Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 maart 2005, 18:50   #1
bobbeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2005
Locatie: holland
Berichten: 7
Billen?

Hoi allemaal. Ben nieuw hier.

Ik lees veel over mensen die overbeharing in het gezicht hebben. Ik heb daar ook wel wat haar staan, maar ik kan het bijhouden met een pincetje. Dat is mijn probleem niet. Ik heb wel veel haren op mijn armen en benen. Mijn benen scheer ik van op tot teen en mijn armen ontkleur ik. Maar wat mij het meeste ergerd, verdrietig maakt en irriteerd is dat ik ook haren heb op mijn billen. Vooral tussen mijn billen. Dat heb ik laten laseren, maar de haren waren te licht dus het gros staat er nog. Nu scheer ik de boel. Op mijn billen zelf staan ook wat langere haren. Ik heb besoten daar vanaf te blijven, da's beter. Mijn vriend weet het niet, het is al pijnlijk genoeg.... Dus onverwachte sex bijvoorbeeld zit er voor mij niet in....
Zijn er meerdere vrouwen die dit hebben? Haar tussen en op hun billen?
groetjes
bobbeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2005, 19:45   #2
chouke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2005
Berichten: 5
billen

hallo!! Wat is dit forum een opluchting voor mij! Eindelijk weet ik nu dat ik niet de enige 'bosmens' ben. Ik ben een eind in de dertig; nog altijd single en ik denk dat het zo voor de rest van mijn dagen zal blijven. Ja, ook ik heb haar tussen de billen,maar ook op mijn achterste,mijn onderarmen en ook vooral in mijn gezicht. En dat beheerst inderdaad je hele leven : alles moet gepland worden want het vraagt steeds weer grote 'voorbereidingen' om ergens toonbaar aan te komen. Ik begrijp je heel goed als je zegt dat onverwachte sex met je vriend niet zomaar kan. Sorry maar met oplossingen kan ik je niet helpen. Ik heb wel al eens gezien op tv dat ze de bilspleet van mannen met was onthaarden. En dat vind ik nu spijtig : dat zelfs een man geen haargroei meer kan of mag hebben; en ik die dacht dat het juist allemaal makkelijker was voor een man. Sorry dus dat ik je niet kan helpen, maar weet : je bent niet alleen!! groetjes
chouke is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2005, 12:19   #3
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hoi,

Ik kan er ook over meepraten. Wat mij het meest onzeker maakt is het dikke haar op mijn onderbuik (boven navel is het lichter en dunner), tussen mijn benen en rondom de schaamstreek(letterlijk, hihi) en dus ook tussen en op de billen. Gelukkig heb ik wel enkele relaties aan durven gaan in mijn verleden en het bleek dan dat ik er meer moeite mee had dan mijn partner. Echt waar: er zijn mannen die je er niet op afkeuren!! Hoe onbegrijpelijk ik dat zelf ook iedere keer weer vond (en vind. ja, mijn zelfvertrouwen is ook niet erg groot ). Bij mijn laatste relatie was ik er zelfs minder op gefocust om iedere keer alles weg te halen en dat was erg prettig. Ik ben momenteel vrijgezel en natuurlijk toch weer heel bang of een volgende partner ook zo 'luchtig' erin kan staan. Maar zoniet, dan mag ie vertrekken.
Ik ben ook blij dat ik hier lotgenoten tref: dacht ook altijd dat ik de enige was!
Liefs, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2005, 17:59   #4
bobbeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2005
Locatie: holland
Berichten: 7
Hoi

Ben blij dat jullie gereageerd hebben, dat voelt wat beter.
Maar jullie hebben er ook last van, doen jullie er iets aan? Scheren jullie het of laten jullie het zo? Soms denk ik: was ik er maar nooit aan begonnen. Eerst was het een klein stukje, maar hoe langer je scheert des te meer neem je soms per ongeluk mee, en dat moet weer geschoren worden..... pffffffffff.
Misschien is onharingscreme een idee, maar dat moet wel heel voorzichtig gedaan worden.

