Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 augustus 2017, 22:55   #31
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Ik vind dat je heel goed werk verricht, Arashi. complimenten voor je doorzettingsvermogen en het informeren van mede lotgenoten.
wat HASCI beweert, kan niet. het is een FUE met een matig resultaat en een veel te hoge prijs.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 19:58   #32
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
HASCI aanmelden bij het programma Opgelicht!!

Beste Mensen,

Ik heb het programma Opgelicht van Jaap Jongbloed ingeschakeld betreft de oplichtingspraktijken van HASCI en heb een reactie gekregen van de presentator zelf met de opdracht om minimaal 6 mensen te verzamelen die ook benadeeld zijn door HASCI zodat ze daar een uitzending daarover gaan uitweiden.
Daarom wil ik aan de mensen vragen die ook met HASCI te maken hebben gehad of jullie hieraan mee willen doen??
Mijn donorgebied is volledig kaalgeplukt en had niet eens groei op het ontvangstgebied en word nu overal geweigerd bij andere klinieken voor een nieuw behandeling en nu reageert dhr Coen Gho nergens meer op en als ik hem bel dan drukt hij mij gewoon weg.
Mensen kunnen ook anoniem deelnemen aan het programma.
Email: selectedselect@hotmail.com

Deze oplichter moet echt gestopt worden!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 10 oktober 2017 om 20:13
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2017, 20:04   #33
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Hierbij nog even het verslag van het gesprek met HASCI dat ik net heb gevoerd betreffende mijn voorstel voor een 50 graft test. Ik heb in het engels geschreven (voor een post op TBT), hoop dat t geen probleem is. Maar het is denk ik wel relevant voor iedereen hier:

Like said, Gho and Kristel wanted to talk to me, we scheduled a skype session which just took place !

First of all, they weren't agressive or nasty in anyway, I thought they might want to force me to stop posting but it wasn't like that at all. No, it was nice to talk to Gho for once and he seemed like a nice guy.

They brought up that they had read some of my posts at the Dutch forum which they didnt like and they thought I was wrong with some of my statements. I asked them what exactly and they brought up something I had to agree with. I had named a few Dutch celebs on The dutch Forum as their patients but that wasnt true. The confusion was due to an article from a magazine that they placed on their website. In it they named a few patients, I thought all of them went to HASCI but that wasnt true. Fair enough.

Then the important thing: the 50 graft test. In short, they don't want to do it (as I always said here). The reasons they gave:

1. They felt they had shown enough proof with the article in that British peer reviewed journal of dermatology. They said those guys invesigated them for 2 years and getting something placed there isn't exactly easy
2. They said whatever proof they submit, people will always disbelieve them
3. They said doing just 1 case isn't scientific and doesn't proof anything at all.
4. They said that even if it works for me, people will always come up with "yeah but does it work for 100 or more grafts" or "Yeah but does it work for non causians" etc.
5. They said they were working on a 70 person trial which supposedly (I think Gho said 'hopefully') should be done december this year.
6. According to Kristel it was impossible to track 50 grafts in recipient.

My counter arguments I gave them were:

1. I told them that on the biggest hairloss forums on the internet there's only ONE guy left who still believes their claims (Ironman, hey I even told Gho your name, you must be proud )Pretty much everybody else doubts at least to some degree their claims or doesnt believe them at all. So obviously more proof is needed
2. While doing just a 50 graft test for one guy isn't scientific in a statistical way, it surely would proof that at least it would work for SOME people ! And even that's something most people don't even believe at this point.
3. Surely people will always complain but proving it works for one person is really going to do a lot of good for them as a company
4. Tracking 50 graft isnt difficult at all, just look at the analysis JJJRS did, it's perfect. No problem at all.

However they still wouldnt want to do it. I said, ok then what if I just pay you guys for 50 grafts ? You dont have to do ANYTHING AT ALL, I just pay you for 50 grafts and thats it, I'll do the rest. They said no. I said, well I already offered you guys 1000 euro for 50 grafts, I'd like to offer you 2000 euro for 50 grafts. They said no. I said, ok well then, I will pay you guys 3000 euro to give me 50 grafts, what about that. They said no and told me to wait for their 70 person test.

That was it. In my opinion this really confirms all my suspicions. It makes NO sense at all to deny somebody a 50 graft test if he wants to pay 3000 euro. When I asked Gho why he didnt want to do even that, he came up with some very weird story which made no sense at all and it was very easy to see from his body language that he really didnt know how to answer that question. And of course there is no good answer there. The only answer is "I wont do it because I am afraid it wont work".

