Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 juli 2015, 14:11   #616
Drone
Banned user
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Usa
Berichten: 46
Geslacht:
Ru55841 bestellen

Hallo,

wie kan mij met het volgende helpen? Ik wil graag meedoen met de batch bestellingen voor RU, maar ik weet niet bij wie ik terecht kan.

Ik ben van een jaar terug met fina gestopt omdat deze voor het grootste gedeelte uitgewerkt leek. Dat leek even goed opgevangen te worden met folligain minox maar ook daarvan moest ik constateren dat het mijn haarverlies niet deed stabiliseren.
Toen maar de lasercomb besteld en ondanks trouw minimaal 3x per weer gekamd te hebben sinds maart geen resultaat.
Er lijkt wel nieuw haar te ontstaan, maar het haarverlies is gewoon doorgegaan en mijn haar begint serieus doorzichtig te worden en achter op mijn kruin is voor de eerste keer nu een kale plek aan het ontstaan. Waarschijnlijk een prul dus of ik behoor tot die ongelukkige 7% bij wie het apparaat niet werkt.

Dus mijn hoop is gevestigd op RU- wie kan mij verder helpen?
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2015, 14:48   #617
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Hier kan je RU bestellen: http://anageninc.com/ru58841-powder.html
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2015, 14:53   #618
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Naar mijn weten is er geen batch bestelling meer. Dat is een hele tijd terug gedaan. Mocht je Ru willen gebruiken dan zul je deze zelf moeten bestellen. The Kaneshop kwam dacht ik wel goed uit de bus. Wat je ook kunt doen is om weer Finasteride te proberen. Na een ontwenningsperiode van minimaal een jaar (en dat is bij jou het geval) kan het lichaam weer reageren op medicijnen zoals het hoort. Dit was het advies van mijn dermatoloog ooit. Krachtige lasers kunnen denk ik wel wat doen voor je hoofdhuid en haar, laserkam geloof ik niet zo in.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2015, 09:58   #619
Drone
Banned user
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Usa
Berichten: 46
Geslacht:
Ok, bedankt voor jullie snelle reactie!

Laatste vraag, wat heeft jullie voorkeur- kane shop of anageninc, en om welke reden? Hoe zit het met de invoerkosten overigens? Die zijn niet mals geloof ik, rond de 40 euro of zoiets.
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2015, 13:59   #620
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drone Bekijk bericht
Ok, bedankt voor jullie snelle reactie!

Laatste vraag, wat heeft jullie voorkeur- kane shop of anageninc, en om welke reden? Hoe zit het met de invoerkosten overigens? Die zijn niet mals geloof ik, rond de 40 euro of zoiets.
Binnen de EU is er vrij verkeer van goederen,
Mijn laatste bestelling van anageninc kreeg ik het uit frankrijk ..
maak je geen zorgen daar krijg je ook haaruitval van ..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2015, 17:13   #621
Drone
Banned user
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Usa
Berichten: 46
Geslacht:
lol, ja bedankt voor de tip. Ik kon wel Jezus Christus zijn als ik kijk naar het haarverlies van afgelopen tijd. Ik zal proberen te relaxen

Cheers!
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2015, 17:33   #622
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drone Bekijk bericht
lol, ja bedankt voor de tip. Ik kon wel Jezus Christus zijn als ik kijk naar het haarverlies van afgelopen tijd. Ik zal proberen te relaxen

Cheers!
alle zegen komt van boven .. in de naam van Jezus. Amen.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 20:30   #623
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Beste Ru gebruikers is erg stil hier ..

ik heb weer een nieuwe RU besteld, mijn laatste bestelling kwam uit Frankrijk, nu de nieuwe komt nu uit US .
en de eerste kwam uit UK ..

voor de rest gaat het we goed.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2015, 21:59   #624
bennie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2014
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Beste Ru gebruikers is erg stil hier ..

ik heb weer een nieuwe RU besteld, mijn laatste bestelling kwam uit Frankrijk, nu de nieuwe komt nu uit US .
en de eerste kwam uit UK ..

voor de rest gaat het we goed.
Hoe lang gebruik je al? Enige progressie, en/of sides?
bennie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 09:01   #625
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Beste Ru gebruikers is erg stil hier ..

ik heb weer een nieuwe RU besteld, mijn laatste bestelling kwam uit Frankrijk, nu de nieuwe komt nu uit US .
en de eerste kwam uit UK ..

