Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 mei 2008, 14:54   #1
zoisiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2008
Berichten: 1
Wie heeft er ervaring met TRIA laserapparaat voor thuis

Hoi hoi,

wie o wie heeft er ervaring met TRIA, ik wil deze laserapparaat voor thuis zelf ook kopen, maar vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft.

http://www.tria.co.uk/
zoisiet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2008, 22:16   #2
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
volgens mij heeft deartje zo'n apparaat gekocht, anders moet je haar eens pmen?
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2008, 15:35   #3
jana78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2006
Berichten: 2
Hallo,

Ik ben ook heel erg benieuwd naar reacties ivm het gebruik van TRIA...Werkt het echt? Het is toch een behoorlijk bedrag om het zomaar van de "reclame" uitgaande te kopen, maar als het echt werkt... Graag reacties!
jana78 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2008, 17:41   #4
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Waar zoek je eigenlijk die thuis laserapparaten op?
Ik heb op google gegeken maar vinden is erg lastig hoor..
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2008, 23:15   #5
Pluckje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2008
Berichten: 3
Ik vraag me altijd af,waarom verkopen ze het niet gewoon in EEN WINKEL.
Ik ga toch niet zulke bedragen betalen als ik niet iemand persoonlijk kan benaderen over eventuele problemen. Ik wil ook erg graag een ontharingsapparaat kopen omdat ik al een aantal behandelingen heb gehad, die zijn erg duur en er gebeurd ook niet veel. Dus moet ik nog voor een kapitaal aan behandelingen gaan betalen wil ik helemaal onthaard worden van top tot teen.
Dus ben ik al aan het mailen met bekende fabrikanten of zij er geen in hun assortiment hebben maar ik heb nog geen Nederlandse fabrikant gehoord die er een voor mij heeft.

GEK HE?..........NEE ! Ze willen er niet aan omdat die apparatuur nog niet goed werkt (denk ik). Ze willen geen gezeur! Dus ik denk dat ik wacht tot ze wél in de winkels liggen.
Pluckje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2008, 10:18   #6
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
ja daar heb je wel gelijk in. Maargoed..het zou echt zo mooi zijn als het in de winkels zou liggen. Welke Nederlandse fabricanten heb je gecontacteerd dan pluckje?zucht..
hoe lang mag dat gaan duren, dat die apparaten in de winkels komen..
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2008, 16:16   #7
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Dat het niet in winkels te koop is of in Nederland wil niet zeggen dat het niet werkt. Er zijn zoveel producten alleen via internet te koop, internetshops worden immers steeds normalen. Bovendien zullen goede laserapparaten voor thuisgebruik uberhaupt nog niet erg veel te koop zijn, het is allemaal nog in ontwikkeling. Maar het zou natuurlijk ook heel goed kunnen dat het gewoon rotzooi is en dat dat er alles mee te maken heeft. Ik vind het goed dat jullie sceptisch zijn want het is een hoop geld! Er zijn wel al meerdere mensen op het forum die hebben gezegd dat ze het apparaat hebben aangeschafd (ik geloof onder een thread over dat tellsell troepdingetje) maar nog niemand van hen heeft al ervaringen gepost geloof ik. Hopelijk komen die snel!

Groetjes!
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 16:05   #8
Hadewich
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2008
Berichten: 9
Niemand die dit apparaat al aangeschaft heeft en er meer over weet te vertellen?
Hadewich is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2008, 09:28   #9
ElGio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2008
Berichten: 7
Op volgende forum vind je nog wat extra info, dit klinkt al niet zo super positief meer , mss toch maar nog een paar jaartjes wachten voor de aankoop van een deftig ipl apparaat. Het probleem zou vooral liggen in het feit dat het ontwikkelde vermogen over een te lange tijdspanne verdeeld wordt, i.p.v. in een kort puls met hoog vermogen bij professionele apparaten.

http://www.cosmeticenhancementsforum...highlight=tria

en

http://www.cosmeticenhancementsforum...highlight=tria
ElGio is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 02:42   #10
Pluckje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2008
Berichten: 3
ontharingsapparaten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bernou1 Bekijk bericht
Welke Nederlandse fabricanten heb je gecontacteerd dan pluckje?

Ik heb alleen de vraag gesteld of zij het in hun assortiment hebben of binnenkort krijgen, Probeer zelf maar eens die vraag te stellen dan krijg je ook te horen dat ze er niet mee bezig zijn. Bij Babyliss, Pillips, Neckerman, Siemens, noem maar op, bedenk er maar en paar en via de .nl sites kun je gewoon contact met ze opnemen.
Pluckje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 13:51   #11
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
zoals al eerder gezegd; als deze apparaten werkelijk naar behoren zouden werken; dan zouden alle cosmetische en schoonheidscentra een dergelijk apparaat aanschaffen ipv het véél duurdere apparaat dat de meesten in huis halen. Daar zit een reden achter!!!

(hoewel ik natuurlijk zelf ook graag het tegendeel zou willen beweren en geloven, mr vooralsnog geen reden daarvoor heb gekregen )

sorry hiervoor!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heeft therapie voor mij nog zin? Dino TTM - Algemeen 3 15 mei 2005 12:38
Wie heeft ervaring met Plasmalite? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 3 7 maart 2005 19:58
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 8 november 2004 23:33
Wie heeft er ervaring met het product Avtar? ellenkey333 Haarproblemen bij vrouwen 0 26 oktober 2004 01:02
Wie heeft er ervaring met difencypron?? Marloes AA - Behandelingen 6 19 augustus 2002 13:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.