Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2021, 12:53   #1
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Herstelbehandeling na 1200 grafts Beauclinic

Heb in augustus 2018 een behandeling van 1200 grafts gehad bij Beauclinic.
En na een teleurstellend resultaat overweeg ik nu steeds meer een "herstel" behandeling.
Zal nog wel even duren voordat ik dit ook echt ga doen maar wou hier graag informeren wat uberhaudt de opties hiervoor zijn.
En eventueel ook andere ervaring, die ik tot dusver niet heel veel ben tegengekomen.
processed.jpg
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 12:59   #2
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Hier een foto van de andere kant.
De eerste keer dat ik dit zo toon en advies vraag wat ik het beste kan doen.
En als ik dit vergelijk met 99 van de 100 andere resultaten die er te vinden zijn dan ben ik zelf van mening dat dit zwaar tegenvalt.
Maar kan natuurlijk dat ik hier te kritisch ben voor mezelf.
Hoor dus graag de mening anderen hier.
processed-2.jpg
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 13:28   #3
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Wat is de reactie van Beauclinic zelf?

Als zij het ook tegen vinden vallen dan bieden ze die toch aan?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 14:44   #4
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Heb in augustus 2018 een behandeling van 1200 grafts gehad bij Beauclinic.
En na een teleurstellend resultaat overweeg ik nu steeds meer een "herstel" behandeling.
Zal nog wel even duren voordat ik dit ook echt ga doen maar wou hier graag informeren wat uberhaudt de opties hiervoor zijn.
En eventueel ook andere ervaring, die ik tot dusver niet heel veel ben tegengekomen.
Bijlage 17959

weer iemand met hetzelfde resultaat van beau
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 14:54   #5
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Dit kan hersteld worden.

Een optie is om er haar voor te plaatsten, met de juiste haargroeirichting en dichtheid. Hierdoor zie je niks meer van het huidige haar.
Een ander is dat we een deel van de grafts verwijderen en opnieuw plaatsen.

Mocht je interesse hebben hoor ik het wel. Maar ik zou eerst kijken wat beauclinic je als oplossing biedt.
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 21:23   #6
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Wat is de reactie van Beauclinic zelf?

Als zij het ook tegen vinden vallen dan bieden ze die toch aan?
Ik ben hiervoor niet meer bij Beauclinic geweest.
Grootste reden daarvoor is dat ik met dit resultaat gewoon geen vertrouwen meer heb om ook maar een vervolgbehandeling te overwegen bij Beauclinic, een daadwerkelijk aangaan daar dus al helemaal niet.

En wat kun je verwachten in deze situatie?
Een vervolgbehandeling met korting?
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2021, 22:59   #7
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Ik ben hiervoor niet meer bij Beauclinic geweest.
Grootste reden daarvoor is dat ik met dit resultaat gewoon geen vertrouwen meer heb om ook maar een vervolgbehandeling te overwegen bij Beauclinic, een daadwerkelijk aangaan daar dus al helemaal niet.

En wat kun je verwachten in deze situatie?
Een vervolgbehandeling met korting?
Ik zou op zijn minst om een reactie vragen. Je kunt altijd nog beslissen wat je met die reactie doet.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 06:02   #8
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Ik zou op zijn minst om een reactie vragen. Je kunt altijd nog beslissen wat je met die reactie doet.
Hooguit krijg ik het voorstel om dit tegen een kortingsprijs te laten behandelen bij hun.
De laatste plek waar ik me wel wil laten behandelen na dit resultaat.

Ik zal echt niet het voorstel krijgen om me tegen vergoeding ergens ander te laten behandelen om dit te "herstellen".

En tegen korting bij hun laten behandelen is mogelijk al een optimistische gedachte want het zou zomaar kunnen dat dit volgens hun gewoon aan mij zelf ligt, dit is namelijk een ervaring die ik ondertussen ook meer dan eenmaal tegen ben gekomen bij Beauclinic.

En dan hebben we nog het verleden van de 2 personen die Beauclinic beheren, iets wat ik voor mijn behandeling niet wist anders was ik daar nooit gekomen.
Maar voor degene hier die dat verleden wel weten die weten dat ze zonder probleem rommel verkopen aan mensen.

En dit alles is ook waarom ik geen moeite meer wil verspillen om daar "advies" te vragen om dit slechte resultaat te behandelen.
Het resultaat is wat het is, en echte "garantie" om dit slechte resultaat te herstellen is er ook niet naar mijn weten.

Laatst gewijzigd door Svartal; 26 januari 2021 om 06:41
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 07:40   #9
jap
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Maar is het echt zo slecht gedaan? Heb je niet gewoon te weinig grafts genomen voor dat oppervlak?

