Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juni 2014, 15:19   #16
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Nee...,niet bang maken... alleen behoeden voor het begaan van een ernstige fout.!
Sneijder en Joling dan?
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 15:25   #17
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Sneijder heeft ook geen vervolgbehandelingen meer ondergaan...smeert alleen een vracht Toppic op zijn hoofd.

De heer Joling heeft geen andere keus, want hij kampt met een gigantisch litteken op het achterhoofd en kaalscheren is dus geen optie.... (Die hebben ze dus bij de ballen!)
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 15:56   #18
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Doe niet zo gefrustreerd man!

Haren op het achterhoofd hebben nou eenmaal een heel andere structuur dan de haren voorop het hoofd.(dikker,donkerder,stugger..etc.
Maar die klinieken vermelden dit niet in hun consult gesprekjes....,daar kom je pas achter na de behandeling.(smerig!)

Haartransplantaties hebben hun langste tijd gehad.
Je lult uit je nek want je hebt geen ervaring ermee. Wat is je drive eigenlijk?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 15:57   #19
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Dino je lijkt wel een persoonlijk gevecht te voeren tegen haartransplantaties; kun je misschien uitleggen waarom JIJ hier zo op tegen bent?

Er zijn hier een aantal haarwebbers die heel tevreden zijn. En het verschil in haren werd in al mijn consultaties juist wel naar voren gehaald en benadrukt. Een gigantisch litteken is uit de jaren 80, nu kun je het al bijna niet meer zien na een aantal maanden.

Gisteren viel mij nog op dat Rooney wel een volle kop haar heeft, terwijl die toch heel flink kalend was (is in London geweest). Of is er met hem ook weer iets mis?
----
Je moet heel goed nadenken voordat je aan HT begint; maar ben het niet met je eens dat het alleen maar ellende is.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 16:29   #20
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Idd. Wat is zijn drive!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 16:52   #21
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Limbo...,wat ben je toch een gefrustreerd mannetje.

Iedereen moet voor zichzelf maar uitmaken of een haartransplantatie het ei van columbus is.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 17:25   #22
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Helemaal niet. Ik hou er alleen niet van als hier onwaarheden worden gepredikt. Want wat je zegt klopt niet. Dat maakt jou vierkant!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2014, 19:30   #23
MisterL99
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2014
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haartranwelofni Bekijk bericht
Dag allen,

ik heb een vraagje, ook ik kamp met diepe inhammen en heb besloten er iets aan te gaan doen. Vandaag heb ik contact gehad met hairplusmc kliniek in barendrecht die een FUE behandeling van 1500 grafts (voor 3.500eur incl ''korting'') bij mij wilt uitvoeren. Bijgaand heb ik fotos, heb ik er inderdaad rond de 1500 nodig denken jullie?

Nu heb ik in mijn enthousiasme een afspraak ermee gemaakt voor over twee weken maar lees nu eigenlijk dat mijn donorgebied vol kleine gaatjes zal zitten bij het kort dragen van het haar. Dit wil ik natuurlijk voorkomen en kwam ik in mijn zoektocht bij HST uit die beweert dat donorgebied niet aangetast wordt en al met al het een succesvollere behandeling is dan FUE.

Is dit waar? Nu kost het bij hen voor 1500 grafts pakweg 8000 euro, dat is een 5 duizend euro verschil voor zelfde aantal grafts, je betaalt dus voor de ''verbeterde'' technologie als we het moeten geloven.

Nu is natuurlijk de vraag, klopt dit ook? Is hst behandeling veel beter dan FUE? Of is die FUE van barendrecht even prima met mooie resultaten te krijgen?

Ik hoop op jullie wijze raad! Alvast bedankt..
ESTEWORLD! Goedkoop en professioneel.
MisterL99 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2014, 09:35   #24
Dennis1981
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2013
Berichten: 13
Ik heb via de Kliniekbemiddelaar een behandeling bij Hair plus medical care ondergaan. Ben ontzettend tevreden met het resultaat en de voorlichting die ik heb gehad. Denk dat het dus afhanklijk is van de kliniek waar je contact mee zoekt.
Dennis1981 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2014, 14:55   #25
BHR
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2014
Locatie: Verbindingslaan 4, 1060 Brussel
Berichten: 3
Geslacht:
Als je nog niet uit uw zoektocht bent geraakt, stuur ik u een paar foto's van een FUE verricht door DR. Bisanga in Brussel. (BHR Clinic)

De prijs voor een FUE 5€/ graft voor de eerste 1000 - 3€/graft voor meer.
Zou je nog voorbeelden willen zien ;
https://www.facebook.com/BHRClinic1
hairtransplantassistance.com

Groetjes


Case Study – FUE 2200 grafts
BHR is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2014, 16:10   #26
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MisterL99 Bekijk bericht
ESTEWORLD! Goedkoop en professioneel.
JEETJE, alweer platte reclame toestanden hier. Dat mag blijkbaar.

