Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 19 mei 2013, 22:58   #16
nogeenvraagje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninouk Bekijk bericht
Terug van de (gelukkig héle aardige, geïnteresseerde) dermatoloog: zij dacht in eerste instantie ook aan melasma, maar ik heb uitgelegd dat 't echt grijsgroen is en geen bruin pigment. Ze vermoedt dat onderhuidse irritatie de oorzaak is en dat laseren ook dit kleurverschil in m'n huid zal doen verdwijnen.

Na weken scheren heb ik nu weer alles geëpileerd, en ik moet zeggen dat 't grijsgroene gebied wel wat lichter lijkt te zijn geworden. Mss omdat ik m'n huid een poosje heb laten 'genezen'?

Volgende stap: dit bespreken met de laserkliniek (lange wachtlijst zeg...) Ik hoop dat 't grijsgroene gebied behandeld kan worden zonder extra kans op verbranding.

Ik las hier iets waar ik van gruwelde, zó gek ben ik nog niet, dus ik ga ook gewoon met citroensap aan de slag:
Hi Ninouk,

fijn zeg, een normale dermatoloog dus . Ik was laatst bij een huidtherapeute/schoonheidsspecaliste die zei dat het juist door het laseren kan komen. Je hoort zo veel verschillende dingen...

Ew, denk dat we die eerste tip van die link maar ff overslaan en overgaan op citroen inderdaad. Omdat ik mijn huid nu ook lange tijd heb laten rusten lijkt het hier ook wat minder te zijn geworden. Sowieso sinds ik ben gestopt met harsen.

Ik ga ook maar eens naar de dermatoloog denk ik. Gewoon de stoute schoenen aan en hopen dat het een goede is.
nogeenvraagje is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.