Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 februari 2005, 13:15   #1
magda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 3
schildklier-hoge bloeddruk-haarverlies

Hallo,

Daar ik geopereerd ben aan de schildklier (volledige verwijdering), heb ik dus een medicijn om de schildklier te vervangen namelijk Elthyrone 150 mg, heb tevens ook last gekregen zins de operatie van hoge bloeddruk dus weer een medicijn hiervoor en nu als ik begonnen zijn met deze produkten heb ik enorm last gekregen van haarverlies en telkens ik stop met de pillen voor de hoge bloeddruk komt mijn haar terug en valt het niet meer uit is er iemand die weet welk medicijn of iets anders mij kan helpen bij die hoge bloeddruk? Ben wel teneinde raad want mijn haar is wel alles voor mij.
magda is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2005, 14:14   #2
magda
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2004
Berichten: 3
nieuw

hallo,

Graag zou ik in contact komen met mensen die ook problemen hebben met hoge bloeddruk, daar ik niet goed tegen de normale pillen die men krijgt voor hoge bloeddruk, problemen met gewrichten en allerlei kwaaltjes heb, zou ik graag willen weten welk medicijn of natuurlijk middel men kan gebruiken voor hoge bloeddruk.
magda is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2005, 18:21   #3
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door magda
Hallo,

Daar ik geopereerd ben aan de schildklier (volledige verwijdering), heb ik dus een medicijn om de schildklier te vervangen namelijk Elthyrone 150 mg, heb tevens ook last gekregen zins de operatie van hoge bloeddruk dus weer een medicijn hiervoor en nu als ik begonnen zijn met deze produkten heb ik enorm last gekregen van haarverlies en telkens ik stop met de pillen voor de hoge bloeddruk komt mijn haar terug en valt het niet meer uit is er iemand die weet welk medicijn of iets anders mij kan helpen bij die hoge bloeddruk? Ben wel teneinde raad want mijn haar is wel alles voor mij.

He Magda,

Wat erg voor jou hoor !!
Verdorie véél sterkte, dat meen ik.
Ken vriendin met ook zo' n probleem. Haar schildkleir is beschadigd door 35 zware bestralingen. Ze neemt ook 'Elthyrone 100mg' . 150mg is heel zwaar wat jij neemt, maar ja ik weet als je het niet neemt wordt je zo moe dat je helemaal niet meer uit de voeten kunt, niet? Van de hoge bloeddruk dat wist ik, ze heeft daar ook last van, en..inderdaad, ook van haaruitval, en dat wist ik niet. Ze had dit vroeger een klein beetje maar inderdaad nu veel meer, dus de schuldenaar is de 'Elthyrone'.
Zou een goeie internist je niet verder kunnen helpen? 'K geloof dat je van 'Elthyrone' ook wat déprie kunt worden. Het grote probleem voor jou is dat je geen andere keus hebt. Wat zeggen ze daarover in de kliniek? Vraagje, kun je nog goed slikken na je operatie?
Kon ik je maar helpen. Zeg Magda, nogmaals vééel sterkte !!
Moest het zover komen, voor je haar is altijd een oplossing, blijven hopen. Grtn -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2005, 10:03   #4
inge78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 1
Ha magda,

Ik heb ook een hoge bloeddruk en ik slik hiervoor Emcor 5mg, dit is een betablokker, de laagste dosis. Ik merk echt helemaal niks van dit medicijn en vind het erg fijn. Ik heb ook al diverse andere medicamenten gehad ook tijdens mijn zwangerschap. Wat slik jij voor medicijnen?
Groetjes Inge
inge78 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2005, 18:46   #5
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Misschien helpt het je verder om een orthomoleculair arts te consulteren.
Geen o.therapeut, maar arts.

http://www.soe.nl/adressen.htm

Ik wens je veel sterkte.

groeten, Lanne
lanne is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Flossen tegen haarverlies?? Ja, flossen tegen haarverlies! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 10 7 april 2005 09:10
[BETOOG] Zorgen over haarverlies een welvaartskwestie. Haarmannetje AGA - Algemeen 39 27 september 2004 17:41
Hoge verbranding SjonKanon Medicijnen/haargroeimiddelen 9 22 augustus 2004 10:38
Het grote haaruitval-boek... pindakaas AGA - Algemeen 5 17 februari 2004 19:36
haarverlies tijdens/na wassen elena1 Haarproblemen bij vrouwen 0 27 november 2003 15:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.