Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 40 stemmen, 4,95 gemiddeld. Weergave
Oud 24 november 2013, 00:49   #3826
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ik geloof ook niet dat moeder natuur van iedereen een zuurpruim maakt... Zal ook wel d'r reden hebben?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 03:05   #3827
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Zet jij anders die depri bril eens af.
Jij mocht willen dat je er zo uit zou zien op je 53e.
Precies dit! ++ 10

@ W197933

Heb je 44 postings eens allemaal gelezen, in geen enkel topic reageer je inhoudelijk. Sta je alleen maar off topic kritiek te blaten en de betweter uit te hangen!

Post eens een foto van jou (uitgedunde) haarkop, zekers weten dat daar geen enkele HT of medicatie meer tegen helpt.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 10:22   #3828
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Precies dit! ++ 10

@ W197933

Heb je 44 postings eens allemaal gelezen, in geen enkel topic reageer je inhoudelijk. Sta je alleen maar off topic kritiek te blaten en de betweter uit te hangen!

Post eens een foto van jou (uitgedunde) haarkop, zekers weten dat daar geen enkele HT of medicatie meer tegen helpt.
+1

Erg irritant idd deze persoon.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 10:29   #3829
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Benoem alleen de feiten en dat daar spastisch op gereageerd wordt kan ik niks aan doen.

Waarschijnlijk zit er toch een kern van waarheid in en kunnen sommigen mensen daar moeilijk mee dealen.

Hoezo onzichtbaar FUT litteken..????
Onder andere bij Raymond van Barneveld zie je de contouren van het litteken duidelijk door zijn haar heen...
Een schande dat die haarklinieken de gevolgen altijd maar bagatelliseren!
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 10:47   #3830
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Benoem alleen de feiten en dat daar spastisch op gereageerd wordt kan ik niks aan doen.

Waarschijnlijk zit er toch een kern van waarheid in en kunnen sommigen mensen daar moeilijk mee dealen.

Hoezo onzichtbaar FUT litteken..????
Onder andere bij Raymond van Barneveld zie je de contouren van het litteken duidelijk door zijn haar heen...
Een schande dat die haarklinieken de gevolgen altijd maar bagatelliseren!
Nee, jij bent niet rationeel genoeg om in te zien dat er ook veel mensen gewoon heel blij zijn met hun HT en er wel baat bij kunnen hebben bij een realistisch verwachtingspatroon.
Jij schreeuwt alleen maar in het rond dat het zo slecht is en dat niemand het moet doen omdat jij persoonlijk iemand kent die teleurgesteld is na zijn HT. (lees: jijzelf waarschijnlijk)
Das net zoiets als je aanmelden op een forum van een automerk, en daar vervolgens in alle topics roepen dat niemand ooit dat merk moet kopen omdat jouw overbuurman een keer met pech langs de weg heeft gestaan pffff....maw kleutergedrag....die willen ook altijd het laatste woord en hun zin hebben.

Kom eens met wat inhoudelijks ipv jouw persoonlijke ervaring als zijnde algemene feiten te benoemen hier....er zijn ook andere meningen en ervaringen tov jouw kortzichtigheid.

Laatst gewijzigd door Pas34; 24 november 2013 om 10:57
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 10:53   #3831
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Als het allemaal zo geweldig was, had al een veel groter percentage voor een behandeling gekozen, maar dat is niet het geval.

De absurde hoge kosten wegen totaal niet op, tegen het vaak bedroevende resultaat.
Vooral die Dean Saunders, wat een lachwekkende vertoning is dat zeg, met z'n ingefluisterde verkooppraatjes van Gho..!
Nee, laat mij dan maar ''verbitterd'' zijn, ik ben i.i.g. wel realistisch.
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 11:05   #3832
Pas34
HaarWeb lid
 
Pas34's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2011
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door W197933 Bekijk bericht
Als het allemaal zo geweldig was, had al een veel groter percentage voor een behandeling gekozen, maar dat is niet het geval.

De absurde hoge kosten wegen totaal niet op, tegen het vaak bedroevende resultaat.
Vooral die Dean Saunders, wat een lachwekkende vertoning is dat zeg, met z'n ingefluisterde verkooppraatjes van Gho..!
Nee, laat mij dan maar ''verbitterd'' zijn, ik ben i.i.g. wel realistisch.
Ik denk dat dat vooral vanwege het prijskaartje is dat relatief maar een kleine groep "kalenden" een HT laat doen.
En er zal ook een percentage zijn die het totaal niet erg vindt om kaal te worden, zoals jijzelf wat je aangeeft, maar ik denk dat niemand van die groep zich dan hier zullen registreren....behalve jij dan.

