Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 januari 2005, 14:36   #31
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thdeters@hotmai
Waarom kopen jullie geen Proscar, een stuk goedkoper!?
Ach ja, je hoort er wel eens wat verhalen over.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door high
3. Koop je dit via internet of rechtsstreeks?
nee dit vind ik veel te veel risico met zich mee brengen mischien verkopen ze je wel gewoon suiker pillen weet jij veel.
Ik zie ze toch echt in het originele doosje zitten hoor, originele kleur pillen/strip etc. Ik weet wel dat men tegenwoordig van alle fratsen kan uithalen, maar om nou te spreken over een "veel te groot" risico is lichtelijk overdreven.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2005, 14:56   #32
thdeters@hotmai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2004
Berichten: 23
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door high
jah of niet propecia is zoo fucking duur terwijl het precies hetzelfde is al proscar.

Mensen wees verstandig en bespaar veel geld door proscar te nemen ik ben hier zeer tevreden over je moet alleen geen hergroei verwachten.

En ga met je bespaarde geld lekker een weekendje weg doet ook wonderen voor je gevoel.

Waarom zou je er geen hergroei van kunnen verwachten???
thdeters@hotmai is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2005, 00:12   #33
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Nog iemand goedkoper dan € 1,35 per tablet (netto, euro/dollar-koers van 1,30)? Kom op, het kan goedkoper ... Eénmaal, andermaal, ...

Ps. ik wil gewoon echte Propecia. Geen Proscar, geen generieke middelen. Gewoon 1 mg finasteride vervaardigd in de laboratoria van MerckSharpDome (MSD). Punt.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 16:43   #34
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Ik haat wachten! € 1,35 per tablet is dus ook weer een illusie. Stomme RX-MEX ..

Citaat:
Dear Customer,

We are sorry to inform you that your order is currently out of stock. We
can not at the moment offer you an exact date when the product will be on
stock again. Once the product is available we will proceed with the shipping
process as demanded.



Best regards,
Veronica, Rx-Mex.com

----- Original Message -----
> Dear trackingservice.
>
> I would like to request the state of my order which I ordered on: 7th of
> January 2005. For order details please see the e-mail below.
__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 23:50   #35
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
Ik zag dat ze bij dat RX-MEX Finasteride (generic) 1mg verkopen.
Zou dit dan inhouden dat het om zelf 'vermaakte' proscartabletten gaat?
Of begrijp ik dat verkeerd?
__________________
- -

Intern:
Propecia! per 10-12-2005

Extern:
Nix... ik was met Rozemarijn van Weleda

Gel die ik gebruik:
Molding paste van KMS - Goed spul!
Dure variant van Hema Candelilla was

en verder;
Sporten maw fit blijven
Draag wel es mooi petje
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2005, 17:30   #36
dangerpaki
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2004
Berichten: 3
fina/proscar bestellen

hoi weet iemand waar ik (evt via internet) goedkoop fina kan bestellen. 5mg proscar is zelfs beter dan kan ik het zelf delen in vijgen. proscar is wel innederland te halen voor 40 euro 30 pillen maar ja kan alleen op voorschrift heb nu een voorschrift gehad van 1mg proscar (bestaat dus ook sindskort) en daar meot ik dus wel 50 euries voor 30 pillen voor neertellen wat een naaiers.

ik kan op dru-online.com trouwens niet op de pagina komen waar ze fina verkopen iemand anders hetzelfde probleem?

(edit) heeft er iemand al de generic 1 mg finasteride geprodeerd van rex-med? wil wel weten hoe het werkt (/edit)

(edit) ik kwam dit tegen http://www.abconlinepharmacy.com/ns/...oduct3044-c-p1. er is dus 5mg te koop voor 65 dollar wat overeen komt met 50 euro.. maar daar kan je dus na het delen in 5 150 pilletjes van maken--- dat komt uit op 33 cent per pill.
of deze http://www.maconlinepharmacy.biz/pd-495257399.shtml ook weer 5mg fina 98 pillen voor omgerekend 100 euro.. komt dus ongever uit op 20 cent per pilletje als je ze deelt door 5
en deze ook http://www.yourhealthypharmacy.com/o...asteride.shtml 5mg fina 35 euro voor 30 pillen van 5 mg.--> 23 cent per pil
hier http://www.saverxcanada.com/category...tml?category=6 orginele proscar 5 mg voor omgerekend 50 euries. komt uit op 33 cent per pil maar wel orgineel proscar (/edit)

(edit) hoe goed zijn die pillen trouwens te delen.. lukt dat een beetje delen in 5... ik weet nog dat tijdens mn stage in het ziekenhuis dat ze zo'n heel net ding hadden waar je een pil in het midden legde en dat ding erop drukt en je kreeg netjes stukjes eruit.. mischien dat we da ergens kunnen kopen iemand ideen?(/edit)

Laatst gewijzigd door dangerpaki; 28 februari 2005 om 21:40
dangerpaki is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2005, 19:03   #37
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
ik kwam ook niet verder bij dru online en heb via customer service een mailtje gestuurd. onze goeie ouwe vriend amit heeft toen teruggemaild hoe je precies moet bestellen en moet betalen.

