verder doorgroeien??

Heeft dit te maken met persoonlijke gezondheidssituatie of door een onervaren slechte team van haartransplantieklinieken?
__________________
_________________

20-11-2010: 2200 grafts fue ht --> Hasan findik(zeer teleurstellend)
20-01-12: 1200 grafts fu ht --> Dr Rudi Reys
se7enty6 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.