Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 maart 2015, 09:34   #16
Haagseharrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Ja, die uitval hoort er bij. Het blijft lastig te vergelijken omdat bij iedereen het tempo van herstel verschilt, zowel bij de haren zelf als bij de hoofdhuid.

Bij mij lijkt de hoofdhuid langzaam te herstellen, maar de haren snel te groeien.

De laatste foto is van gisteren, dus bijna 3 weken na de behandeling. Doordat de resolutie automatisch wordt teruggebracht tot 600 pixels is het wat lastig te zien.

Nog vrij rode en bobbelige huid, en haren van verschillende lengte. Haren die er nog stonden zijn inmiddels bijna 1 cm lang teruggegroeid. Verder nog wat kortere, verplaatste haren die (nog) niet zijn uitgevallen. Tenslotte nog puntjes van haren die net doorkomen, en een aantal nieuwe haren die uitgevallen zijn en waar nog niets te zien is.

Geen idee trouwens waarom sommige foto's ondersteboven staan. Ik upload ze elke keer op dezelfde manier vanaf mijni Phone.
Haagseharrie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2015, 22:35   #17
Haagseharrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 16
Geslacht:
update op 5 weken na de HT, zie de twee nieuwe foto's op mijn profiel...

Mijn hoofdhuid is nog vrij rood en onregelmatig vind ik zelf, al wordt het langzaam beter.

De meeste getransplanteerde haren zijn in de tweede en derde week uit gevallen. De rest is blijven zitten en begint nu te groeien, ik schat zo'n 10 procent van de nieuwe haren.
Bij deze haren zie je goed waar de nieuwe groei is begonnen, het oude puntje is donkerder en dikker, daaronder is die haar dunner en/of lichter.
Zie de close-up foto. Een van de nieuwe haren is exact in het midden geplaatst.

Het ziet er nogal rommelig uit omdat de haren niet even hard groeien (ook de haren die ik nog had van voor de HT groeien verschillen). Helaas groeien de grijze haren harder, die zijn al bijna 2 cm
Haagseharrie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2015, 17:14   #18
neoskosmos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Haagseharrie, hoe gaat het nu? Zit er progressie in? Ben erg benieuwd.
neoskosmos is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.