Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2013, 23:10   #1
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
22 & 23 dec 2013 / Aesthetic Beauty Clinics (Veldhoven) / FUE 3000+ behandeling

Hallo haarwebbers,

Nog een week en dan is het zover en zal ik behandeld worden door Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven!
Omdat ik zelf heel veel profijt gehad heb met het volgen van verschillende mensen op dit forum heb ik besloten om mijn ervaringen ook weg te gaan schrijven en te delen.

Daarnaast vind ik het handig dat ik zo nu en dan hier ook een vraag kan stellen!

Na een consult bij Prohair en bij Aesthetic Beauty Clinics heb ik een aantal maanden geleden besloten om mij te laten behandelen door Aesthetic Beauty Clinics. Mijn gevoel gaf hierin de doorslag.

Op 23 en 24 december zal ik een FUE behandeling krijgen en zullen er ongeveer 3000 grafts verplaatst gaan worden naar mijn inhammen, aangezien daar het probleem bij mij ligt.

Nu heb ik al wel een vraag;
1. hoe zijn jullie ervaringen met de roodheid op het gebied waar de haren getransplanteerd worden?
2. wanneer vielen bij jullie je haren uit die getransplanteerd waren?
3. hoe reageerde de mensen in omgeving die niet wisten dat een HT had gekregen?

Mijn familie, vrienden en een aantal collega's weten het. Als mensen er naar vragen ga ik er ook niet geheimzinnig over doen, maar ik ga het aan de andere kant ook zeker niet van de daken roepen vooraf aan de behandeling. Hoever zal ik moeten gaan om het kenbaar te maken aan mensen? Heb geen zin in ieder geval in ongemakkelijke situaties en wil die liever vooraf voorkomen.

Tips en advies hierover en ook over andere zaken zijn welkom!!

Gr. ferdi05

ps: ik zal proberen een album aan te maken en hierin foto's te plaatsen. Zowel vooraf, net na, als de maanden na mijn behandeling
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 11:15   #2
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Hey, Veel succes gewenst alleszins. Ik ga je opvolgen

Mag ik u vragen wat dit allemaal zal kosten? Want ik weet ongeveer de prijzen nu in Turkije, maar niet van hier...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 12:50   #3
Nicolaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 augustus 2013
Berichten: 19
Heeey Ferdi spannend hoor....het gaat nu bijna gebeuren! Om terug te komen op een aantal vragen van je hier mijn bevinding.

De roodheid was bij mij binnen twee weken verdwenen. Sterker nog na 3 weken had ik al weer wat kleine haartjes op mijn donor gebied.

Tussen de twee weken en een maand waren bij mij de haren uitgevallen, was best jammer maar dit is het normale proces. dan moet je echt een half jaar tot een jaar geduld hebben voor een zichtbaar resultaat...bij mij was het zo dat na de vierde maand wat getransplanteerde haartjes door kwamen..

Ik heb het niet aan veel mensen verteld, directe familie weet er van maar vrienden en kennissen niet. Ben erg benieuwd juist wanneer het door hun opgemerkt gaat worden. En wat voor reactie men gaat geven. Ik schaam me er absoluut niet voor, sterker nog ik ben blij dat ik het heb gedaan. En ook dat ik het bij Aesthetic Beauty Clinics heb laten doen.

Heb je nog vragen dan hoor ik het graag......succes Ferdi05

gr Nicolaas
Nicolaas is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 13:30   #4
mp0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 75
Heel veel succes! Ik ben de 24ste aan de beurt ( elders). Indien je nodig naar het toilet moet tijdens de behandeling, kan dat?
mp0 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 16:43   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mp0 Bekijk bericht
Heel veel succes! Ik ben de 24ste aan de beurt ( elders). Indien je nodig naar het toilet moet tijdens de behandeling, kan dat?
Ja, natuurlijk, ze willen echt geen onhygienische toestanden
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 23:01   #6
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolaas Bekijk bericht
Heeey Ferdi spannend hoor....het gaat nu bijna gebeuren! Om terug te komen op een aantal vragen van je hier mijn bevinding.

De roodheid was bij mij binnen twee weken verdwenen. Sterker nog na 3 weken had ik al weer wat kleine haartjes op mijn donor gebied.

Tussen de twee weken en een maand waren bij mij de haren uitgevallen, was best jammer maar dit is het normale proces. dan moet je echt een half jaar tot een jaar geduld hebben voor een zichtbaar resultaat...bij mij was het zo dat na de vierde maand wat getransplanteerde haartjes door kwamen..

