Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2019, 21:59   #31
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk Bekijk bericht
8 maanden

Zoals je ziet deels goed en deels minder.
Van voren en van rechtsvoor lijkt het redelijk gedekt en ben ik blij, maar linksvoor is het gewoon niet goed gedaan. Ook vlak achter de haarlijn hebben ze te weinig ingezet.

Waar ik van te voren bang voor was (niet goed genoeg luisteren naar wat klant wilt: dikke dekking voorste gedeelte), is toch gebeurd.
Deels teleurstellend, deels tevreden genoeg.

Er is heel wat bijgekomen en kan het met wat kamwerk redelijk mooi krijgen (zie laatste 2 foto's voor dagelijkse look), veel beter als voorheen natuurlijk.
Maar aan de andere kant heb ik nog steeds dubbele gevoelens over Esteworld.

Esteworld heeft geen contact meer met mij gezocht na de 2e maand voor nazorg, wat ik ook wel raar vind.
Maar aan de andere kant maakt het me niet uit want zal sowieso niet terug gaan naar hun als ik ooit nog wat wil doen (denk het niet).

Donor lijkt redelijk goed maar als het iets korter is als dit zie je het zeker wel, en is het niet echt mooi.
Maar goed genoeg


Conclusie voor nu (wordt niet gek veel anders meer denk ik):
Je krijgt bij Esteworld waar je voor betaald.
Goedkoop, geen hoogstaande maar redelijke resultaten met hier en daar wat risico (en voor sommigen soms wat mazzel als het goed uitpakt), en niet veel oor voor de klant.
Als je wat anders dan dat wilt is het dan ook wel weer logisch dat je wat meer geld moet neerleggen.
Wat dat betreft ben ik tevreden genoeg voor nu, maar had ik denk ik toch wel wat meer geld willen neerleggen voor een andere kliniek.


PS: sorry voor de late update
Aan welke kliniek had je dan misschien gedacht ? Nederlandse of Belgische ? Wens je in elk geval nog veel succes met de verdere groei.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2019, 22:10   #32
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Jammer, het is idd teleurstellend voor na deze periode lijkt me. Gelukkig haal je misschien nu wel mensen uit de droom dat met FUE er nooit problemen zijn met je donor. Ik kan mn haar na een FUT korter laten scheren en dan zie je er nog niets van....... Ik zou idd bij een goede kliniek langs gaan om te kijken wat ze voor je kunnen doen, maar denk dat je daar sowieso altijd een jaar mee moet wachten na je vorige behandeling. En wie weet krijg je alsnog meer groei de komende tijd. Kan volgens mij wel tot 1.5 jaar duren voor een volledig resultaat. Sterkte!
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2019, 14:45   #33
MikeyMike
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2018
Berichten: 65
Geslacht:
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar je zit pas op 8 maanden... Ze rekenen 12 tot 14 maanden voor het eindresultaat. Das nog best een eind. Hopelijk wordt het beter!
MikeyMike is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2019, 17:49   #34
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Dit ziet er niet al te best uit. ze hadden in jou geval echt een hogere dichtheid moeten doen als je het mij vraagt. je ziet duidelijk waar het getransplanteerde gebied scheidt van de originele haren. ik zou zeker teruggaan. zeker als je ook al donorgebied schade hebt met maar 2200 grafts
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2019, 17:59   #35
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Klote dit Erikk,


Lage hergroei, scheve haarlijn en dun donorgebied overgehouden! Verdorie dat is balen en al na 2 keer. Zou nu even niets meer laten doen anders pluk je je donor nog verder leeg!


Hoop dat het nog iets bijtrekt komende 2 maanden.



Ben benieuwd en hoop het beste voor je.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2019, 21:41   #36
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Wat zegt Esteworld zelf hierover dan?
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2019, 19:42   #37
MBerghuis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2019
Berichten: 20
Geslacht:
Ik vind je donor er eigenlijk nog best goed uitzien na die slagpartij bij dr Don, lijken wel appelboortjes die ze gebruikt hebben. Ik ben zelf ook bij Esteworld behandeld en moet zeggen dat de nazorg prima is. Elke 3 maanden foto’s naar de patiënt follow up zoals besproken. Ik hoop voor je dat het de komende maanden nog bijtrekt, ik begreep dat het tot 14 maanden nog zelfs kan verbeteren. Succes kerel.
MBerghuis is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2019, 21:30   #38
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Dank voor alle reacties mensen

Het is inderdaad een beetje teleurstellend, maargoed we wachten af

Ik heb Hidde een berichtje gedaan, en moet nog horen wat hij er van vind.
Los van de garantie en wat Esteworld als reactie geeft zal ik niet nog een keer bij hun langs gaan. Niet de juiste partij voor mijn situatie.
Daarnaast vraag ik me af of het niet misschien aan mijn hoofdhuid ligt want de hergroei bij Dr Don was ook aan de lage kant.

