Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 januari 2014, 00:12   #1
kerstensn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2013
Berichten: 25
Geslacht:
Prohairclinic VS Hair science institute

Ik ben aan het overwegen om een haartransplantatie te doen,
heb sinds kort ( een jaartje al inhammen) en is het nog in een beginstadium.
Maar ik zou toch meteen er aan willen beginnen.
sinds ik zo hard snak naar die coupe als vroeger haha
het geen wat ik wil bereiken is een dichtere haargrens en natuurlijk gewoon de inhammen wegwerken minox werkt te traag en als ik de kosten bekijk en er mee stop kan ik na een halfjaar gemakkelijk een HT doen

Toch heb ik een paar vragen wat het grote verschil is van de FUE en de Stamcell en Qua prijzen is dit ok? of zijn er betere goedkopere??

heb zelf nu een NW1 en zou terug een normale haargrens willen.
Kaalheid stopt bij ons tot NW 2 en voor de rest van je leven zit je dan met een halve kale kop x.x

iemand advies? ikzelf neem deze week nog contact op met beide klinieken maar als er betere zijn of nog andere kan ik altijd een consultatie aangaan om te zien of die kliniek beter bij mijn budget past of niet
kerstensn is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 10:58   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je hebt erg dure minoxidil, kennelijk, of je onderschat de prijs van een transplantatie. Voor 60 euro heb je echt geen HT. Ik schat dat de ingreep die jij wenst voor mij gelijk zou staan aan pakweg 40 jaar minoxidil

Maar goed, over het verschil tussen HST en FUE is veel gediscussieerd. Voor mij is HST gewoon een dure FUE, uitgevoerd met kleine boor en met hoop op hergroei in de donor. Naast die hoop op hergroei staat bij mij de vrees voor matige groei in het transplantatiegebied. Zoals de zaken er nu voor staan vind ik de 'hoop' te zwak ende 'vrees' te reëel. Ik heb nog geen goed bewijs gezien over de geclaimde hergroei en de resultaten ogen voor mij vaak wat magertjes. Maar zo ervaar ik het.

Maar heb je echt een NW1? Dan is een HT toch onzinnig?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 13:27   #3
kerstensn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2013
Berichten: 25
Geslacht:
had een perfecte haarlijn en die wil ik ook behouden, ik zal vanavond een foto maken ^^ ik denk toch dat een NW 1 is ^^ dus wat jij zegt is beter een Fue laten doen sinds stamcell nog niet echt goede resultaten opleverd? en nee hoor maar ik kan makkelijk 500 euro opzij zetten de maand
kerstensn is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2014, 22:00   #4
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerstensn Bekijk bericht
had een perfecte haarlijn en die wil ik ook behouden, ik zal vanavond een foto maken ^^ ik denk toch dat een NW 1 is ^^ dus wat jij zegt is beter een Fue laten doen sinds stamcell nog niet echt goede resultaten opleverd? en nee hoor maar ik kan makkelijk 500 euro opzij zetten de maand
Als ik echt zou geloven in de hergroeibelofte, dan zou ik het matige resultaat voor lief nemen en desnoods de behandeling 2x laten uitvoeren. Volgens het huidige prijsniveau zou ik dan misschien 4x zoveel kwijt zijn voor hetzelfde resultaat, maar dan zou mijn donor nog optimaal zijn.

Maar ik geloof er niet in. Ik zou dus gaan voor een normale FUE bij een kliniek met goede naam. Ik vind kwaliteit ook belangrijker dan kosten.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2014, 20:37   #5
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Ik denk dat het wel relevant en interessant voor je is om dit te melden: ik zelf ben enorm skeptisch omtrent het hele hergroei/stamcel verhaal van HASCI. Om nu eindelijk eens echt duidelijkheid omtrent dit geheel te krijgen wil ik een 50 graft test laten uitvoeren. Ik heb in December HASCI daarover geinformeerd en ze verteld dat ik maar liefst 1000 euro wil betalen voor 50 grafts.

Het antwoord was dat dit met Gho zelf overlegd moest worden en dat die op vakantie was en half januari weer terug zou komen. Vervolgens niks meer van ze gehoord. Gisteren heb ik ze nog gemailed hoe t nou zit en wat Gho er nou van vindt maar vandaag nog steeds geen antwoord.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2014, 21:25   #6
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Het antwoord was dat dit met Gho zelf overlegd moest worden en dat die op vakantie was en half januari weer terug zou komen. Vervolgens niks meer van ze gehoord. Gisteren heb ik ze nog gemailed hoe t nou zit en wat Gho er nou van vindt maar vandaag nog steeds geen antwoord.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte !
Come on you jerk - your countless and boring "I emailed Kristel..." posts led always to nowhere! Then you always say "I don't understand her reply..."