Ik heb het niet aan veel mensen verteld, directe familie weet er van maar vrienden en kennissen niet. Ben erg benieuwd juist wanneer het door hun opgemerkt gaat worden. En wat voor reactie men gaat geven. Ik schaam me er absoluut niet voor, sterker nog ik ben blij dat ik het heb gedaan. En ook dat ik het bij Aesthetic Beauty Clinics heb laten doen.

Heb je nog vragen dan hoor ik het graag......succes Ferdi05

gr Nicolaas
Thanks!!
Is het in de eerste weken niemand van je vrienden opgevallen dan dat je behandeld bent?
Ook ik schaam me er niet voor, maar ik ken niemand uit mijn omgeving die dit ooit heeft laten doen, dus dat is op zich wel spannend!

Gebruik je nu ook medicatie?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 23:03   #7
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Hey, Veel succes gewenst alleszins. Ik ga je opvolgen

Mag ik u vragen wat dit allemaal zal kosten? Want ik weet ongeveer de prijzen nu in Turkije, maar niet van hier...
Check de website, daar staat precies wat het kost. Zal wel het dubbele zijn zon beetje tov Turkije!
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2013, 23:04   #8
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Ik heb 3 foto's in mijn album geplaatst met mijn situatie vooraf!

Laatst gewijzigd door ferdi05; 16 december 2013 om 23:48
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2013, 18:33   #9
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Ik heb 3 foto's in mijn album geplaatst met mijn situatie vooraf!
Het lijkt erop dat het bovenop ook dunner wordt, dus vraag ik me af of hun advies wel ok is. Je wilt straks toch niet met volle inhammen en midden/bovenop dunnetjes.
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2013, 23:59   #10
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ziezo Bekijk bericht
Het lijkt erop dat het bovenop ook dunner wordt, dus vraag ik me af of hun advies wel ok is. Je wilt straks toch niet met volle inhammen en midden/bovenop dunnetjes.
Klopt! Is idd wat dunner geworden in de loop der jaren.
Zone 1 en 2 worden daarom ook gedaan. Middenstuk dus ook! Zowel bij prohair als bij aesthetic gaven ze nagenoeg exact hetzelfde advies, dus voor een verkeerd advies ben ik niet bang

Heeft er iemand adviezen voor me om de roodheid na de behandeling zsm te verminderen??

Laatst gewijzigd door ferdi05; 18 december 2013 om 00:10
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2014, 02:35   #11
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Wat kan ik extra doen aan de roodheid om dit sneller weg te laten gaan?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2014, 20:36   #12
Kalio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2013
Berichten: 67
Ze zeggen dat emu olie of aloe vera gel de roodheid eerder doet verdwijnen. Ik gebruik beide producten maar heb nu ondertussen al drie maanden last van roodheid. Ik weet dus niet of ze echt helpen of dat de roodheid in mijn geval gewoon door de tijd steeds minder aan het worden is.

Hoe dan ook, je kan de roodheid prima maskeren met make-up. Ik spreek uit ervaring.
Kalio is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2014, 20:50   #13
vdJeroen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2013
Berichten: 99
Geslacht:
Hee Ferdi,

Ik heb Calendulan crème gebruikt destijds al was bij mij de roodheid na 3-4weken totaal verdwenen.

Succes.
__________________
Regiem

Intern
Alpecin C1 Cafiene Shampoo (dagelijks)
10/2013 Finasteride 1,0mg

Extern
06/2005 FUT; Inhammen; 1500 grafts; Aesthetic Clinic, Haarlem
09/2013 FUE; Frontaal zone I en II; 1890 grafts; Aesthetic Hair Clinics, Veldhoven
vdJeroen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2014, 23:33   #14
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Ik zit nu op 2,5 week en gebruik ook calendula. Ben sowieso van plan dit te gebruiken tot de tube op is en als meerdere mensen goede ervaringen er mee hebben koop ik nog een tube denk ik. Doe het lekker op voor het slapen gaan, zodat het goed kan inwerken gedurende de nacht

Alles is iig goed gegaan Jeroen! Ik twijfel alleen nog wel om mijn ervaringen en foto's te delen...
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 10:29   #15
lampje123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2012
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdJeroen Bekijk bericht
Hee Ferdi,

Ik heb Calendulan crème gebruikt destijds al was bij mij de roodheid na 3-4weken totaal verdwenen.

Succes.

Calendula zalf hielp hier ook heel goed tegen de roodheid en jeuk.
Super spul
lampje123 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.