Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 augustus 2004, 23:11   #16
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
veel bodybuilders worden kaal dankzij het gebruik van anabolen, vandaar misschien de (onterechte) link met fitness en kaalheid.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2004, 23:44   #17
Frodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 61
antwoord Kamos

Beste Kamos,

trainen op zich heeft m.i. geen invloed op het kalingsproces, maar het "kuren" , dus het gebruik van anabolen, kan wel van invloed zijn.
Ik deel de visie van DHT-killer, alleen benadert hij het wetenschappelijker dan ik. Als ik echt zou denken dat je van fitness kaal zou worden, kapte ik er waarschijnlijk mee.
__________________
1 mg fina
2 x alopesan
2 x per week nihafor
Rooscure en Rozemarijnshampoo
diverse multi's en groene thee
Frodo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2004, 00:21   #18
cherifo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 maart 2004
Locatie: belgië
Berichten: 640
tribubolan

hallo allen,

ik ben gisteren bij de dokter geweest en voor mijn vermoedheid schreef hij dit middel voor.."tribubolan" dit zou volgens het bedrijf waar ik dit zou bestellen, een testosteron verhoger zijn..dit zou naar het schijnt een spierversterker zijn..
zou dit invloed hebben op mijn haargroei? want ik dacht hoe hoger de testosteron hoe slechter voor het de haren..die al heeeeel dun aan het worden zijn..

ps;zie ook deze thread;http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=4191


alvast bedankt.
__________________
mijn regime
--------------
sinds 4maart 2004 :alopesan 400(na1maand gestopt) )
- sinds 23 maart ;minox 5%en 2 %(zelfgemaakte van bij de apotheker)..gestopt
nds 6 oktober :fluridil
- finasteride 6 maand,maar gestopt wegens te veel bijwerkingen


alvast bedankt en dikke groetjes
cherifo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2004, 22:14   #19
clubcaramba
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Berichten: 1
Talking Kaalheid