So, no 50 graft test will take place guys. HASCI wont do it even if you pay them 3000 euro.
Beste Mensen,

Beste Mensen,

Ik heb het programma Opgelicht van Jaap Jongbloed ingeschakeld betreft de oplichtingspraktijken van HASCI en heb een reactie gekregen van de presentator zelf met de opdracht om minimaal 6 mensen te verzamelen die ook benadeeld zijn door HASCI zodat ze daar een uitzending daarover gaan uitweiden.
Daarom wil ik aan de mensen vragen die ook met HASCI te maken hebben gehad of jullie hieraan mee willen doen??
Mijn donorgebied is volledig kaalgeplukt en had niet eens groei op het ontvangstgebied en word nu overal geweigerd bij andere klinieken voor een nieuw behandeling en nu reageert dhr Coen Gho nergens meer op en als ik hem bel dan drukt hij mij gewoon weg.
Mensen kunnen ook anoniem deelnemen aan het programma.
Email: selectedselect@hotmail.com

Deze oplichter moet echt gestopt worden!!

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 10 oktober 2017 om 20:14
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2017, 10:37   #34
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Beste Mensen,

Beste Mensen,

Ik heb het programma Opgelicht van Jaap Jongbloed ingeschakeld betreft de oplichtingspraktijken van HASCI en heb een reactie gekregen van de presentator zelf met de opdracht om minimaal 6 mensen te verzamelen die ook benadeeld zijn door HASCI zodat ze daar een uitzending daarover gaan uitweiden.
Daarom wil ik aan de mensen vragen die ook met HASCI te maken hebben gehad of jullie hieraan mee willen doen??
Mijn donorgebied is volledig kaalgeplukt en had niet eens groei op het ontvangstgebied en word nu overal geweigerd bij andere klinieken voor een nieuw behandeling en nu reageert dhr Coen Gho nergens meer op en als ik hem bel dan drukt hij mij gewoon weg.
Mensen kunnen ook anoniem deelnemen aan het programma.
Email: selectedselect@hotmail.com

Deze oplichter moet echt gestopt worden!!
Jij zou ook gestopt moeten worden. Is het voor je niet veel handiger om een eigen topic aan te maken?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2017, 15:01   #35
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iliasilias Bekijk bericht
Beste Mensen,

Ik heb het programma Opgelicht van Jaap Jongbloed ingeschakeld betreft de oplichtingspraktijken van HASCI en heb een reactie gekregen van de presentator zelf met de opdracht om minimaal 6 mensen te verzamelen die ook benadeeld zijn door HASCI zodat ze daar een uitzending daarover gaan uitweiden.
Daarom wil ik aan de mensen vragen die ook met HASCI te maken hebben gehad of jullie hieraan mee willen doen??
Mijn donorgebied is volledig kaalgeplukt en had niet eens groei op het ontvangstgebied en word nu overal geweigerd bij andere klinieken voor een nieuw behandeling en nu reageert dhr Coen Gho nergens meer op en als ik hem bel dan drukt hij mij gewoon weg.
Mensen kunnen ook anoniem deelnemen aan het programma.
Email: selectedselect@hotmail.com

Deze oplichter moet echt gestopt worden!!
Tja. Het is echt heel erg lastig om HASCI aan te pakken. Hoe ga je bewijzen dat hergroei niet werkt ? Het enige dat we nu hebben is een complete analyse van een HST, waaruit blijkt dat het niet werkt maar dat is extreem lastig om te doen, extreem veel werk en je moet hele goede foto's maken:

https://www.baldtruthtalk.com/thread...photos-results

Maar misschien kan je er wat mee. Succes !
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2017, 15:05   #36
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Het beste is als je een TV ploeg zo ver krijgt om HASCI te benaderen en een 50 graft test af te dwingen. Gho gaat dit natuurlijk NOOIT doen, want het is 100% oplichterij en hij zal niet mee gaan werken aan zijn eigen ondergang. Maar het is wel hele goede anti reclame als hij dit weigert.

Laatst gewijzigd door Arashi; 11 oktober 2017 om 15:43
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2017, 14:47   #37
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Haha nee het hairscience instituut gaat dat nooit doen. Misschien even Tim Hofman oproepen om er langs te gaan met de cameraploeg?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2017, 14:55   #38
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik begrijp niet dat iemand nog in de verhalen van Gho trapt....

Nog nooit heb ik daar een fatsoenlijk resultaat van gezien.

Als je van een graft met 3 haren, er 1 of 2 uitneemt door te splitsen, zal een van de twee delen van de grafts afsterven.
Het herstelvermogen van een graft bij beschadiging (want dat is het uiteindelijk) is minimaal.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2017, 16:04   #39
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Als je van een graft met 3 haren, er 1 of 2 uitneemt door te splitsen, zal een van de twee delen van de grafts afsterven.
Het herstelvermogen van een graft bij beschadiging (want dat is het uiteindelijk) is minimaal.
Nou dat valt nog best mee hoor, zie ook de analyse die ik hierboven linkte. We zagen vrij vaak dat 1-2 haren van een 3 hairgraft teruggroeiden. Alleen is het HASCI sprookje dat er haartjes vermenigvuldigd zouden worden en dat is gewoon niet waar.

