Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 20 juni 2005, 20:23   #46
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
niet volgens mij, maar volgens de wetenschap. Maar ik vind een vrouw met wat vlees ook aantrekkelijker dan een graad, om het zo stellen.
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2005, 22:38   #47
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Er was eens een wijze man, "BOEDHA". Hij had vele volgzame leerlingen. Maar 4 van zijn leerlingen hadden altijd ruzie, ieder van hen wou steeds gelijk hebben. Op een dag kwamen zijn leerlingen naar BOEDHA met de vraag : wie van ons heeft gelijk??? BOEDHA nam zijn leerlingen mee naar buiten. Hij toonde hen een doorzichtige diamant. De kleuren van de zon, de lucht, de bomen en de bloemen weerkaatsten in de diamant. Toen vroeg BOEDHA aan zijn leerlingen welke kleur de doorzichtige diamant had. Groen, zei de eerste! Blauw, zei de tweede! Geel, zei de derde! Rood, zei de vierde! En wie van hen had er nu gelijk???

De moraal van dit verhaal is dat eigenlijk iedereen gelijk heeft en toch ook niemand! Wij zien de dingen allemaal verschillend!
DAT MAAKT IEDER MENS ZO UNIEK!!!
Liefs, Karin.
amen! nee zo ist denk ook


maarehh @haarmannetje nou heb je wel gelijk, je klinkt alleen soms een beetje te, alsof je er helemaal niks van moet hebben. Terwijl iedereen beinvloed word door de commercie en maatschapij, terwijl dat eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Tenzij je je er down door gaat voelen... Achja er is altijd en overal al een ideaal geweest, wat eigenlijk ook onvermijdelijk is. Er is maar een nr.1 die succesvoller is dan de rest, knapper word bevonden etc etc. De commercie speelt hierop in, zodat mensen zoveel mogelijk troep komen om nog zo dicht mogelijk bij dit beeld in de buurt te komen. Dit vind ik niet erg, zolang iemand er maar niet obessief en down van word is het geen probleem toch? De meeste mensen vinden dat ideaal beeld nou eenmaal ideaal, door commercie of niet maakt niet uit, het is.. En aangezien iedereen probeert zo succesvol mogelijk te leven, probeer je zo dicht mogelijk bij dit beeld in de buurt te komen.. goed toch, anders was het ook zo saai.. dus zolang het geen erge vormen aanneemt is het denk alleen goed, je blijft zo in de strijd...
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 00:46   #48
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
niet volgens mij, maar volgens de wetenschap. Maar ik vind een vrouw met wat vlees ook aantrekkelijker dan een graad, om het zo stellen.
Je kunt wel steeds naar de wetenschap wijzen, maar je moet natuurlijk wel beseffen dat de wetenschap geen God op aarde is. Binnen de wetenschap worden fouten gemaakt, bestaat fraude om resultaten mooier uit te laten komen, bestaat dogmatiek enzovoort. Dat iets wetenschappelijk is aangetoond maakt het geen feit. Geen enkele goede wetenschapper zal dat verkondigen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 00:50   #49
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vertig
maarehh @haarmannetje nou heb je wel gelijk, je klinkt alleen soms een beetje te, alsof je er helemaal niks van moet hebben. Terwijl iedereen beinvloed word door de commercie en maatschapij, terwijl dat eigenlijk helemaal niks uitmaakt. Tenzij je je er down door gaat voelen... Achja er is altijd en overal al een ideaal geweest, wat eigenlijk ook onvermijdelijk is. Er is maar een nr.1 die succesvoller is dan de rest, knapper word bevonden etc etc. De commercie speelt hierop in, zodat mensen zoveel mogelijk troep komen om nog zo dicht mogelijk bij dit beeld in de buurt te komen. Dit vind ik niet erg, zolang iemand er maar niet obessief en down van word is het geen probleem toch? De meeste mensen vinden dat ideaal beeld nou eenmaal ideaal, door commercie of niet maakt niet uit, het is.. En aangezien iedereen probeert zo succesvol mogelijk te leven, probeer je zo dicht mogelijk bij dit beeld in de buurt te komen.. goed toch, anders was het ook zo saai.. dus zolang het geen erge vormen aanneemt is het denk alleen goed, je blijft zo in de strijd...
Vertig, ik begrijp je wel. Ik geef toe dat ik in een strijd zit, die niet bepaald gezond is voor mijzelf. Ik besef ook dat ik de zaken misschien wat overdrijf. Nogmaals, Vertig, ik heb jou persoonlijk nooit willen aanvallen. Ik sprak vanuit zijn algemeenheid naar aanleiding van onder andere jouw bijdragen.

Overigens is het mogelijk door training om te komen tot een geestelijke status waarbij je je totaal niets meer aantrekt van wat anderen van jouw vinden. Dat is wel heel moeilijk, maar je kunt een dergelijk niveau bereiken. Dat brengt het ultieme geluk, omdat het er voor zorgt dat je 100% en ultiem kunt accepteren; alles wat er in je leven gebeurt en alles zoals de dingen zijn. Waardering van anderen heb je in feite niet nodig en ook is succesvol zijn niet belangrijk.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 01:11   #50
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Hallo Haarventje!!!

Amai, dat is mooi hoor haarkereltje. En gelijk heb je!!! Maar weet je ook HOE je die balans in je leven waar je, eigenlijk iedereen, naar strijd kunt bereiken???
Liefs, Karin.