By the way - I think they know already anyhow that you're just a psychiatric jerk.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 00:55   #7
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
lol ... yesterday he posted this...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Yeah Kristel replied... But I'm not sure what to do yet with it, it's a bit 'weird' reply, will tell you more soon ...
Today he posted this ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
No answer yet whether they want to do it or not (exactly like I predicted). Will share of course when I know more.
... and finally this shit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Well ok, no need to keep things away from the public, it's in everybody's best interest if we keep it open. In December I asked Kristel to do a 50 graft test and that I'd be willing to pay 1000 euro for it. Kristel replied in December that dr Gho was away on holiday and that he had to make the decision regarding the 50 graft test. She said he'd be back half january. Nothing happened half january so I mailed them again. Then she replied last week and said that before even discussing the possibility of a 50 graft test, dr Gho wanted to meet with me and she told me to make an appointment. I replied that I found that a bit weird and that IF I go to the Netherlands, it would be mainly for that test so I need to be sure they even want to perform it. I asked if there was no other way of talking to Gho, either via email, telephone or videoconferencing. Haven't received an answer yet ...
"dr Gho wanted to meet with me" - sure, to find out the degree of your mental illness.

By the way - I emailed Kristel too. She told me that she is fully aware about this psychiatric guy called "Arashi" on hairloss forums.

Laatst gewijzigd door HairRobinHood; 2 februari 2014 om 00:59
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 05:21   #8
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
And finally, he lost it completely ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
This could very well be true. And Indeed, that's something HASCI wouldnt want us to know, since they always talked about 80-85% and in fact even guaranteed it to several clients. So they'd have a big problem if people would start a joint class action suit against them to get their money back.
His proof for the judges will be his "could be very well be true" ...
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 17:18   #9
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Volgens mij zijn Arashi en Hairrobinhood niet echt "dikke" vrienden..

Hairrobinhood werkt voor Hasci, begrijp ik dat goed?

Mocht dit het geval zijn dan vind ik persoonlijk zijn antwoord niet echt sjiek (lees: onprofessioneel)..

Maar het is natuurlijk (ook eigenlijk) niet mijn zaak!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 21:14   #10
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door markr32 Bekijk bericht
Volgens mij zijn Arashi en Hairrobinhood niet echt "dikke" vrienden..

Hairrobinhood werkt voor Hasci, begrijp ik dat goed?

Mocht dit het geval zijn dan vind ik persoonlijk zijn antwoord niet echt sjiek (lees: onprofessioneel)..

Maar het is natuurlijk (ook eigenlijk) niet mijn zaak!
Zijn reacties zijn sowieso niet 'sjiek'. Hij vindt het blijkbaar stoer om mensen op het internet vanachter zijn veilige computertje uit te schelden. Mensen die in tegenstelling tot hem, (zeer terecht) vraagtekens zetten bij het hergroei verhaal van HASCI. Of hij voor HASCI werkt ... Ik weet t niet ... Hij is hier al tig malen voor beschuldigd door diverse mensen op diverse fora, misschien hebben ze gelijk. Aan de ene kant kan ik t me bijna niet voorstellen dat ze bij HASCI zo'n iemand zouden betalen voor dit soort gedrag. De haat die je t.o.v. HASCI soms ziet wordt ongetwijfeld grotendeels veroorzaakt omdat mensen deze gast haten (hij scheldt echt iedereen uit en ja, mensen krijgen dan snel een hekel aan zo'n iemand) en hem vereenzelvigen met HASCI. Hij doet ze dus eerder slecht dan goed, dat is zeker. Anderzijds kan ik zijn gedrag bijna niet verklaren als hij NIET betaald zou krijgen ... Je hebt fanboys, maar in dit soort mate heb ik nog nooit fanboys gezien, hij doet de Apple-Samsung discussie die doorgaans op het internet vol met fanboys zit, verbleken Deze gast HAAT echt mensen die openlijk twijfelen aan HASCI, dat heeft ie zelfs ooit letterlijk zo gezegd. Da's toch wel heel bizar, niet ?

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 februari 2014 om 21:32
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 22:04   #11
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht

Zijn reacties ...
How about your "reacties"?

Anyway, be a real tough man and contact you laywer immeditally!
What's the problem? Just screaming loud on forums behind your computer is definitely not the proper "reactie". Don't you think?

