Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 mei 2002, 14:42   #1
Roy1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2002
Locatie: Leiden
Berichten: 28
Question .... en sex met een vrouw?

Tja vrienden,

jullie zullen wel denken ''wat een subject''!
Het zit zo, ik heb ergens gelezen (ik weet niet meer precies waar) dat Finasteride ook in je zaad komt. Hierdoor moet je telkens een condoom dragen als je met je vriendin/vrouw sex hebt. - Klopt dit?
- Hebben jullie gewoon sex zonder condoom?

Nog een vraag: hoe oud waren jullie toen je met Finasteride begon (ik ben 22, is dat te jong?)?

En mijn allerlaatste vraag is: ik ben van plan om Finasteride te gaan bestellen via www.dru-online.com (op aanraden van Rocco)
vraag: kan ik de pillen die ik van HEN krijg in vieren delen, aangezien het pillen zijn van 5 mg? Ik wil (in beginsel) niet meer dan 1,25 mg gaan slikken, ben ik dan bij hen aan het goede adres?

Bij voorbaat dank,

ROY
Roy1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2002, 19:48   #2
rax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2002
Berichten: 24
Hoi,

ik ben ook 22 en er een maand geleden mee begonnen. Gelukkig (nog) geen last van bijwerkingen. Op de andere vragen zou ik je geen antwoord kunnen geven, maar volgens mij hoef je geen condoom te gebruiken.

gr. Rax
rax is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2002, 07:58   #3
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hallo,

Hier nog eentje van 22. Ongeveer anderhalve maand geleden begonnen met finasteride. In het begin heb ik wel een klein beetje de bijwerkingen gevoeld, m.n. pijn in de testikels, maar dat is nu helemaal over en verder een beetje winderigheid, maar dat is ook de moeite van het vermelden amper waard.

Ben blij dat ik er aan begonnen ben, volgens mij ga ik nu het resultaat merken, de haaruitval is verminderd, en ik ben gelukkig niet meer zo met m'n haar bezig als voorheen. Gebruik sinds kort ook Rooscure, heb het idee dat m'n hoofdhuid er frisser op is geworden en het haar zit lekkerder.

Heb die pillen ook bij dru-online gekocht, zijn goed in vieren te delen. Ik gebruik ook een kwart van de pil per dag. Soms als de gesplitste pil een beetje klein is uitgevallen, neem ik er wel eens 2 per dag.

Ik zou je zowel finasteride als Rooscure aan willen raden, de laatste ook omdat veel mensen die haaruitval hebben ook last van roos en jeuk hebben.

De groeten,


M@x
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2002, 20:33   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Roy

Citaat:
Het zit zo, ik heb ergens gelezen (ik weet niet meer precies waar) dat Finasteride ook in je zaad komt. Hierdoor moet je telkens een condoom dragen als je met je vriendin/vrouw sex hebt. - Klopt dit?

Merck ( producent Proscar en Propecia ) geeft aan dat Fina maar op ONDETECTEERBARE hoeveelheden in je zaad voorkomt. Het zou dus geen gevaar moeten opleveren als jij een kindje zou willen opwekken, terwijl je Fina slikt.

Maar ik raad je aan om geen risico te nemen. Je kunt gewoon sex hebben maar probeer alsnog ervoor te zorgen dat je vriendin niet zwanger raakt. Je zaad is niets schadelijk voor haar ofzo maar er bestaat altijd wel een KANS ( hoewel de wetenschappers beweren dat die kans er niet is ) dat de Fina in je zaad ervoor zorgt dat de mannelijke foetus geslachtsafwijkingen gaat vertonen.

Condoom is in dit geval alleen bedoeld om je vriendin niet zwanger te laten worden. Het is niet zo dat de condoom haar lichaam beschermt voor je zaad. Maar vraag dit alsnog aan je huisarts.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.