voor de rest gaat het we goed.
Ik gebruik het nu al bijna een jaar. Moet zeggen dat mijn haar achteruit gaat. Geen idee of ik wel een goede RU heb.. Of wellicht teveel uit de vriezer gehaald..
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 09:11   #626
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik gebruik het nu al bijna een jaar. Moet zeggen dat mijn haar achteruit gaat. Geen idee of ik wel een goede RU heb.. Of wellicht teveel uit de vriezer gehaald..
Meen je dat ? wat is je verhouding ..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 09:38   #627
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
Meen je dat ? wat is je verhouding ..
Ik gebruik 5% gemixt met Neogenic. Ja heel vreemd. Het lijkt dat de duta niet meer zo goed aanslaat, en de RU ook niet meer. Haarlijn is ernstig aan het verdunnen.... Het kan een periode zijn, misschien eeb paar maanden doorzetten met meer RU/ * andere RU van Kaneshop proberen. Heel vroeger had ik dit ook wel een beetje. Dat het haar erg uitviel, kwam daarna weer terug.
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 11:29   #628
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik gebruik 5% gemixt met Neogenic. Ja heel vreemd. Het lijkt dat de duta niet meer zo goed aanslaat, en de RU ook niet meer. Haarlijn is ernstig aan het verdunnen.... Het kan een periode zijn, misschien eeb paar maanden doorzetten met meer RU/ * andere RU van Kaneshop proberen. Heel vroeger had ik dit ook wel een beetje. Dat het haar erg uitviel, kwam daarna weer terug.
ik zit op 2,5 gram mix ik ook met Neogenic , dan gaat alles in een 60ml donker bruin flesje, en doe ik er een maand mee ongeveer.
zie foto: in de mIx lol ..

Het kan heb zelf ook een beetje ups & downs

ik gebruik geen minox meer, veel te droog en stugge haren krijg je ervan, en niet van Neogenic op zich fijn spul en lost ook goed op..
3 dozen voor 150,- Neogenic

het kan zijn dat de kwaliteit van RU minder is, ik heb vele e-mails verstuurd gevraagd naar kwaliteit en prijs verhouding maar Ik zelf kan geen goedkopere vinden , en als het goedkoop is wat ze zeggen is het troep ??

dus weet het niet, we hobbelen even door met RU en wachten op iets beters gaat uit komen ..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCN0538.jpg‎ (134,0 KB, 22x gelezen)

Laatst gewijzigd door lounge; 24 augustus 2015 om 11:45 Reden: iets vergeten
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 12:23   #629
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lounge Bekijk bericht
ik zit op 2,5 gram mix ik ook met Neogenic , dan gaat alles in een 60ml donker bruin flesje, en doe ik er een maand mee ongeveer.
zie foto: in de mIx lol ..

Het kan heb zelf ook een beetje ups & downs

ik gebruik geen minox meer, veel te droog en stugge haren krijg je ervan, en niet van Neogenic op zich fijn spul en lost ook goed op..
3 dozen voor 150,- Neogenic

het kan zijn dat de kwaliteit van RU minder is, ik heb vele e-mails verstuurd gevraagd naar kwaliteit en prijs verhouding maar Ik zelf kan geen goedkopere vinden , en als het goedkoop is wat ze zeggen is het troep ??

dus weet het niet, we hobbelen even door met RU en wachten op iets beters gaat uit komen ..
Haha ik heb exact hetzelfde dermaroller. Hoeveel mm gebruik jij?
Ja klopt ik heb haren van stro nu.. Ik zal proberen met arganolie, emu olie mijn haar te herstellen.

Ik denk dat wanneer je het voor het eerst gebruikt dat je lichaam er erg goed op reageert. En dat na een tijdje het effect veel minder wordt. Zo lijkt het er wel op. Ik weet dat ze bij thekaneshop het kwaliteit hebben getest. Van de overige shops is bij mij niks bekend. Zou gewoon bij kaneshop bestellen. Ik geloof niet dat er op korte termijn iets uitkomt. Seti is interessant en het kan de opvolger worden van RU, maar ik durf het eerlijk gezegd niet aan om dit te gebruiken. Topisch wel, maar oraal echt niet.

Gebruik je RU 1 of 2x per dag?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2015, 13:14   #630
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Ik durf je het niet te zeggen hoeveel mm, heb een setje gekocht op eBay Copper peptide GHK-Cu voor je gezicht.. ik gebruik hem nu voor op mijn hoofd wat soms wel lastig gaat .

De emu olie gebruik ik ook voor gezicht en hoofd, kan voor alles he .. ook op ebay uit de UK

Ik gebruik het 1 keer per dag voor het slapen, niet net voor het slapen opbrengen want het lijkt wel een upper als je begrijpt wat ik bedoel. Kan er wakker van liggen ?? moeilijk in slaap komen ..

Met een 5 ml spuitje en gebruik ik +/- 4 ml . de derma roller gebruik ik niet elke dag, beetje om de drie dagen en kan ook een beetje herstellen..
Om te testen heb ik Ru een maand niet gebruikt, eigenlijk helemaal niets anders gebruikt.

Het viel best meer de haaruitval niet om je zorgen te maken. Op een avond ben ik weer begonnen met RU en de derma roller, hoe zal ik het uit leggen in het kort lol, na de tweede dag op mijn hoofd voelde ik lichte bultjes of er iets door wil gaan komen. dit had ik niet voor de Ru gebruik.

Mijn gevoel zegt dat het iets doet, verwacht ook niet dat alles terug komt maar is altijd beter dan mijn verleden met de propecia ..
Ru minder tot geen bijweking .
In de tussen tijd heb ik ook nog iets geprobeerd met een pro hormoon een kuur voor 4 weken, samen met de Ru het aardig goed gehouden, hele lichte haaruitval en verhoging van de bloeddruk.
lounge is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.