Ik zelf heb 1750 grafts voor hetzelfde oppervlak en ook ik ben van mening dat ik er misschien iets meer had moeten doen, je ziet her verschil nog net te goed.
(enige minpunt is dan wel minder donor over voor de rest).
jap is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 09:16   #10
Svartal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2020
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jap Bekijk bericht
Maar is het echt zo slecht gedaan? Heb je niet gewoon te weinig grafts genomen voor dat oppervlak?

Ik zelf heb 1750 grafts voor hetzelfde oppervlak en ook ik ben van mening dat ik er misschien iets meer had moeten doen, je ziet her verschil nog net te goed.
(enige minpunt is dan wel minder donor over voor de rest).
Dat is mogelijk ja maar dat kan ik niet beoordelen of dat nou de reden us van dit resultaat, ik heb destijds het aantal genomen dat mij geadviseerd werd.
Ook budget was geen reden om de behandeling zo beperkt mogelijk te houden.

Ook is de haarlijn in het geheel iets naar voren gehaald en vraag me daar nu bij af in hoevere dat een verstandige keuze was.
Heb bij de consult destijds duidelijk aangegeven dat de inhammen mij het meeste storen en daarvoor de behandeling wil aangaan, en heb nooit iets gezegd over de haarlijn in zijn geheel naar voren halen.
Als alleen de inhammen behandeld warem met dat aantal grafts was het resultaat mogelijk wel goed?
Maar ook hierbij heb ik het advies genomen was ik vanuit Beauclinic kreeg.
Svartal is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 09:59   #11
Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Geslacht:
Beste Svartal,

Wat jammer dat je niet tevreden bent. Kom je alsnog op nacontrole? Dan kunnen we kijken wat mogelijk is!

Edit: heb je een uitnodiging gemaild!

groet,

Beauclinic

Laatst gewijzigd door Follicle; 26 januari 2021 om 10:02
Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 10:45   #12
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svartal Bekijk bericht
Hooguit krijg ik het voorstel om dit tegen een kortingsprijs te laten behandelen bij hun.
De laatste plek waar ik me wel wil laten behandelen na dit resultaat.

Ik zal echt niet het voorstel krijgen om me tegen vergoeding ergens ander te laten behandelen om dit te "herstellen".

En tegen korting bij hun laten behandelen is mogelijk al een optimistische gedachte want het zou zomaar kunnen dat dit volgens hun gewoon aan mij zelf ligt, dit is namelijk een ervaring die ik ondertussen ook meer dan eenmaal tegen ben gekomen bij Beauclinic.

En dan hebben we nog het verleden van de 2 personen die Beauclinic beheren, iets wat ik voor mijn behandeling niet wist anders was ik daar nooit gekomen.
Maar voor degene hier die dat verleden wel weten die weten dat ze zonder probleem rommel verkopen aan mensen.

En dit alles is ook waarom ik geen moeite meer wil verspillen om daar "advies" te vragen om dit slechte resultaat te behandelen.
Het resultaat is wat het is, en echte "garantie" om dit slechte resultaat te herstellen is er ook niet naar mijn weten.
Ik begrijp je frustratie en gebrek aan vertrouwen. Maar je trekt conclusies en hebt allerlei aannames zonder eerst het gesprek aan te gaan. Het kan je wellicht toch wat opleveren ookal denk je van niet.

Als ik ergens een product afneem oid en het bevalt niet dan ga ik eerst wederhoor plegen en dan zie ik wel verder. Maar uiteraard is het je eigen keus om er wel of niet iets mee te doen.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 11:24   #13
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Ik weet niet exact hoe groot het oppervlak is, maar 1200 grafts lijkt wel erg weinig te zijn.
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 11:43   #14
Follicle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2016
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 7
Geslacht:
Natuurlijk kan het voorkomen dat het niet zo is geworden als we beiden hadden verwacht. En juist dan proberen we een oplossing te bedenken. Soms kan een kleine nabehandeling al een wereld van verschil opleveren.

Het is wel fijn om het dan in het echt te kunnen beoordelen.

Groet,

Beauclinic
Follicle is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2021, 12:00   #15
hdmi2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Follicle Bekijk bericht
Natuurlijk kan het voorkomen dat het niet zo is geworden als we beiden hadden verwacht. En juist dan proberen we een oplossing te bedenken. Soms kan een kleine nabehandeling al een wereld van verschil opleveren.

Het is wel fijn om het dan in het echt te kunnen beoordelen.

Groet,

Beauclinic
Leuk dat jullie reageren, even een vraagje. Waarom adviseert Beau Clinic NOOIT meer dan 2500 grafts. Antwoord; omdat ze dan twee dagen moeten werken voor hetzelfde geld! Oplichters! Gelukkig krijgen jullie deze naam steeds meer in 't wereldje.
hdmi2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.