Overigens is het mogelijk door training om te komen tot een geestelijke status waarbij je je totaal niets meer aantrekt van wat anderen van jouw vinden. Dat is wel heel moeilijk, maar je kunt een dergelijk niveau bereiken. Dat brengt het ultieme geluk, omdat het er voor zorgt dat je 100% en ultiem kunt accepteren; alles wat er in je leven gebeurt en alles zoals de dingen zijn. Waardering van anderen heb je in feite niet nodig en ook is succesvol zijn niet belangrijk.[/QUOTE]
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 01:22   #51
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Amai, dat is mooi hoor haarkereltje. En gelijk heb je!!! Maar weet je ook HOE je die balans in je leven waar je, eigenlijk iedereen, naar strijd kunt bereiken???
Liefs, Karin.
Niet precies, maar het heeft er mee te maken dat je als het ware genoeg hebt aan zelfwaardering en waardering van anderen eigenlijk illusies zijn. Als je dat in gaat zien, dan heb je waardering van anderen niet nodig, zelfs niet van je partner. Ik zal de titel van het desbetreffende boek (waar dit in staat en vooral ook hoe je het moet doen) eens opzoeken!
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 01:27   #52
Vertig
HaarWeb lid
 
Vertig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 maart 2005
Berichten: 97
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Vertig, ik begrijp je wel. Ik geef toe dat ik in een strijd zit, die niet bepaald gezond is voor mijzelf. Ik besef ook dat ik de zaken misschien wat overdrijf. Nogmaals, Vertig, ik heb jou persoonlijk nooit willen aanvallen. Ik sprak vanuit zijn algemeenheid naar aanleiding van onder andere jouw bijdragen.

Overigens is het mogelijk door training om te komen tot een geestelijke status waarbij je je totaal niets meer aantrekt van wat anderen van jouw vinden. Dat is wel heel moeilijk, maar je kunt een dergelijk niveau bereiken. Dat brengt het ultieme geluk, omdat het er voor zorgt dat je 100% en ultiem kunt accepteren; alles wat er in je leven gebeurt en alles zoals de dingen zijn. Waardering van anderen heb je in feite niet nodig en ook is succesvol zijn niet belangrijk.
jup, aan de ene kant prachtig aan de andere kant angstaanjagend. Als je je werkelijk niks aantrekt van wat andere zeggen, sommige commentaar is goed bedoelt en kan je jezelf goed mee ''verbeteren''.. Je voelt je ingeval nooit depri, maar ook nooit 100% blij denk, noujuist omdat jeje nooit meer depri voelt.. Zonder mindere dagen, ook geen betere zeg maar.. Wel denk ik dat het goed om je niet zoveel van andere mensen aan te trekken, en niet de hele moet zoeken naar goedkeuring..maar om je totaal niks meer van andere aan te trekken vind ik te, ergens tussenin is denk ik perfect...

maarehh je blijft zeggen dat het niet persoonlijk was, was het natuurlijk wel, niet dat het mij wat uitmaakt ofzow, maar zeg het dan niet

(veel persoonlijker krijg je ze niet
''Ik zelf vind wanneer je je zo oppervlakkig en kortzichtig uitlaat over hoe het allemaal is, je het eigenlijk ook gewoon verdient om kaal te worden!''
Vertig is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2005, 01:27   #53
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

on-topic verder graag.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2005, 11:43   #54
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Ik stuitte onlangs op de bekende wetenschapper Richard Dawkins (onder andere van The Selfish Gene). Hij zou nooit zo'n karakteristieke uitstraling hebben zonder dat grijze haar met die hele diepe inhammen en zijn hoge haarlijn.


Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2005, 17:34   #55
Picaroon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2004
Berichten: 49
Haarmannetje: Ik denk dat de meesten onder ons met zo'n status op hun 60+ ook wel kunnen leven. Het is gewoon vertieft om als twintiger al voor de bijl te moeten...
Picaroon is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2005, 17:56   #56
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picaroon
Haarmannetje: Ik denk dat de meesten onder ons met zo'n status op hun 60+ ook wel kunnen leven. Het is gewoon vertieft om als twintiger al voor de bijl te moeten...
That's life .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2005, 11:22   #57
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Ik stuitte onlangs op de bekende wetenschapper Richard Dawkins (onder andere van The Selfish Gene). Hij zou nooit zo'n karakteristieke uitstraling hebben zonder dat grijze haar met die hele diepe inhammen en zijn hoge haarlijn.


Ja, ik zou ook tekenen voor zo'n haardos op die leeftijd !
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2005, 18:33   #58
Picaroon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2004
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
That's life .
Yep, and always look on the bright side of it!

maar dat hoef ik jou niet te zeggen, de optimisme-goeroe van dit forum...
Picaroon is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2007, 01:17   #59
strid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2005
Berichten: 20
kalende mannen

Mijn ervaring is dat kalende mannen potenter zijn dan niet-kalende, en dit heeft wetenschappelijk onderzoek ook bewezen. Dus kalende mannen: scheer je gewoon kaal (staat nog stoer ook vind ik) en leve de lol! (doe het wel veilig, hihi)
strid is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2007, 01:33   #60
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door strid Bekijk bericht
Mijn ervaring is dat kalende mannen potenter zijn dan niet-kalende, en dit heeft wetenschappelijk onderzoek ook bewezen. Dus kalende mannen: scheer je gewoon kaal (staat nog stoer ook vind ik) en leve de lol! (doe het wel veilig, hihi)
Niet iedereen staat ermee...of loopt graag met een kop als een paasei rond hoor
Dundee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hans Teeuwen Eefje Van alles en nog wat... 1 25 januari 2005 21:03
Weer 30 minuten gedwangd.... Grover TTM - Algemeen 7 25 december 2003 07:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.