Nee een spontane vrijpartij zit er niet in. Ik moet eerst zeker weten dat het daar beneden 'oke' is. Ik vind dat ook heel rot voor hem. Zo overdag bijvoorbeeld dan moet ik vaak af slaan, dan lijkt het of ik geen zin in hem heb. Hij moest eens weten...! Maar ik durf het dan niet.
Wat kunnen die kleine rothaartjes toch een rommel maken van iemands leven he.
Doeg, groetjes
bobbeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2005, 19:43   #5
Judith N.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 3
Ik vraag me dus ook af wat hier nu aan te doen is. Van scheren wordt het alleen maar erger, en epileren is niet te doen. Wie heeft er ervaring met laserbehandeling op deze ontzettend gevoelige plek?
Judith N. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2005, 18:40   #6
bobbeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2005
Locatie: holland
Berichten: 7
Ik heb ervaring met laser op die plek. Of bedoel je echt in de bilspleet? Ik heb mijn bikinilijn laten laseren, een klein stukje doorgroei op mijn benen, en een stukje van mijn billen. Helemaal aan de onderkant. Daar zat een klein stukje bilspleet bij.

Het is een gevoelige plek, ja. Bij mij is het helaas niet helemaal gelukt. Mijn haartjes waren deels te licht.
Ik scheer het dus nog steeds en gooi er daarna een lading Zwitsal Talkpoeder op. Dat helpt een beetje de bultjes tegen te gaan.
bobbeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2005, 10:26   #7
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Wat ik dus doe is: mijn buik epileren en mijn bikinilijn scheren. In de zomer -als ik een aantal weken wegga- dan hars ik mijn bikinilijn en stuk van billen (auau). Is inderdaad erg gevoelig! Het rare is dat bij mij na harsen of epileren de haren altijd na een WEEK weer terug zijn (en dat zijn echt geen andere haartjes)!! Raar vind ik dat...
Wat betreft sex: ik had een weekendrelatie dus kon ik me iedere keer 'voorbereiden' voor ik hem zag. Zoals gezegd nam ik het bij mijn laatste vriend niet zo nauw met het bijhouden van alles.

Bobbeltje: jij hebt dus ervaring met de laser. waar heb je dat laten doen? Via de huisarts geregeld? Heb je wel enig resultaat?

Doei,Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2005, 19:36   #8
Judith N.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 3
Ben ook benieuwd waar je je bikinilijn hebt laten laseren en of je dit via je huisarts hebt gedaan. Ik zou dit graag laten doen, maar weet niet zo goed bij welk lasercentrum ik goed zit. Ik heb wel hier en daar op internet gezien dat je tussen de 120 en 200 euro per behandeling kwijt bent (afhankelijk van het te behandelen oppervlak) en je dan ca. 3 tot 7 keer nodig hebt om resultaat te zien. Ik vraag me af of dit haalbaar is. Ik maak me overigens ook een beetje druk om de manier waarop je erbij moet zitten om 'erbij' te kunnen, of ligt dit aan mij

Trouwens: Als je het hebt over 'te lichte' haren, bedoel je dan echt blond? Volgens mij is er ondertussen een nieuwe laser ontwikkeld die ook grijs, blond en rood haar pakt!
Judith N. is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2005, 17:35   #9
409
xµøx
 
Geregistreerd: 10 februari 2005
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobbeltje
Hoi allemaal. Ben nieuw hier.

