Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Bekijk resultaten enquête: Hoe gedragen de getransplanteerde haren zich minstens 1 jaar na de haartransplantatie
van bij het begin een normale structuur 5 25,00%
eerst een andere structuur en pas na verloop van tijd een normale structuur 5 25,00%
van bij het begin een andere structuur, maar dit is niet storend/valt niet op 3 15,00%
van bij het begin een andere structuur en dit is problematisch 6 30,00%
eerst een normale structuur en pas later een andere structuur, maar dit is niet storend/valt niet op 0 0%
eerst een normale structuur en pas later een andere structuur en dit is problematisch 1 5,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 januari 2017, 15:46   #1
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Structuur getransplanteerde haren

Hallo iedereen,

Ik had graag een korte enquête gehouden om een beter beeld te hebben van hoe de structuur van getransplanteerde haren bij de meesten is uitgedraaid minstens 1 jaar nadat een haartransplantatie ondergaan werd.

Ik vind dit zelf een heel belangrijk punt mocht ik op termijn voor een haartransplantatie kiezen en ik lees dat de ervaringen hierin vaak sterk uiteenlopend zijn.

Alvast bedankt!
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2017, 17:13   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Structuur haar na een transplantatie,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grsuy Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik had graag een korte enquête gehouden om een beter beeld te hebben van hoe de structuur van getransplanteerde haren bij de meesten is uitgedraaid minstens 1 jaar nadat een haartransplantatie ondergaan werd.

Ik vind dit zelf een heel belangrijk punt mocht ik op termijn voor een haartransplantatie kiezen en ik lees dat de ervaringen hierin vaak sterk uiteenlopend zijn.

Alvast bedankt!
Het kan voorkomen dat het nieuw getransplanteerde haar in de beginfase wat kroezig aanvult. Meestal gaat dat over als dat haar ook weer een aantal groeifasne achter de rug heeft. (groeien-uitvallen-rust- weer groeien) Dat kan echter wel wat duren.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2017, 14:55   #3
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Nog mensen die hun ervaring in deze poll willen delen?

Ik ben er zeker van dat er op dit forum veel meer mensen minstens 1 jaar geleden een haartransplantatie ondergaan hebben dan de 12 die al hun ervaring gedeeld hebben. De resultaten zijn denk ik nochtans heel interessant en nuttig voor iedereen die nog met twijfels zit!

Thanks!
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2017, 17:32   #4
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Mijn ht heb ik nu ruim 2 jaar achter de rug en de srtuctuur is heel wat beter dan in het eerste jaar na de ht. In het eerste jaar was het echt kroezel haar en moeilijk te stylen maar gaandeweg werd de structuur beter. 100% dezelfde structuur als de rest is het nog niet maar het zit er heel dicht tegen. Een leek ziet zeker het verschil niet.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2017, 20:23   #5
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
Ik vind structuur het zelfde. Idem met baardhaar op kruin. Voelt even baardig aan ( wat dikker dus)
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 09:22   #6
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Voor zij die de structuur problematisch vinden, mag ik hieruit besluiten dat zij liever de klok konden terugdraaien en niet voor een haartransplantatie gaan, of is het toch nog steeds een (beperkte) verbetering tegenover vroeger?

En gaat het dan vooral om de kroezige structuur van de getransplanteerde haren die een probleem vormt? Zou iemand die zelfs nog nooit van een haartransplantatie gehoord heeft, meteen zien dat er 'iets niet klopt' of heeft het ook veel meer te maken met hogere verwachtingen?
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2017, 18:40   #7
Ada
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 november 2015
Berichten: 45
Geslacht:
Ik zou het zeker aanraden om een kale plek op te vullen midden of achter op het hoofd, dan is de kroezige structuur en dikke wortels niet zo erg of wellicht zelfs wenselijk. Maar zoals bij mij aan de voorkant is het echt geen gezicht helaas, dus zou ik het niet aanraden. Maar gelukkig zijn er ook veel gevallen waarbij de nieuwe haarlijn wel mooi is geworden.
Ada is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.