Ik wil even zeggen dat doordat ik kaal werd op mijn 20ste mijn leven erg veranderd is. Mijn zelfvertrouwen was compleet weg en doordat ik 6 dagen in week ben gaan trainen (fitness) komt mijn zelfvertrouwen weer een beetje terug. Ik wil gespierd worden omdat dat helpt. Ik voel mij er beter door. Ik weet ook wel dat er vrouwen zijn die het niet erg vinden als je kaal bent en niet gespierd maar daar doe ik het zeker niet voor. Mijn vriendin vind mij perfect met of zonder spieren, alleen ik vind dat niet. Voor mij is fitness het beste middel geweest tegen kaalheid, zonder dat er in mijn lichaam gesneden moet worden of pillen te gaan slikken om kaalheid tegen te houden.
clubcaramba is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2005, 23:14   #20
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Ok, je hebt AGA, maar wil je testosteron verhogen. Dan kan je dus best Fina nemen die er voor zorgt dat 5-AR geremd wordt? Meer testosteron is meer happiness, meer spieren en meer libido maar met fina dus niet noodzakelijk meer haaruitval? Blijkbaar is er toch veel onduidelijkheid hieromtrend want ik vind nergens bewijzen dat een hoog testosterongehalte je als AGAer sneller kaal maakt...Maar als Fina +/-60% van de DHT kan blokeren schiet er nog 40% over en hoe meer testosteron hoemeer DHT die er uiteindelijk gevormd wordt om het haar aan te vallen...Is wel een beetje kut want er is inderdaad een keuze tussen mannelijkheid of haar...Maarja, er is hier zoveel onduidelijkheid over...
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2005, 21:38   #21
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Ik zou heel erg uitkijken met het verhogen van je testosteronspiegel middels een middel. Het gevaar bestaat dat je lichaam zelf geen testosteron meer aan gaat maken omdat je al extern testosteron krijgt toegediend. In het begin zul je je super voelen want je hebt en je eigen testosteron en de externe tesosteron, maar later neemt je eigen testosteron af waardoor je dus levenslang afhankelijk blijft van het externe testosteron.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2005, 22:34   #22
kalevandaal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2004
Berichten: 152
Fitness ruleert _O_
__________________
.dec.2003 - dec 2004. - GESTOPT
Trix Capsules bij Intermedica vandaan.
.dec2004 - nu (en 2002 - 2003).
Finasteride Capsules bij Dr. Plinck vandaan (oa: 1mg fin. 25mg pyridoxine.)
.Erbij sinds dec.2004.
.Zinc (zinc citrate) 15 mg..Copper (copper glycinate) 2 mg.
.MSM 1000 mg..L-Proline 50 mg..L-Lysine 50 mg.
kalevandaal is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 08:45   #23
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Ik zou heel erg uitkijken met het verhogen van je testosteronspiegel middels een middel. Het gevaar bestaat dat je lichaam zelf geen testosteron meer aan gaat maken omdat je al extern testosteron krijgt toegediend. In het begin zul je je super voelen want je hebt en je eigen testosteron en de externe tesosteron, maar later neemt je eigen testosteron af waardoor je dus levenslang afhankelijk blijft van het externe testosteron.
Bedoel je hiermee anabole steroiden? Onzin, je lichaam herstelt zich altijd na een kuur. Soms duurt het wat langer, dat ligt aan de steroide die je hebt gebruikt. Om je natuurlijke testosteron wat sneller te herstellen zijn er middelen als clomid en HCG die na de werkelijke kuur gebruikt worden, dat wordt de na-kuur genoemd.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 16:34   #24
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Gewoon trainen jongens, een mooi gespierd lichaam is toch prachtig voor jezelf en voor de meisjes natuurlijk ook (GEEN!! bodybuilding achtige taferelen). Maar ik ben er wel bang voor, dat door stijging van je testostoron door fitness, DHT ook omhoog gaat. En fina blokt zowieso al niet al het 5-ar crap, dus je kaalheid verloopt iets sneller naar mijn insziens.
Drm denk ik er ook over om aan de duta te gaan.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 16:46   #25
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Maar 0.5 mg Duta per dag blokt ook maar iets van 50% van het DHT in je scalp! Daarentegen 2.5 mg per dag iets van 97%, maarja dat lijkt me iets teveel van het goede.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 17:09   #26
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buutnlander
Maar 0.5 mg Duta per dag blokt ook maar iets van 50% van het DHT in je scalp! Daarentegen 2.5 mg per dag iets van 97%, maarja dat lijkt me iets teveel van het goede.
wordt duur he, 5 pilletjes per dag
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 17:41   #27
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Bedoel je hiermee anabole steroiden? Onzin, je lichaam herstelt zich altijd na een kuur. Soms duurt het wat langer, dat ligt aan de steroide die je hebt gebruikt. Om je natuurlijke testosteron wat sneller te herstellen zijn er middelen als clomid en HCG die na de werkelijke kuur gebruikt worden, dat wordt de na-kuur genoemd.
Daarom gebruiken bodybuilders idd middelen als clomid en HCG om hub eigen testosteron niet te verliezen. Er zijn ook gevallen waarin niet wordt nagekuurd en de bodybuilders na de kuur helemaal geen eigen testosteron meer hebben met alle gevolgen van dien.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2005, 21:43   #28
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker
Daarom gebruiken bodybuilders idd middelen als clomid en HCG om hub eigen testosteron niet te verliezen. Er zijn ook gevallen waarin niet wordt nagekuurd en de bodybuilders na de kuur helemaal geen eigen testosteron meer hebben met alle gevolgen van dien.
Ja omdat hun lichaamseigen testosteron productie plat ligt. Het word niet beinvloed door de hypofyse, maar het herstelt zich altijd wel. Ook al duurt het maanden. Bodybuilders die niet nakuren zijn gewoon dom.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2006, 01:06   #29
Bas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2004
Berichten: 4
vraagje

he hoe is het nu met je kaalheid ik ben serrieus de weg kwijt.. ik zit er nu aan te denken om er iets aan te doen.. I kken weinig leeftijds genootjes die hetzelfde hebben. Me vrienden snappe me probleem niet echt.

hoor het wel

gr Bas
Bas is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2006, 10:44   #30
alopeciatic
u n i v e r s a l i s
 
alopeciatic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2005
Berichten: 67
Kaal en niet gespierd!
__________________
regimen: vino tinto
status: NW9
alopeciatic is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zou het echt? Savior AGA - Algemeen 30 25 januari 2019 13:44
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 17:43
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 13:20
Nieuw en Wanhopig Xandra TTM - Algemeen 15 7 augustus 2004 22:34
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.