Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2019, 16:49   #1
Eefje91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Verloop AGA bij jullie en vragen

Hoi allemaal,

Ik heb wat vragen.
Hoe is het bij jullie begonnen met AGA? Waren er triggers zoals stoppen met de pil?

Ik heb nu 2 jaar uitval doordat ik gestopt was met de pil begin 2017. Daarna had ik ijzertekort, daarna weer gestopt met de pil die ik 1.5 maand geslikt had maar nu (9 maanden verder) heb ik nog steeds enorme uitval. Rond de menstruatie wordt deze ook nog eens 3 keer erger. Ik krijg wel dunne nieuwe haartjes, maar ook die vallen uit. De dermatoloog weet het niet zo goed, vermoed niet perse AGA en zei dat ik het beste naar een haarkliniek kon.

Zijn er hier ervaringen met een goede haarkliniek? Ik kwam Intermedica tegen, maar nu lees ik hier dat deze helemaal niet zo goed is?
Vervolgens kwam ik de Haarkliniek in Rotterdam tegen, maar die blijkt weer te commercieel.

Zelf wilde ik naar Intermedica, maar nu twijfel ik toch sterk. Zijn er ook goede ervaringen of zijn ze te makkelijk in het geven van verkeerde diagnoses?

Alvast bedankt!
Eefje91 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2019, 19:12   #2
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Ben je op zoek naar een diagnose of een bepaalde behandeling?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2019, 19:42   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik heb ook vaker gehoord dat (na het stoppen met) de pil een onbalans in de hormoonhuishouding veroorzaakt waardoor de haaruitval toeneemt. Misschien dat een van de vrouwen hier op het forum je een goede dermatoloog of haarkliniek kan adviseren. Ik weet niet of de vrouwen hier de topics volgen maar als je deze vraag ook stelt in de subgroep 'Haarproblemen bij vrouwen' heb je in ieder geval je best gedaan om de ervaringsdeskundigen te bereiken. Succes!

Laatst gewijzigd door Reet; 18 maart 2019 om 19:44
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2019, 23:46   #4
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Ik weet niet hoe andere het hebben ervaren maar wat ik heb heb gehoord en gelezen is dat intermedica inderdaad niet heel positief is. Geven vaak een te snelle diagnose om dan vervolgens finasteride of dustaride aan te raden dia je via hun kan aanschaffen.

Ik denk dat andere members hier beter over mee kunnen praten aangezien zij waarschijnlijk veel meer expertise hierin hebben
Jefferson is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.