Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2006, 17:00   #136
josephguy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2005
Berichten: 75
Ik heb nog een bus volluma liggen(kleur lichtbruin)waar ik 1 keer op n plukje haar heb gespoten waaruit bleek dat de kleur te licht was voor mijn haar.Als iemand interesse heeft pm me maar.hij is nog vol dus 10 euro is wel n goede prijs,denk ik
josephguy is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2006, 13:03   #137
joh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Berichten: 20
hoi allemaal,

ik heb gisteren volluma geprobeert met veel ongeloof.

ik heb men haar goed gewassen met schampoo en dan goed droog gemaakt zoals beschreven.
dan beetje volluma erop gespoten 15 a 20 cm lichtjes vernevelen.

men haar is 1.5 cm lang en dun.

resultaat: er blijft niets aan de haren hangen,alles valt op men schedel.
het is gewoon een geschilderde hoofdhuid en ik denk dat zoiets toch serieus opvalt.

voor die prijs haal je beter gewoon paar zwarte spuitbussen!

mss doe ik iets verkeerd met dat produkt, wie kan me helpen???
joh is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2006, 17:48   #138
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joh
[...]

resultaat: er blijft niets aan de haren hangen,alles valt op men schedel.
het is gewoon een geschilderde hoofdhuid en ik denk dat zoiets toch serieus opvalt.[...]
Volgens mij komen bij erg veel cosmetische haarcamouflage producten een groot deel van het product direct op de hoofdhuid. Ook bij Toppik komt een groot deel op de hoofdhuid. Of het opvalt? Dat hangt van een aantal zaken af, maar iemand die er geconcentreerd met zijn neus erboven zit te kijken, zal het wel zien.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2006, 22:38   #139
Gerrit1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2006
Berichten: 49
...

Nadat ik het er op heb gespoten ga ik altijd met een lichtvochtige handoek(waarmee je je bijvoorbeeld ne theb gedouched) snel door mijn haar. Hierna een gel er doorheen,vervolgens een haarlakje voor glans .. dan ziet het er bij mij prima uit... Mijn haar is denk ik ongeveer 2 cm lang.Spuit je niet te lang ? Korte spuitjes en op veel verschillende plaatsen..
Gerrit1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2006, 19:19   #140
el duderiño
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2006
Berichten: 20
Ik heb ook een tijdje volluma gebruikt, heb de bus wel helemaal opgemaakt maar daarna niet weer gekocht. Het effect was opzich prima, als ik het goed aanbracht was er niets meer te zien van een kaalwordende kruin. Maar wanneer ik na het aanbrengen m'n haar begon te borstelen, ging dit enorm stroef en voelde niet echt prettig aan, trok ook erg veel haren mee omdat ik de borstel met aardig wat kracht erdoorheen moest raggen. Eigenlijk hetzelfde als bij gewone haarspray. Mijn haar was destijds 6 tot 8 cm (heb nu zo'n 6 mm ).

Ik wil misschien nog wel toppik proberen, maar nu ik gemilimeterd haar heb (waar ik overigens erg blij mee ben) is het niet heel erg nodig, bovendien gaat 't zoals iemand hierboven al zei waarschijnlijk toch niet werken met zulk kort haar.
el duderiño is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2006, 13:48   #141
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dermmatch en Couvré

Hallo lotgenoten,

Wat betreft Dermmatch:
Ik dacht dat Dermmatch alleen een kleurmiddel voor de huid was, maar ik krijg de indruk door de foto van die vieze wastafel dat er ook vezels in zitten. Wie kan mij dit uitleggen?

