Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 maart 2012, 11:27   #16
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Je kunt nooit van tevoren weten hoe een FUE behandeling verloopt. Ook niet als je veel ervaring hebt. De ene hoofdhuid is de andere niet. Ook laten transplantaten zich niet altijd zo makkelijk verwijderen als je wenst. Ik denk dat het aantal wel haarbaar is als echt alles mee zit. Je weet dit pas 100% zeker als je met de behandeling bezig bent. Het risico is als je deze aantallen er in 1 keer eruit haalt dat het veel te lang duurt voordat ze er weer ingezet worden. Wij zijn het met dr. Reys eens dat zelfs een 2000 FUE “beter” over 1,5 a 2 dagen verdeeld kan worden. Indien de behandeling dan zo soepel verloopt wordt dit aantal ook gewoon op 1 dag afgemaakt. Een ruimere planning geeft voor iedereen rust. Het gaan niet om snelheid, enkel om kwaliteit.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2012, 11:51   #17
filou
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2009
Berichten: 28
bij mij hebben ze na een zeer lange dag 2400 grafst (FUE) overgezet,maar dit in 2 dagen doen dat zie ik achteraf helemaal niet zitten.
filou is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2012, 14:39   #18
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
Ben toch ook van mening dat je dit beter op één dag doet indien mogelijk.
Gewoon het idee al dat je een ganse nacht nauwelijks niet geslapen hebt en om daarna nogmaals je kop te laten pijnigen voor nog een rondje... Ooh my god.

Beter korte pijn en uitzitten en achteraf moe maar tevreden terugkeren dan twee keer onder het mes.
Muppet is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2012, 19:57   #19
beerman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2004
Berichten: 4
Geslacht:
En dan toch even de uitkomst :-)

Bij mijn aankomst werd al aangegeven dat ze rekening hadden gehouden met een tweede dag.

Mede door de warmte is je bloed blijkbaar dunner en dat maakt het lastiger voor het team om door te werken. Daarnaast bleken mijn grafts diep te liggen wat ook extra bloeding veroorzaakt. Door de bloedingen is ook de verdoving eerder uitgewerkt.

Conclusie: het werd dus toch 2 dagen

Achteraf wel beter want heb ook al niet zo'n sterke rug dus lang liggen wordt dan vaak erg onprettig.

Denk dat als de situatie wel goed zou zijn het in 1 dag zou kunnen.
beerman is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2012, 08:55   #20
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beerman Bekijk bericht
En dan toch even de uitkomst :-)

Bij mijn aankomst werd al aangegeven dat ze rekening hadden gehouden met een tweede dag.

Mede door de warmte is je bloed blijkbaar dunner en dat maakt het lastiger voor het team om door te werken. Daarnaast bleken mijn grafts diep te liggen wat ook extra bloeding veroorzaakt. Door de bloedingen is ook de verdoving eerder uitgewerkt.

Conclusie: het werd dus toch 2 dagen

Achteraf wel beter want heb ook al niet zo'n sterke rug dus lang liggen wordt dan vaak erg onprettig.

Denk dat als de situatie wel goed zou zijn het in 1 dag zou kunnen.

Dit is precies wat wij toen al aangaven. Technische gezien kan het allemaal wel. Helaas is een haartransplantatie niet voorspelbaar. Er zijn zo veel factoren waardoor het allemaal minder snel kan gaan. Daarom is het beter om “ruim” in te plannen zodat het medische team nooit met grote tijdsdruk te maken krijgt, want dit komt een FUE haartransplantatie niet ten goede.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2012, 10:54   #21
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Hoe verliep de transplantatie? Tevreden?
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.