Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 februari 2021, 09:44   #31
Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Geslacht:
Beste Svartal,

Ik heb je gemaild en gebeld. Als je niet op eindcontrole komt, kunnen we natuurlijk niet naar een oplossing toe werken.

Wij zullen altijd proberen een oplossing te vinden.

De uitnodiging staat uiteraard nog steeds en we hopen dat je hier gebruik van maakt.

Groet,

Beauclinic
Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2021, 09:42   #32
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Vervelend dat je negatieve ervaring hebt. Toch ben ik van mening dat je eerst probeert er samen uit te komen. Elke kliniek en daarin ben je niet uitgezonderd en dat is het risico met een ht, kan het misgaan. Ben zelf bij feriduni behandeld en dat staat te boek als wel een topkliniek, maar zo rond de 5% van de behandelingen gaat mis.
Dit zal vast met meerdere factoren te maken hebben, maar voordat ik er aan begon wist ik ook dat het voor mij ook mogelijk was, dat dit zou kunnen gebeuren.
Wat ik probeer te zeggen is dat super kut is natuurlijk, maar zou wel proberen er eerst met de kliniek uit te komen en dat bij welke kliniek je ook gaat het mis zou kunnen gaan.
Ps. Ben zelf ook bij beau op gesprek geweest en vond het totaal geen fijn gesprek, dus ik ben er zelf nooit behandeld. Ook al kan ik geen conclusies trekken over het resultaat wat ze boeken.
Ja je hebt gelijk dat er overal altijd een kleine kans is op een slecht resultaat.
En was het enige slechte in mijn ervaring de beperkte dichtheid bij de inhammen dan was ik denk ik ook wel langs gegaan destijds om dat te bespreken.
Had destijds 1 jaar na de behandeling deze afspraak al vrijwel gemaakt todat ik ook achter andere feiten kwam.
Zoals het naar voren halen van je haarlijn met iets meer dan een halve centimeter een enorm groot risico kan zijn op lange termijn, en al helemaal als dat niet echt nodig is voor een goed resultaat.
Destijds als leek zag ik niet de risicos daarvan en is mij ook nooit op gewezen door Beau.
En als het ook klopt wat sommige hier vroegen of er te weinig grafts zijn gebruikt is dat dan opnieuw een kwalijke keuze vanuit Beau want de grafts die gebruikt zijn om de haarlijn iets naar voren te halen konden ook bij de inhammen gebruikt worden in plaats van de haarlijn naar voren halen met een paar milimeter.
Heb ook nooit aangegeven destijds om de haarlijn naar voren te halen, ben destijds hieraan begonnen om de inhammen, en heb ook alleen dat aangegeven.
Dan heb ik tot dusver (2,5 jaar verder) gelukkig nog geen teken verdere terugtrekking van de haarlijn, maar wie weet wat het op lange termijn zal zijn.
Vervolgens kom je ook nog met een beetje zoeken achter meerdere andere slechte ervaringen van andere mensen.
En dan hebben we nog het verleden van de 2 personen van Beauclinic.

Dat alles samen is voor mij (en denk voor velen anderen) genoeg reden om te zeggen daar heb ik geen vertrouwen meer in om dit resultaat te herstellen.

Laatst gewijzigd door Svartal; 23 februari 2021 om 05:50
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2022, 08:02   #33
rmon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2022
Berichten: 3
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Ja je hebt gelijk dat er overal altijd een kleine kans is op een slecht resultaat.
En was het enige slechte in mijn ervaring de beperkte dichtheid bij de inhammen dan was ik denk ik ook wel langs gegaan destijds om dat te bespreken.
Had destijds 1 jaar na de behandeling deze afspraak al vrijwel gemaakt todat ik ook achter andere feiten kwam.
Zoals het naar voren halen van je haarlijn met iets meer dan een halve centimeter een enorm groot risico kan zijn op lange termijn, en al helemaal als dat niet echt nodig is voor een goed resultaat.
Destijds als leek zag ik niet de risicos daarvan en is mij ook nooit op gewezen door Beau.
En als het ook klopt wat sommige hier vroegen of er te weinig grafts zijn gebruikt is dat dan opnieuw een kwalijke keuze vanuit Beau want de grafts die gebruikt zijn om de haarlijn iets naar voren te halen konden ook bij de inhammen gebruikt worden in plaats van de haarlijn naar voren halen met een paar milimeter.
Heb ook nooit aangegeven destijds om de haarlijn naar voren te halen, ben destijds hieraan begonnen om de inhammen, en heb ook alleen dat aangegeven.
Dan heb ik tot dusver (2,5 jaar verder) gelukkig nog geen teken verdere terugtrekking van de haarlijn, maar wie weet wat het op lange termijn zal zijn.
Vervolgens kom je ook nog met een beetje zoeken achter meerdere andere slechte ervaringen van andere mensen.
En dan hebben we nog het verleden van de 2 personen van Beauclinic.

Dat alles samen is voor mij (en denk voor velen anderen) genoeg reden om te zeggen daar heb ik geen vertrouwen meer in om dit resultaat te herstellen.
Ik ben nog niet lang geleden langs geweest bij Beaclinic voor een consult. Ik vroeg zelf of het mogelijk was om mijn haarlijn iets naar voren te halen. Dit werd mij daar in de eerste instantie wel afgeraden, dit omdat de haarlijn nog verder terug zou kunnen trekken en er dan meer grafts nodig zouden zijn in de toekomst voor herstel. Ik vond ze erg realistisch op dat gebied. Mij is trouwens ook een flink aantal meer grafts voorgesteld voor een vergelijkbaar gebied. Ik wil me nog meer verdiepen en ook bij andere klinieken langs gaan.
rmon is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.