Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 juli 2016, 08:10   #241
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Wel raar dat zij dan aangeven dat je na 3 maanden eventueel wel weer finas mag gebruiken. Dat is dan nog voor de 26 weken.

Btw waardeer echt je reacties :-)
Ik lees dat je 10 jaar finasteride hebt gebruikt, merk je zelf nu nog veranderingen in je lichaam nu je tijdelijk helemaal gestopt bent?

Jammer dat ze geen test hebben uitgevoerd tijdens je gebruik, en 3 maanden nadat je gestopt bent. Je was een mooie case geweest
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag

Laatst gewijzigd door Strider; 28 juli 2016 om 08:12
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2016, 15:56   #242
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
haha idd een mooi proefkonijn ;-)

Nee ik merk niet echt een verschil, ben nu idd na 12 jaar al bijna 4 maanden gestopt, ook met SP.

Merk misschien iets meer haaruitval, maar denk ook dat het tussen de oren zit.

We zijn nu ca 3 maanden zwanger en hebben net een uitgebreide echo gehad. Alles zag er goed uit, dus ik ben gerust nu. Over 4 weken krijgen nog een uitgebreide ech. Bloedwaardes van mijn vriendin en boetes zag er top uit.

Denk wel dat ik na de bevalling weer ga beginnen met sinas. Dan ben ik in totaal ca 10 maanden gestopt. Hoop niet dat ik in de aankomende maanden nog veel haar verlies merk
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 00:03   #243
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Hi all,

het is gelukt, wij zijn bijna 3 weken geleden ouders geworden van een (tot nu toe) gezonde zoon, zo mooi allemaal.

Ik ben afgelopen week inmiddels ook weer begonnen met gebruik van finas na 10 maanden gestopt te zijn.

Nu vroeg ik me af, aangezien we ook weer sex gaan hebben, of ik finas wel gewoon kan gebruiken als zij borstvoeding geeft. Misschien een beetje te ver gedacht, maar dacht vraag het gewoon.

Groet, een trotse vader
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 14:40   #244
SuperSaiyanIII
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2016
Berichten: 59
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Hi all,

het is gelukt, wij zijn bijna 3 weken geleden ouders geworden van een (tot nu toe) gezonde zoon, zo mooi allemaal.

Ik ben afgelopen week inmiddels ook weer begonnen met gebruik van finas na 10 maanden gestopt te zijn.

Nu vroeg ik me af, aangezien we ook weer sex gaan hebben, of ik finas wel gewoon kan gebruiken als zij borstvoeding geeft. Misschien een beetje te ver gedacht, maar dacht vraag het gewoon.

Groet, een trotse vader
Minoxidil in combinatie met finasteride lotion iemand ervaring met dit product??>> https://www.minoxidilmax.com/Essengen-6_Plus
SuperSaiyanIII is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 21:24   #245
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Hi all,

het is gelukt, wij zijn bijna 3 weken geleden ouders geworden van een (tot nu toe) gezonde zoon, zo mooi allemaal.

Ik ben afgelopen week inmiddels ook weer begonnen met gebruik van finas na 10 maanden gestopt te zijn.

Nu vroeg ik me af, aangezien we ook weer sex gaan hebben, of ik finas wel gewoon kan gebruiken als zij borstvoeding geeft. Misschien een beetje te ver gedacht, maar dacht vraag het gewoon.

Groet, een trotse vader
Hey Cees, gefeliciteerd!
Het lijkt me geen probleem, ik heb even op buitenlandse forums gekeken, ook daar geven ze aan dat het geen gevaar voor de gezondheid zal zijn.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 22:27   #246
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Bedankt voor je reactie en felicitaties Henk, ik kon er namelijk helemaal niks over vinden op het web.

Ik bel begin volgende week ook even mijn dermatoloog voor de zekerheid.
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2016, 23:05   #247
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.252
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie en felicitaties Henk, ik kon er namelijk helemaal niks over vinden op het web.

Ik bel begin volgende week ook even mijn dermatoloog voor de zekerheid.
Strak plan Cees. Met zoiets ga je liever voor de volle 100% zekerheid i.p.v. 99,9℅
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2017, 23:08   #248
mhogen
HaarWeb lid
 
mhogen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 januari 2005
Berichten: 417
Inmiddels is mijn vriendin ook zwanger van een meisje en is zij nu in week 19. Ben 2 maanden ervoor gestopt met fina en RU. Na krappe 2 maanden gestopt te zijn, merkte ik dat mijn haaruitval weer was begonnen. Na 6 weken zwangerschap weer begonnen met beide en vrij snel erna was haaruitval weer volledig gestopt. Ik heb me niet gerealiseerd dat er nog risico's verbonden waren aan het feit dat ik bij 6 weken zwangerschap weer ben begonnen. Mijn redenatie was, de zaadcel is geschoten en daarin zit geen fina of RU omdat ik gestopt ben. Ik lees nu dat gebruik tijdens de zwangerschap ook nog kwaad kan voor de 'ongeboren vrucht' en blijkbaar meer voor een jongetje dan een meisje. Nu verwachten we een meisje, dus dat scheelt. Is er nog een reden om de fina in dit stadium weer even te parkeren? De RU lijkt me minder een probleem gezien dat topisch is.
__________________
Huidig regime:
RU met Lipogaine (5%).
Resultaat: haaruitval volledig gestopt

Verleden:
10 jaar lang allerlei combinaties zonder enig resultaat, waaronder: Duta, Fina, Minox, etc.

mhogen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Het delen van Proscar niek1224 Medicijnen/haargroeimiddelen 111 15 januari 2017 01:02
[finasteride] Shedding maart84 Medicijnen/haargroeimiddelen 236 28 mei 2009 10:02
AA invloed op zwangerschap? Evi AA bij kinderen 11 12 juni 2005 15:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.