(32 euro voor 60 x 5 mg fina (!!!) overmaken naar icegold.)

lijkt moeilijk, is gemakkelijk en je hebt geen creditcard meer nodig!

het zou rond 2 maart binnen moeten zijn, dus als het goed is heb ik het bijna binnen

ik deel het nog altijd in 4-en met een scheermesje, als het dan niet helemaal mooi in 4 gelijke stukken is heb ik toch nog altijd 0,25 speling.

succes ermee.
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2005, 21:29   #38
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
en precies 2 maart binnen ook nog
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2005, 19:15   #39
thdeters@hotmai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2004
Berichten: 23
Heeft er iemand ervaring met Inhouse Pharmacy, verkopen ze de echte Propecia of is het generic (de Propecia is namelijk wel erg goedkoop)?

Laatst gewijzigd door thdeters@hotmai; 6 maart 2005 om 19:17
thdeters@hotmai is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2005, 13:25   #40
Steve1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 25
Beginnen met Propecia

Hallo,

Ik heb diverse forums afgelopen. Voor velen heeft Propecia toch gunstige resultaten. Ik heb besloten om ook maar met Propecia te beginnen. Maar nu heb ik enkele vragen. Eer ik met Propecia begin moet ik dan best eerst naar een dermatoloog gaan of niet? Ik lijd volgens mij gewoon aan erfelijke haaruitval. Mijn ma haar pa was ook volledig kaal. Of kan ik gewoon aan een Propecia regime beginnen? Waar kan je Propecia online bestellen? Wel liefst op een betrouwbare site.

groeten Steve
Steve1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2005, 14:07   #41
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Steve,
Ik heb je bericht samengevoegd met de bestaande 'Finasteride, hoe kom ik eraan' thread.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2005, 16:41   #42
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve1983
Hallo,

Ik heb diverse forums afgelopen. Voor velen heeft Propecia toch gunstige resultaten. Ik heb besloten om ook maar met Propecia te beginnen. Maar nu heb ik enkele vragen. Eer ik met Propecia begin moet ik dan best eerst naar een dermatoloog gaan of niet? Ik lijd volgens mij gewoon aan erfelijke haaruitval. Mijn ma haar pa was ook volledig kaal. Of kan ik gewoon aan een Propecia regime beginnen? Waar kan je Propecia online bestellen? Wel liefst op een betrouwbare site.

groeten Steve
Je kan naar je huisarts gaan en vragen of die het wil voorschrijven, vraag dan naar proscar, dat is 5mg van de werkende stof finasteride. Deze tabletten kun je door 4en of 5en delen zodat je de juiste dosering hebt. Dus mijn advies is: eerst huisarts proberen en anders online bestellen.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2005, 19:11   #43
Steve1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2005
Berichten: 25
Nu twijfel ik toch wel weer. Borstvorming en vermindering van het gezichtshaar zijn dus ook bijwerkingen?
Daar ben ik echt wel bang van. Ik heb al veel gezichtshaar en ik ben niet dik maar wel redelijk breed gebouwd. Daar ben ik wel fier op . Ik zou geen zo'n wijvenlijf en babyface willen krijgen door zulke pillen.
Steve1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2005, 21:53   #44
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve1983
Nu twijfel ik toch wel weer. Borstvorming en vermindering van het gezichtshaar zijn dus ook bijwerkingen?
Daar ben ik echt wel bang van. Ik heb al veel gezichtshaar en ik ben niet dik maar wel redelijk breed gebouwd. Daar ben ik wel fier op . Ik zou geen zo'n wijvenlijf en babyface willen krijgen door zulke pillen.
Steve, dit is zon klein percentage dat je daar echt niet bang voor hoeft te zijn hoor en als je dat als constateerd stop je en herstelt het lichaam zich vanzelf weer.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2005, 09:31   #45
Dick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2002
Berichten: 17
Heet er iemand onlangs proscar via goedkope-medicijnen.nl besteld? Recetaanvraag en ontvangst is overigens heel snel verlopen maar ik heb nu zogenaamde 'Chibro Proscar' binnengekregen. De naam van MSD staat op het doosje en de pillen hebben inderdaad dezelfde vorm maar er staat alleen maar '72' op 1 kant van het pilletje en geen 'Proscar' op de andere kant. Tekst op het doosje is overigens ook Franstalig. Sticker op het doosje komt wel van de hypotheek dus neem aan dat dit wel ok is?
__________________
Intern:
1x per dag Finasteride (MSD)
1x per dag Prostaatcomplex (ETOS)
1x per dag Multivitamine (Kruidvat)

Extern:
2x per dag Minoxidil (Kirkland via E-Bay)
2x per week Ketoconazal Shampoo (Rooscure)
1x per dag Toppik

Status:
Uitval gestabiliseerd
Dick is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 18:33
[finasteride] Shedding maart84 Medicijnen/haargroeimiddelen 236 28 mei 2009 10:02
[finasteride] Dosering Frodo Medicijnen/haargroeimiddelen 212 28 augustus 2008 12:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.