Maar wat mij het meeste ergerd, verdrietig maakt en irriteerd is dat ik ook haren heb op mijn billen. Vooral tussen mijn billen. Dat heb ik laten laseren, maar de haren waren te licht dus het gros staat er nog. Nu scheer ik de boel. Op mijn billen zelf staan ook wat langere haren. Ik heb besoten daar vanaf te blijven, da's beter. Mijn vriend weet het niet, het is al pijnlijk genoeg.... Dus onverwachte sex bijvoorbeeld zit er voor mij niet in....
Zijn er meerdere vrouwen die dit hebben? Haar tussen en op hun billen?
groetjes
Hoi bobbeltje,
Mag ik vragen waarom je er zo verdrietig van wordt dat je er haargroei hebt? Wat maakt het jou nou uit of je behaard of onbehaard bent op/in je billen?
Als je het doet vanuit een (vals) schoonheids-ideaal dan is het zowiezo niet nodig om billen te hebben die zo glad als een baby zijn want ik neem aan dat je het niet kunt zien wanneer je zomers in een korte broek rondloopt.
Ik snap ook niet wat je bedoelt met onverwachte seks? Wat heeft dat te maken met haargroei op je billen?
De haargroei op een kont van een vrouw heeft niets te maken de seksuele opwinding van een man.
Zijn erectie zal er niet minder op worden
Geloof het of niet maar ook voor de jaren 80 van de vorige eeuw genoten de mensen van seks en toen was het helemaal niet zo gebruikelijk om al het lichaamshaar rigoreus weg te halen.

En vergeet niet dat veel mannen het juist sexy vinden wanneer een vrouw blond engelenhaar op dr lichaam heeft.
Je hebt een mooie lichaams eigenschap zonder dat je het beseft.
Doodzonde dat je dat met zoveel vijandigheid te lijf gaat.


Probeer eens met je vriend er serieus over te praten. Grote kans dat hij zegt dat hij liever een vrouw heeft die van top tot teen kaal geschoren is maar dat wil niet zeggen dat hij dat ook serieus meent. Een hoop mannen praten andere mensen na en durven niet eerlijk ervoor uit te komen dat ze het eigenlijk prima vinden dat vrouwen behaard zijn. Niet alleen vrouwen staan onder druk. Ook van de mannen wordt verwacht dat ze meegaan in dit schoonheids-ideaal van haarloze vrouwen maar dat wil nog niet zeggen dat ze "vies" zijn van vrouwelijk lichaamshaar.
Dikke kans dat je vriend het helemaal niet erg vindt dat je behaard bent wanneer jullie met z'n 2tjes intiem samen zijn.
Het is jammer dat je alles weg scheert want op deze manier krijgt je vriend nooit de kans om te ontdekken hoe lekker zacht jouw haar kan aanvoelen.

Maar als ik jou was zou ik er echt over gaan praten met je vriend want zo te zien vind jij het erger dan dat hij het zal vinden.
409 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2005, 17:38   #10
Amber79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 14
Hallo 409,
Goed om je verhaal te lezen....dacht iedereen er maar zo over
Dat geeft de burger weer even moed
Groet, Amber
Amber79 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2005, 18:02   #11
409
xµøx
 
Geregistreerd: 10 februari 2005
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amber79
Hallo 409,
Goed om je verhaal te lezen....dacht iedereen er maar zo over
Dat geeft de burger weer even moed
Groet, Amber
Hoi
Volgens mij zijn er veel mannen die er net zo over denken.
Mijn ex-vriendin is 'all natural' (ongeschoren) en zij heeft altijd mannen achter d'r aan gehad.
En ik weet ook van enkele andere vrouwen die zich niet scheren dat zij positieve reakties krijgen van mannen.
Het zijn juist de vrouwen zelf die negatief kunnen reageren op andere vrouwen die ongeschoren zijn.

Het zal je nog verbazen dat er genoeg mannen zijn die het seksueel aantrekkelijk vinden wanneer een vrouw zich niet scheert.
Net zoals er vrouwen zijn die mannen met langhaar mooi vinden zo zijn er ook mannen die vrouwen met haar natuurlijke haargroei mooi vinden.