Wat betreft Couvré:
Ik las dat Couvré een "heavy make-up smell" heeft, welke ook lang blijft hangen.
Wie heeft ervaring met Couvré en vindt dat dat spul inderdaad te sterk ruikt?
En kun je die geur/stank misschien camoufleren door er een ander luchtje overheen te spuiten? Of wordt 't daardoor alleen maar erger?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2006, 14:14   #142
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
[...]Ik dacht dat Dermmatch alleen een kleurmiddel voor de huid was, maar ik krijg de indruk door de foto van die vieze wastafel dat er ook vezels in zitten. Wie kan mij dit uitleggen?
Dermmatch heeft geen vezels. Wat je ziet zijn waarschijnlijk kleine spettertjes bij het snel aanbrengen of borstelen. Of misschien wat opgedroogd kleurmiddel wat nog op de kwast zat.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Toppik, omdat dit een stuk gemakkelijker te gebruiken is.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2006, 16:19   #143
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan Toppik, omdat dit een stuk gemakkelijker te gebruiken is.
Hoi ugh,
Toppik gebruik ik al, maar de korrels zijn te goed zichtbaar op de huid. Daarom denk ik erover om de huid donkerder te kleuren, waardoor 't minder opvalt en ik ook minder Toppik hoef te strooien. Nu moet ik dus een keuze maken uit Dermmatch of Couvré masking lotion.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2006, 01:29   #144
Gerrit1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2006
Berichten: 49
...

toch ben ik niet tevreden over Volluma. Check de 1e foto die is met flits gemaakt.. ziet er toch niet uit die kleur en al? Wat voor kleur is het rood? Terwijl ik vrij donker haar heb van mijzelf. En ik gebruik het echt volgens aanwijzingen.. de 2e is zonder flits ziet er al iets ''normaler uit''
Haar gaat hard achteruit trouwens ... (gebruik nu 3 maanden proscar)
Toch maar overstappen op een ander camouflage middel?

foto 3: FUCKING GOOD OLD DAYS
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (127,5 KB, 245x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (97,9 KB, 227x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (126,8 KB, 239x gelezen)

Laatst gewijzigd door Gerrit1984; 15 november 2006 om 01:36
Gerrit1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2006, 13:56   #145
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Gerrit1984,

Welke kleur Volluma heb je gebruikt?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2006, 14:12   #146
Gerrit1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2006
Berichten: 49
...

donkerbruin..
Gerrit1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2006, 15:20   #147
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Nou, op foto nr. 1 is 't dus ècht geen donkerbruin. Kun je die Volluma niet gewoon terugsturen?

Zelf heb ik nu net Couvré uitgeprobeerd. Het is best goed, maar absoluut niet beter dan gewoon zo'n tablet goedkope bruine eyeshadow, wat je dan met zo'n bijbehorend sponsstaafje tussen de haren smeert en uitwrijft. Daarna strooi ik hier en daar nog wat Toppik, waarvan ik 2 kleuren heb besteld en die met elkaar heb vermengd. Dan even fixeren met haarlak.

Toppik is prima, zolang je niet naar de dokter of de tandarts moet, want dan komen er veel vezeltjes op het kussen terecht en schaam je je kapot.
Na het gebruik van Couvré of eyeshadow kun je de hoofdhuid niet meer aanraken zonder vieze vingers te krijgen en ik vrees dat 't in de regen niet blijft zitten. Dus, je hoofd niet meer aanraken, niet naar de dokter/tandarts en niet in de regen, dan is 't wel O.K.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2006, 23:54   #148
Gerrit1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2006
Berichten: 49
...

Ik denk dat ik gewoon nog een tint donkerder moet pakken? Anyway ik ga ze ff mailen met de foto. Super bedankt voor je tips in ieder geval! Heb er zeker wat aan!

groetjes!
Gerrit1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2006, 15:40   #149
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Houdt er wel rekening mee dat foto's vaak een slecht beeld geven. De kleuren kunnen anders ge-uit worden, en het type licht en licht inval maar ook erg veel uit. Bekijk je eigen haar ook in de spiegel in natuurlijk zonlicht etc.
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2006, 13:17   #150
trrz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2005
Berichten: 4
Als ik zo de posts eens doorneem, blijkt dat couvré moeilijk of niet te combineren valt met Minoxidil.

Ik ben van plan ofwel Volluma, ofwel Toppik aan te schaffen. Is er een gebruiker die ervaring heeft in combinatie met Minoxidil?
trrz is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.