Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 november 2008, 12:56   #76
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hey Hanna,

Ik droeg sinds vorig jaar juli al geen haarwerk meer,tot gisteren dan die aanvulling!! Het is niet zo dat ik kale plekken heb ofzo,maar zoals ik al liet weten ben ik de afgelopen 4 maanden zoveel haar verloren dat er nu wel DRINGEND een oplossing moet komen!! Als ik me niet vergis komt het haar vanuit china!! Het is een gedeeltelijke aanvulling,waardoor mijn eigen haaraanzet zichtbaar blijft!! Op zich oogt dit het meest natuurlijke maar echt jammer dat de haren als stro lijken!! Morgen kan ik terecht in het haarcenter en ben echt benieuwd hoe ze dit gaan oplossen!! Ik hou jullie zeker op de hoogte!! Bah...alles draait momenteel nog om "HAAR"!!! Ik kots bijna van mezelf,waarom heeft dit zo'n inpact op me!! Ik heb 2 schatten van kinderen en een man die me maar laat begaan!! Ik heb medelijden met hen want ook zij lijden onder deze situatie!!
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 13:17   #77
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bijna alle haarwerken worden in China gemaakt; het gaat erom welke kwaliteit er besteld is, want dik Chinees haar kun je wel bleken om blond haar te krijgen, maar Indiaas haar wordt daardoor lelijk en breekbaar.

Heb je ook geen camouflagemiddel als Toppik of Fullmore in huis?
Neem dan voorlopig even een haarband of langwerpig sjaaltje...waarschijnlijk staat dat best leuk!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 12:01   #78
Josie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 384
Ah Heidiken, wat een rotverhaal. Ze moesten eens weten wat ze ons aandoen door slechte haarwerken te maken. Bah. Het is al zo zwaar en dan ook nog dit.
Ik kan je alleen maar aanraden om rustig aan te doen en te praten met je man bijvoorbeeld. Vraag of die je een beetje kan opbeuren of kan opvrolijken. Het zal je probleem niet verhelpen, maar als je je rustig voelt, dan kan je ook beter nadenken over hoe verder.
Wat een geheisa. Echt vervelend voor je. Ik denk aan je en geef je dikke knuffels vanaf hier.
Josie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 23:15   #79
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hey Josie,

Dank je wel...vind ik heel lief van je! Vandaag naar het haarcenter gegaan waar mijn aanvulling vandaan komt en er wordt meteen een nieuw besteld met als gevolg dat ik weer 11 weken moet wachten!! Op zich ben ik al blij dat ze me verder willen helpen maar ik weet nu al dat ik een paar rot weken tegemoet ga!!

Hanna,ik heb gevraagd wat voor haar het is en het blijkt om indisch haar te gaan!! Is dit dan geen goede kwalititeit? In het verleden droeg ik altijd synthetisch waar ik best tevreden over was!! Als tijdelijke oplossing wordt mijn aanvulling in een oliebad gelegd en komende dinsdag mag ik terug en gaan ze het nog eens een extra knipbeurt geven!! Dan zien we of ik het zo nog dragen kan tot als mijn nieuwe aanvulling er is!! Héhé...wat een gedoe zeg!! Toch heb ik weer een sprankeltje hoop...afwachten tot dinsdag!
Liefs, Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 23:59   #80
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Heideken,
Op zich is Indiaas haar goed, als het maar "remy"-kwaliteit is. D.w.z. dat alle haren vanaf de oogst wortel-bij-wortel zijn gehouden tijdens alle processen; zoniet, dan krijg je een grote klittenpartij. Indiaas haar is altijd donkerbruin tot zwart en als je een lichtere kleur bestelt, zullen ze het eerst moeten bleken en dan in de juiste tint verven, welke chemische behandelingen de haarkwaliteit slechter maken. Als je blond haar wilt, kun je beter remy Chinees haar nemen, wat sterker is dan Indiaas haar en daarom meer chemische behandelingen kan ondergaan, maar 't is wel stijf en moeilijker te krullen.
Wie donkerbruin haar nodig heeft, kan virgin remy Indiaas haar krijgen; virgin = maagdelijk haar wat geen enkele chemische behandeling heeft ondergaan.
Ook hierbij komt echter vaak het probleem dat de knoopjes in ieder geval op het bovenste gedeelte moeten worden gebleekt.

Haarwerken van Aziatisch haar zijn aanmerkelijk goedkoper dan van Europees haar.

Een gedeeltelijk haarwerkje van Indiaas haar mag niet meer kosten dan circa €150-€200, vooral als het geen remy is. Hoeveel moest jij betalen?

Laatst gewijzigd door Hanna; 23 november 2008 om 00:02
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2008, 10:41   #81
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hanna,

Het gaat idd om indisch remy haar,dat heb ik gisteren nog eens duidelijk gevraagd! Ik heb 650€ moeten betalen,zonder verzorgingsproducten!! 4 jaar geleden bestelde ik ongeveer hetzelfde bij Jean-gout in st'niklaas en betaalde ik er toen al 1650€ voor!! Ik ging er dus vanuit dat ik nu wel aardig wat geld uitspaarde!! Tja...ik weet niet of ze de aanvulling nog mooi kunnen krijgen door in een oliebad te leggen,dat zie ik dinsdag wel!! Er is nu een nieuwe aanvulling van synthetisch haar besteld,(een nieuwe synthetische vezel die je wel mag fohnen)! Ik weet niet wat ik hiervan mag verwachten! Het allerbelangrijste voor mij is dat ik snel iets tussen mijn haren kan steken dat er gewoon heel mooi uitziet!!
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2008, 15:30   #82
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Aiaiai, €650 voor een bos stro, wat een schandaal! Had je inderdaad een kleur besteld die lichter is dan donkerbruin?