groetjes
409 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2005, 01:39   #12
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 409
Hoi
Volgens mij zijn er veel mannen die er net zo over denken.
Mijn ex-vriendin is 'all natural' (ongeschoren) en zij heeft altijd mannen achter d'r aan gehad.
En ik weet ook van enkele andere vrouwen die zich niet scheren dat zij positieve reakties krijgen van mannen.
Het zijn juist de vrouwen zelf die negatief kunnen reageren op andere vrouwen die ongeschoren zijn..........
Ook ik vind dat je gelijk hebt hoor 409.
Vele mannen vinden het best leuk. Op ieder potje past er een dekseltje.
Hihi, en dan is er ook nog de voorkeur voor een bepaalde kleur van haar.
De ene valt op zwart de ander op blond, ikke ben gek op rosharigen. Mijn vriend is ros daarom draagt hij altijd een pet..tja. Echt cool is het vind ik met dat rosse haar op zijn armen en benen. Ik kan maar niet begrijpen dat je daar bv op school voor uitgelachen wordt! Grtn
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2005, 02:37   #13
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo allemaal,

Zijn jullie met dit probleem dan niet bij de huisarts geweest?
En kun je dan niet gewoon een anti-conceptiepil zoals Minerva slikken?
Minerva®: Toepassingen (= indicaties) o.a.
  • Acne , ernstige vormen testosteron-gehalte van het bloed
  • Anticonceptie-pil (= voorbehoedsmiddel tegen zwangerschap)
  • Hirsutisme (= overmatige lichaamsbeharing)
Lijkt mij veel handiger dan alles voortdurend weg te moeten scheren of dure laserbehandelingen betalen.
Sterkte!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 23:31   #14
Milano
Behaard kan ook mooi zijn
 
Milano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2005
Locatie: midden nederland
Berichten: 2
Talking Ik vind het juist mooi

Hi,

Ik zal wel een uitzondering zijn maar al sinds mijn pubertijd heb ik een voorkeur voor vrouwen met veel lichaamshaar. Haar op het gezicht van een vrouw vind ik niet mooi al vind ik een klein snorretje ok. Maar vooral haar onder je oksels , op je buik, schaamhaar haar op en tussen je billen vind ik juist heel mooi.

Juist door de enorme obsessie met scheren van met name bikinilijn en oksels is het voor jullie een ramp maar voor mij ook. Ik kan ze niet vinden omdat iedereen bezig is het te verbergen.

Was er maar een datingsite voor behaarden en de liefhebbers daarvan.

Enne, wat ik las over onverwachte sex......tja had ik dat maar terwijl jij je niet had kunnen voorbereiden (lees scheren!).

Gelukkig zijn er veel internetsites met foto's van sterk behaarde vrouwen. Daar moet ik het maar mee doen.

Groetjes!
Milano is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2005, 13:28   #15
Babbert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2005
Berichten: 1
Billen

Beste bobbeltje en mensen die gereageerd hebben op "bobbeltje".

Ik heb regelmatig gekeken op dit forum en op andere websites en ook ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft. Ook is het erg fijn om reacties van mannen te horen. Mijn partner heeft er ook geen moeite mee dat ik iets behaarder ben dan de gemiddelde vrouw, tenminste ik zeg wel gemiddeld, maar eigenlijk heb ik geen idee wat "normale" haargroei bij de vrouw is. Vriendinnen van mij hebben hier geen last van, dus een goede gesprekspartner of referentiekader heb ik wat dat betreft niet in mijn omgeving.

Ook al heeft mijn partner geen moeite met mijn haargroei, bij mij is het wel degelijk een frustratie en misschien zelfs een obsessie. Het beinvloedt niet alleen de sex tussen mij en mijn partner enorm, maar ook mijn "presentatie" naar de buitenwereld. Ik ben namelijk behoorlijk tevreden met mijn figuur en zou het ook wel eens leuk vinden om in een string of een ander minuscuul kledingstuk op het srand te gaan liggen, maar dat zit er helaas niet in.

Ik heb mezelf dan ook voorgenomen om flink geld te sparen en dan de stap te wagen om de haartjes weg te laten halen. Het enige wat mij nu nog tegenhoud is dat ik zelfs te veel schaamte heb om het aan een deskundige te laten zien........

Zullen we elkaar op de hoogte proberen te houden van eventuele stappen die we ondernemen?

Tot dan nog heel veel suc6 met scheren dames!
Babbert is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 17:37
Uitslag na scheren van billen notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:41
Do's blunders !! Ellis Van alles en nog wat... 23 9 september 2003 23:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.