@ Wolly: ik denk dat ik voor een lange tijd geen HT meer ga doen maar helemaal uitsluiten doe ik het niet. Als straks bovenop de kaalheid mogelijk doorzet, wil ik in ieder geval dat het vooraanzicht er geloofwaardig uit ziet, en de donor is bijgewerkt (je ziet nu hele duidelijke grenzen aan de zijkant).
Ik zou het dan namelijk kort willen houden.
Anyway jij succes met de kruin transplantatie!
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2020, 20:24   #39
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Hoi allen,

Het is nu net meer dan 12 maanden geleden dat de transplantatie heeft plaatsgevonden.
Gisteren ben ik bij Hidde langs geweest om de situatie te beoordelen, aangezien ik gedurende het jaar op verschillende momenten had aangegeven te twijfelen over het resultaat als mogelijk gevolg van de communicatie ter plekke.

Nu 12 maanden later ben ik behoorlijk tevreden, en vind ik de behandeling geslaagd in de zin dat ik niet meer obsessief over m'n haar door het leven ga.
En daar was het me om te doen.

De transplantatie heeft het vooraanzicht behoorlijk goed hersteld waar ik heel erg blij om ben.
Linksvoor is er helaas veel niet goed doorgekomen.
Hidde heeft mij een gratis transplantatie voor linksvoor (+/-300 a 400 grafts) aangeboden ter compensatie.
Wat dat betreft kan Esteworld wel op echt een dikke pluim rekenen. Als er iets niet helemaal goed is verlopen komen ze er blijkbaar wel op terug.
Ik ga dit voor nu nog niet doen omdat ik blij ben dat ik eindelijk niet meer obsessief met m'n haar bezig ben. Wie weet in de toekomst ooit nog.

Al met al tevreden genoeg!
Het had iets beter uit kunnen pakken, en grootste minpunt is de massa machine en communicatie ter plekke.
Maar hoe Esteworld het naderhand oppakt maakt veel goed.

PS: de kruin op de laatste foto linksboven is van vóór de transplantatie maar is verraderlijk. Deze lijkt veel kaler dan ie toen daadwerkelijk was vanwege de lichtinval. De kruin is nu vergelijkbaar als toen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 01.jpg‎ (88,0 KB, 270x gelezen)
Bestandstype: jpg 02.jpg‎ (77,6 KB, 249x gelezen)
Bestandstype: jpg 03.jpg‎ (127,9 KB, 258x gelezen)
Bestandstype: jpg 04.jpg‎ (145,8 KB, 245x gelezen)
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 14:32   #40
Eastfield
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 december 2014
Berichten: 133
Geslacht:
Ik vind het een top resultaat hoor! Kijk waar je vandaan kwam
__________________
Haartransplantatie Esteworld 31/01/2018
Haartransplantatie Ali Bolluk 01/02/2022
Biotine Natrol 10.000 mcg sinds feb 2018
Eastfield is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 16:20   #41
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Het is natuurlijk mooi dat ze je ter compensatie 300 a 400 grafts extra willen geven maar………..daar moet je wel voor naar Istanboel en denk niet dat zij de vluchten zullen betalen
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 17:14   #42
don1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2016
Berichten: 145
Geslacht:
Eind goed al goed toch zo zie je maar wat laatste maanden nog allemaal kan groeien toch goed gekomen verschil is groot met vooraf en donor bijgetrokken en zelf nog paar 100 grafts in de pocket voor perfectie. Goed service toch en goed resultaat.
don1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2020, 19:53   #43
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
De resultaten bij Esteworld zijn de afgelopen maanden zeker niet om naar huis te schrijven.
Hier is het simpelweg te ‘weinig’ maar ook verschillende keren zeer onnatuurlijke haarlijnen, jammer.
Had er een hogere pet van op een jaar geleden.
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2020, 20:52   #44
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Ik zou niet zeggen dat het resultaat goed gelukt is, op de foto's lijkt het wel iets beter dan in het echt.
Er is zeker te weinig ingezet terwijl ik dit wel duidelijk had aangegeven - zo dicht mogelijk - wat betreft vooraanzicht en daarachter.

Het is zeker goed genoeg voor mij nu.
Maar ik zou mensen die eraan denken om een HT bij Esteworld te doen wel mee willen geven dat de resultaten heel erg wisselend zijn, en je vrijwel zeker weten in betere handen bent bij andere klinieken.
Je betaald daar dan natuurlijk wel voor.

Bij de prijs / kwaliteit verhouding is de prijs heel erg goed, en kwaliteit redelijk (daarbij meegenomen de communicatie ter plekke).
erikk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2020, 21:04   #45
erikk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 oktober 2013
Berichten: 53
Even voor een duidelijker beeld van het (bijna) eindresultaat, foto's van thuis die een duidelijker beeld geven
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 01.jpg‎ (140,6 KB, 143x gelezen)
Bestandstype: jpg 02.jpg‎ (142,2 KB, 143x gelezen)
Bestandstype: jpg 03.jpg‎ (144,2 KB, 136x gelezen)
Bestandstype: jpg 04.jpg‎ (140,5 KB, 121x gelezen)
Bestandstype: jpg 05.jpg‎ (134,4 KB, 91x gelezen)
erikk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2200 grafts


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.