Synthetische vezels mogen altijd wel gedroogd worden met een föhn, als 't maar niet te heet gedaan wordt.
Ik hoop voor je dat het verschil tussen de synthetische vezels en je eigen haren niet teveel opvalt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2008, 08:44   #83
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hanna,

Mijn eigen haarkleur is dinkerblond(bruin)! Aangezien ik er eind vorig jaar een balyage had laten intrekken zit ik nu nog steeds met die lichtere uitgroei! Vandaar dat ze de aanvulling ook besteld hadden met een paar blondere méchen in! De bruine kleur overheerst maar ook dat ziet eruit als stro!! De volledige aanvulling lijkt gefrisseerd,alsof het haar helemaal beschadigd is!! Nog één nachtje slapen en dan weer naar het haarcenter! Ik heb er last van aan mijn maag,zonde toch!
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 24 november 2008, 09:52   #84
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
oeps donkerblond bedoelde ik!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2008, 08:19   #85
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Mijn aanvulling was niet meer goed te krijgen,ondanks een oliebad en nog een extra knipbeurt bleven de haren nadien friseren!! Er zijn gisteren nieuwe stalen van mijn haarkleur genomen en deze week vertrekt het weer richting China! Wat ik altijd al vergeten melden ben is dat er ook een lichte krul(25mm??) of zo ingestoken was!! Ik heb namelijk van nature krul in mijn haar!! De leverancier zag ook direct het "over" gepermanent was!! Alles is nu veranderd op de nieuwe bestelbon en nu maar hopen dat het deze keer wel goed zal gaan!! Ik mag er niet aan denken dat ik weer bijna 3 maanden moet wachten want zoals het er nu naar uitziet heb ik tegen dan geen haar meer op mijn hoofd!! Ik ben nu aan mijn 4de week finasteride bezig en probeer me daar nu op te focussen!! Wie weet....
Liefs, Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2008, 12:43   #86
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Pff, wat een gedonder! Ik hoop voor je dat het nieuwe haarwerk volledig naar wens zal zijn. Heb je al een oplossing bedacht voor de feestdagen?
Heel veel sterkte!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2008, 00:35   #87
Sham
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Josie Bekijk bericht
ok.
Maar hoe zit het dan met dat in de link die ik ook had geplaatst, de HB tussen 7,5 en 10 moet liggen? En in ieder geval twee andere dokters (huisarts, reumatoloog) zeggen al jaaaaren dat dit minimaal 7,5 moet zijn. Wat het ook altijd is bij mij (rond 7,5-8,5).
Ik snap er niks van.

Ik bel sowieso maandag even met een van de huisartsen uit de praktijk waar ik zit.
Hb betekent hemoglobine, het is een eiwit dat in de rode bloedcellen zit en die cellen ook de rode kleur geeft en zorgt voortransport van O2 en CO2 door het bloed. Ijzer is een onderdeel van Hb en zuurstof bind zich hieraan (dit komt door het -+ verschil), hierdoor is transport mogelijk.

het feit dat je ijzergebreksanemie hebt heeft ook weer gevolg op je Hb en op rodebloedcellen waardoor je een tekortop rodebloedcellen krijgt.
Sham is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 19:15   #88
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi,

Ik heb net mijn haren gewassen en schrok weer van de haren die eruit kwamen!! De afgelopen 5 maanden waren een hel voor me omdat ik massa's haren ben verloren! Vandaar dat ik voor mezelf beslist had om me terug een leuk haarwerk aan te schaffen en dat heb ik ook gedaan! Het staat me super en ziet er heel naturel uit! Toch blijf ik ergens hopen dat mijn haaruitval zich zal stabiliseren! Ik slik sinds 7 weken finasteride 2.5 mg met de hoop op een laatste mirakel!! Zou het kunnen dat ik nu in een shedding zit??? Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken,wil het zeker niet meteen aan de fina wijten maar het lijkt alsof er nu nog meer haren uitkomen bij het wassen! Sorry voor deze negatieve post maar ik voel me momenteel heel triest en wanhopig!
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 20:01   #89
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
't Zou inderdaad een shedding kunnen zijn. Misschien kun je ondertussen starten met Nivea Hair Recharge, wat geen propyleenglycol bevat. Enkele gebruikers hebben al positief resultaat gemeld.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2008, 21:35   #90
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
Hey hanna,

Wat moet ik verstaan onder nivea hair recharge? Is het een lotion? Mijn dermatoloog bevestigde tijdens mijn laatste consultatie dat ik absoluut niets meer kan en mag druppelen op mijn hoofdhuid omdat die extra gevoelig is geworden!
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
finasteride, finasteride vrouw, vrouw


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie kan mij adviseren over gebruik fenasteride bij verstandelijk gehandicapt kind Marivon Haarproblemen bij vrouwen 3 20 januari 2006 15:57
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46
Finasteride En Vrouwen lanne Medicijnen/haargroeimiddelen 1 14 september 2004 22:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.