Is kijken of dit mag.


NOOIT naar ESTEWORLD, goedkoop is duurkoop en onprofessioneel.
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2014, 16:13   #27
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.439
Geslacht:
Haha. Waar zijn de moderatoren!!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2014, 17:13   #28
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
BHR...mooie verkoper!

Zeker weinig klandizie dat je hier moet gaan leuren..
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2014, 17:07   #29
alexde
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2012
Berichten: 34
Ik zou die getekende haarlijn iets verhogen.
Misschien de helft er vanaf.
Scheelt je weer 750 graft$

Anders krijg je een haarlijn lijkend op Ralph Macchio had in the film the karate kid.
Iets wat ze hier ook wel kinder-haarlijn of vrouwelijke haarlijn noemen.
alexde is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2014, 22:06   #30
Baradon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 82
Wil hier toch ook even op reageren. Haartransplantaties zijn namelijk helemaal niet op zijn retour, in tegendeel. Het doorontwikkelen van Haartransplantaties is de toekomst.

Uiterlijk wordt alleen maar belangrijker in de huidige samenleving, op bepaalde functies is het zelfs makkelijker solliciteren met een goede kop haar. (bron: http://www.utexas.edu/cola/depts/eco...culty/hamermes, artikel genaamd beauty pays, van een Yale-hoogleraar). De vraagkant ligt het dus niet aan.

Aan de andere kant leven we in een medische revolutie. Klonen, stamceltherapie, en orgaan, en zelfs ledemaat transplantatie zijn aan de orde van de dag en worden alleen nog maar doorontwikkeld. waar in 2008 voor het eerst armen werden aangezet enkele uren na de amputatie van de eigen (gevoelloze armen) is het een aantal maanden geleden gelukt een amerikaanse veteraan compleet functionerende armen te transplanteren (deze man heeft maanden zonder armen geleefd) en de artsen verwachten dat hij over enkele jaren therapie wellicht zou kunnen autorijden.. (bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/2...e_armen__.html )

Het is niet een kwestie van of, maar een kwestie van wanneer als we kijken naar technieken die vanuit 1 haarcel meerdere weten te maken. (via stamcellen, via cel-kloning, of zelf uiteindelijk via cel-ontmanteling (van een gewone huidcel een stamcel maken en deze weer programmeren tot haarstamcel). De weg naar de technologieen gaat op 2 manieren, de 1e is het doorontwikkelen en verfijnen van de huidige methodes, en de 2e is nieuwe manieren zoeken om hetzelfde probleem te tackelen. Zodra er een nieuwe techniek zal komen zal die dus ook via de huidige technieken en klinieken geïntroduceerd worden.

Haartransplantaties zullen dus in vraag belangrijker worden, in kwaliteit en techniek beter worden, en tevens de weg vrij maken naar betere (permanentere) oplossingen.

--

Wat betreft de huidige technieken en klinieken is er een grote diversiteit aan kwaliteit en resultaat. Over het algemeen, mits je realistische verwachtingen hebt m.b.t. je beginsituatie vind ik (gebaseerd op wat ik hier op de site zie) dat haartransplantaties goed uitpakken.

Een dusdanig negatieve houding jegens haartransplantaties vind ik niet alleen dom, ik vind het op deze fora ook onwenselijk. Het is namelijk wel een hele goede oplossing, en kan (ook bij de wat jongere man) mits gecombineerd met (aanslaande) medicijnen het probleem zeker naar tevredenheid oplossen. Hier ongefundeerd zo negatief tegenover staan maakt mensen onnodig bang.

daarnaast wil ik nog even opmerken dat Limbo een zeer actief en gerespecteerd haarwebber is, op vrijwel elk forum binnen haarweb is hij actief te vinden. Het is jammer dat dit soort mensen de discussie aanmoeten met dit soort rare uitkramingen, misschien moet je gewoon eens luisteren naar iemand met meer ervaring en verstand van de zaak

Afsluitend, (want anders denk ik dat niemand deze post meer leest door zijn lengte) als je tegen HT's bent en je kan dit goed onderbouwen en uitleggen draag je BIJ aan de discussie. Dat verwelkom ik alleen maar, mensen hebben recht op een eerlijk verhaal. Maar zoals het er nu aan toe gaat, daar kan ik helemaal niets mee.
__________________
regime:
1 a 2x per dag 5% kirkland minoxidil (vanaf 17-06-09)
Baradon is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.