Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 juni 2012, 03:11   #1
Jefff
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2012
Berichten: 2
HT vraag

Hallo iedereen
Ongeveer 6 maanden geleden ben ik via via dit forum tegengekomen. Sindsdien lees ik dagelijks de berichten en heb hierdoor veel meer informatie gekregen in de strijd tegen AGA. Ik heb besloten om zelf ook een account aan te maken om vragen te kunnen stellen die ik in voorgaande discussies nog niet gezien heb. Nu heb ik een vraag i.v.m. een Fue behandeling. Is het mogelijk om op een litteken of moedervlek te transplanteren. In de kliniek waar ik ben geweest zeggen ze dat dit niet het geval is. Alvast bedankt
Jefff is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2012, 08:51   #2
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jefff Bekijk bericht
Hallo iedereen
Ongeveer 6 maanden geleden ben ik via via dit forum tegengekomen. Sindsdien lees ik dagelijks de berichten en heb hierdoor veel meer informatie gekregen in de strijd tegen AGA. Ik heb besloten om zelf ook een account aan te maken om vragen te kunnen stellen die ik in voorgaande discussies nog niet gezien heb. Nu heb ik een vraag i.v.m. een Fue behandeling. Is het mogelijk om op een litteken of moedervlek te transplanteren. In de kliniek waar ik ben geweest zeggen ze dat dit niet het geval is. Alvast bedankt
Plaats eens een foto. Dit geeft vaak meer duidelijkheid. FUE in litteken kan, en wordt regelmatig uitgevoerd. Wel is dit erg afhankelijk hoe het litteken eruit ziet. Er moet dus voldoen doorbloeding zijn in het littekenweefsel.
FUE is een moedervlek?? Indien u zich stoort aan de moedervlek kunt u misschien beter kiezen voor een littekencorrectie incl. moedervlekverwijdering. Indien er dan nog onbegroeide gedeeltes aanwezig zijn is dit meestal eenvoudig door middel van een FUE behandeling op te vullen.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.