So if you don't do it, everybody will think that you are just a big swashbuckler. I know it anyhow, so please do it for your beloved "we". So be a man, convince "we" that your not just a big swashbuckler!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 22:15   #12
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
How about your "reacties"?

Anyway, be a real tough man and contact you laywer immeditally!
What's the problem? Just screaming loud on forums behind your computer is definitely not the proper "reactie". Don't you think?

So if you don't do it, everybody will think that you are just a big swashbuckler. I know it anyhow, so please do it for your beloved "we". So be a man, convince "we" that your not just a big swashbuckler!
Gast, kom me eens in real life opzoeken, dan zullen we eens zien of je nog steeds zo stoer bent en nog steeds zo durft te schelden en die dingen in mn gezicht durft te zeggen. Stuur me maar een PM, dan maken we een afspraak.

Wat iemand bezielt om zo te schelden als jij, op nota bene fora voor hairloss, dat gaat me echt de pet te boven. Dan ga je toch wel heel erg op in dit soort dingen. Maar goed, als je echt zo stoer bent, kom me dan eens opzoeken, dan praten we verder en zien we of je nog steeds zo'n tough guy bent. Internet held dat je dr bent.

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 februari 2014 om 22:21
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 22:44   #13
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht

Stuur me maar een PM, dan maken we een afspraak. Internet held.
Just to let you know concerning "een afspraak" (I like this language, but somewhat difficult for me to write lol):

I "survived" lots of really psychiatric guys on the internet since the WWW exists at all. Especially the past 5-6 years or so on "hairloss forums" were my biggest challenge concerning "psychiatric guys", because there are bascially 2 groups of persons: The first group are all those guys who are simply pissed about their hairloss - but they have still big balls, and don't lose it completely just due to this "problem". The second group are basically based on the first group, but behave completely psychiatric in addition. It's always pretty easy for me to distinguish almost immediately between these goups of persons; with the first group, I never ever had any problems at all to have ""een afspraak" or an email converson or phone call with such guys - until today. But just besides hairloss forums, I always tried my best to avoid any sort of "conversation" with the second group. Well, concerning you, you simply belong to the second group. That was also something I noticed immediately.

Anyway, what's up? Did you already contact your laywer?
Can all interested people already prepare lots of popcorn? Can Dr. Gho already increase the number of chairs in his clinics as he has been forced to do so after his first really entertaing lawsuit against him due to a similar context?
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2014, 22:58   #14
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairRobinHood Bekijk bericht
Just to let you know concerning "een afspraak" (I like this language, but somewhat difficult for me to write lol):

I "survived" lots of really psychiatric guys on the internet since the WWW exists at all. Especially the past 5-6 years or so on "hairloss forums" were my biggest challenge concerning "psychiatric guys", because there are bascially 2 groups of persons: The first group are all those guys who are simply pissed about their hairloss - but they have still big balls, and don't lose it completely just due to this "problem". The second group are basically based on the first group, but behave completely psychiatric in addition. It's always pretty easy for me to distinguish almost immediately between these goups of persons; with the first group, I never ever had any problems at all to have ""een afspraak" or an email converson or phone call with such guys - until today. But just besides hairloss forums, I always tried my best to avoid any sort of "conversation" with the second group. Well, concerning you, you simply belong to the second group. That was also something I noticed immediately.

Anyway, what's up? Did you already contact your laywer?
Can all interested people already prepare lots of popcorn? Can Dr. Gho already increase the number of chairs in his clinics as he has been forced to do so after his first really entertaing lawsuit against him due to a similar context?
Stuur me een PM en we praten verder. Hier op internet heb je een grote bek (behalve op TBT waar de moderators jou al in de 'moderation queue' hebben geplaats vanwege je absurde scheldpartijen (echt, wat bezielt een volwassen persoon om zo los te gaan op een hairloss forum) en dus je posts eerst lezen voordat ze worden geplaatst, iets wat ze hier ook zouden moeten doen) , maar dat kan m'n nichtje van 5 ook. Ik zou wel eens willen zien of je in t echt ook zo stoer bent. Stuur me maar een PM en we maken een afspraak. Hier op internet negeer ik je verder. Internet held.

Laatst gewijzigd door Arashi; 2 februari 2014 om 23:07
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2014, 00:57   #15
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Did you all ready contact your laywer?

Hier in Den haag zeggen wij eerder:

Did you all ready contact your dentist!

Just kidding!

We zitten toch op dit forum om elkaar te helpen, hier heeft echt niemand iets aan?!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.