In het recipient zijn 1 hair grafts ook altijd flink in de meerderheid terwijl dat in het donor niet het geval was voor de gebruikte grafts, er dus ook op duidend dat 1 haartje wordt weggenomen en de rest van de graft ook teruggroeit. Dus bij een 2 hair graft neemt HASCI dan 1 haartje weg en groeit het andere haartje terug. Ze splitten dus grafts en dat lijkt op zich redelijk te werken. Alleen is er van haar multiplicatie geen sprake. Wel is het resultaat dat haartjes van gesplitte grafts vaak krom terug groeien, het resultaat wordt er zeer zeker niet mooier op.

Laatst gewijzigd door Arashi; 16 oktober 2017 om 16:13
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2017, 16:18   #40
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Haha nee het hairscience instituut gaat dat nooit doen. Misschien even Tim Hofman oproepen om er langs te gaan met de cameraploeg?
Ik zat altijd te denken aan "TROS Opgelicht" maar ja je moet dan zelf de studie in je verhaal over HASCI vertellen, ik zelf had daar nooit zin in, mn omgeving weet grotendeels niet dat ik een haar ingreep heb laten doen en heb weinig zin om op dat op TV te vertellen. Maar TROS opgelicht zou het ideale programma er voor zijn denk ik.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 16 oktober 2017, 21:56   #41
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ik zat altijd te denken aan "TROS Opgelicht" maar ja je moet dan zelf de studie in je verhaal over HASCI vertellen, ik zelf had daar nooit zin in, mn omgeving weet grotendeels niet dat ik een haar ingreep heb laten doen en heb weinig zin om op dat op TV te vertellen. Maar TROS opgelicht zou het ideale programma er voor zijn denk ik.
Het werk dat je doet is erg goed, maar naar mijn mening niet nodig om vast te stellen dat Gho niet in staat is om haar te klonen / multipliceren. Als dat het geval was zouden zijn resultaten voor zich spreken, want dan zou hij mensen van een nw7 (na verloop van tijd) weer een dikke bos haar kunnen bezorgen. De hele wereld zou bij hem op de stoep staan en topchirurgen zouden in de rij staan om met hem samen te werken.

Het feit dat dit niet eens bijna het geval is, geeft al aan dat het inderdaad een scam is.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 01:23   #42
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Tros Opgelicht heeft mij verteld om 6 mensen te zoeken die ook opgelicht zijn door hasci en dan kunnen ze daarover en uitzending daarover uitweiden.
Mocht je interesse hebben dan kun je ook meedoen.
Ik heb genoeg bewijs dat mijn donorgebied helemaal leeg is doordat ik overal ben afgewezen bij haartransplantatie klinieken en dat heb ik zwart op wit gekregen en ook een Tricholoog die mij onderzocht heeft zei dat mijn donorgebied te beschadigd is en ook daarvan bewijs gaf.
Het gaat niet alleen om de leugen over de hergroei op het donorgebied maar ook over het feit dat wanneer men geen resultaat heeft op het ontvangstgebied hij dan daarna mensen totaal negeert en zelfs wanneer deze aangetekend post sturen hij deze gewoon afwijst en als men belt drukt hij mensen gewoon weg. Zelfs hun uithangbord Dean Saunders heeft bekend op Youtube dat zijn donorgebied is volledig leeg getrokken: https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 01:24   #43
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Ik zat altijd te denken aan "TROS Opgelicht" maar ja je moet dan zelf de studie in je verhaal over HASCI vertellen, ik zelf had daar nooit zin in, mn omgeving weet grotendeels niet dat ik een haar ingreep heb laten doen en heb weinig zin om op dat op TV te vertellen. Maar TROS opgelicht zou het ideale programma er voor zijn denk ik.
Tros Opgelicht heeft mij verteld om 6 mensen te zoeken die ook opgelicht zijn door hasci en dan kunnen ze daarover en uitzending daarover uitweiden.
Mocht je interesse hebben dan kun je ook meedoen.
Ik heb genoeg bewijs dat mijn donorgebied helemaal leeg is doordat ik overal ben afgewezen bij haartransplantatie klinieken en dat heb ik zwart op wit gekregen en ook een Tricholoog die mij onderzocht heeft zei dat mijn donorgebied te beschadigd is en ook daarvan bewijs gaf.
Het gaat niet alleen om de leugen over de hergroei op het donorgebied maar ook over het feit dat wanneer men geen resultaat heeft op het ontvangstgebied Coen Gho daarna mensen totaal negeert en zelfs wanneer deze aangetekend post sturen hij deze gewoon afwijst en als men belt drukt hij mensen gewoon weg. Zelfs hun uithangbord Dean Saunders heeft bekend op Youtube dat zijn donorgebied is volledig leeg getrokken: https://www.youtube.com/watch?v=IBepmKaJSiU
Iliasilias is nu online Kwalijk bericht rapporteren
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2017, 23:53   #44
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Het kan ook anoniem!
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Oud 9 november 2017, 11:26   #45
Vanrem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Haartransplant

Interessante, ik heb zelf een volledige haartransplantatie gedaan.

Laatst gewijzigd door Henk; 10 november 2017 om 10:40 Reden: Link verwijderd. Reclame.
Vanrem is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.