Als je nou voor elke zin "ik vind" typt, dan kom je al veel meer over als iemand waar je een normale discussie mee kunt voeren.
Je geeft nml jouw mening, maar aangezien jij jezelf hier etaleert als de heilige messias op dit gebied, kom je totaal niet geloofwaardig over, eerder erg irritant zelfs.
Pas34 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 13:20   #3833
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ben geen homo maar GJ doet tenminste nog aan uiterlijke verzorging. Nou heeft hij ook de middelen om zichzelf te verzorgen.

Laatst gewijzigd door Reet; 24 november 2013 om 13:25
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 13:24   #3834
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Gj is net een wijf. Dat mensen er op hun 53e zo uit willen zien is lachwekkend.

Make up wimpertjes gedaan

Hahahbaha
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 14:01   #3835
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Tja, Christiano Ronaldo of David Beckham zijn ook niet vies van een hoop haarlak en make-up. Op ieder potje past wel een dekseltje
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 14:21   #3836
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Prachtig deze discussie, heren !!

'Vrouwen hebben de naam, maar mannen doen het meer: RODDELEN' ....

Ik zou zeggen:
Respecteer ieders keus en laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft / zich het prettigst bij voelt!

Fijne dag, mannen.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 19:10   #3837
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Armin van Buuren

Het kapsel van Armin van Buuren is al heel lang stabiel zo lijkt het. Toch is het wmb duidelijk dat ie al een tijd AGA heeft (foto). Ik heb benieuwd hoe hij het zo stabiel houdt of zou hij het camoufleren? Prima kop trouwens om te tondeuse erover te halen dus hoe dan ook geen probleem
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 19:30   #3838
Ferry
HaarWeb lid
 
Ferry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2013
Berichten: 290
@dave: ik ben een groot fan van Armin, dus het was mij ook al opgevallen. Misschien Finasteride om erger te voorkomen en een paar trucjes om het bestaande haar voller te laten lijken (zoals Joling).
__________________
Leeftijd 36

X- sinds 24/06/2013 Finasteride (0,6mg)
- sinds 24/01/2014 Finasteride (1,25 mg)
Ferry is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2013, 22:03   #3839
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Het kapsel van Armin van Buuren is al heel lang stabiel zo lijkt het. Toch is het wmb duidelijk dat ie al een tijd AGA heeft (foto). Ik heb benieuwd hoe hij het zo stabiel houdt of zou hij het camoufleren? Prima kop trouwens om te tondeuse erover te halen dus hoe dan ook geen probleem
Je ziet inderdaad een lichte uitdunning, had afgelopen week een muziekdocumentaiire over hem gezien. Op zich valt het wel erg mee. In zijn geval kan starten met Fina en Minox heel wat toekomstige ellende vorkopem. Voor het geld hoeft hij zijn haar niet te verwaarlozen.

Maar kan ook zijn dat hij liever met zijn muziekpassie (DJ zijn) bezig is ipv met zijn haar.

99 procent van zijn fans komt op zijn optredens voor mijn muziek, en niet voor zijn uiterlijk of haar.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2013, 21:32   #3840
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ben geen homo maar GJ doet tenminste nog aan uiterlijke verzorging. Nou heeft hij ook de middelen om zichzelf te verzorgen.
Middeltjes? Waarschijnlijk een hele kast vol met uren voor de spiegel staan en dan zo n resultaat hmmm kan die beter niks eraan doen.
Te lang onder de zonnebank gaan heeft die ook geen problemen mee zie ik :p
Ja en niet iedereen doet aan schapie schapie.
De 1 springt over de dam en zegt mewwww
De andere volgen mewwww..

Zou nooit op GJ willen lijken ook niet als ik 53 ben en ook niet als die er zo uit ziet op zijn 100.
Die man is zo nep als een plastic barbiepop, al moet ik wel lachen om zijn programma's met Gordon
Heb verder niks tegen hem, maar vind bepaalde figuren hier wel lachwekkend met zulke reacties.
Ach heb ik weer een dag gelachen,bedankt daarvoor.

En als je niet aan uiterlijke verzorging doet of minder zoals GJ ben je niet hip....
Hoe bedoel je geindoctrineerd door de media en je omgeving!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 1 december 2013 om 21:37
jord-y is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitverkiezing knapste kale(nde) (bekende) Nederlander. Henk AGA - Algemeen 119 19 november 2007 20:52
(Bekende) lieden met AGA waarbij het goed staat Haarmannetje AGA - Algemeen 60 17 mei 2007 16:29
vanavond op koppen "Kaal is mooi!" TinneV AA - Algemeen 4 24 april 2007 22:20
Bekende Mensen met AA? sweet_muisje AA - Algemeen 13 12 september 2005 18:46
Bekende nederlanders bij La$er Aesthetic Chris Chirurgische behandelingen 3 16 december 2001 15:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.