Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 september 2013, 15:20   #1
=neo=
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 5
nep wenkbrauwen

hallo, ik heb sinds enkele jaren alopetia en sinds een paar maanden zijn mijn wenkbrauwen ook helemaal weg.
weet iemand hier een oplossing voor. ik weet dat de vrouwen meestal permanente makeup gebruiken maar voor een man is het toch best wel lastig denk ik.

ik zit er de laatste tijd heel erg mee en ik weet niet wat ik er mee aan moet.
ik heb ook al van die wenkbrauw poeder geprobeert maar dat ziet er bij mij ook niet uit.

is er in nederland of belgie niet ergens iets waar ze nep wenkbrauwen verkopen??
ik ben laatst al bij haarkliniek jean gaut geweest maar daar hadden ze ook alleen maar voor vrouwen.
ik heb ook al op internet gezocht maar op de meeste sites heb je een credit card nodig en je weet ook niet wat je daar weer krijgt.
=neo= is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 16:23   #2
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Hallo Neo,
Je moet eens googelen op Irma Hulscher in Almere. Zij tatoeëren wenkbrauwen
volgens de haartjestechniek. Niet alleen voor vrouwen.
Groet
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 17:39   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoihallo Bekijk bericht
Je moet eens googelen op Irma Hulscher in Almere. Zij tatoeëren wenkbrauwen volgens de haartjestechniek. Niet alleen voor vrouwen.
Volgens mij is dat de permanente makeup waar Neo een tikje aarzelend over is.

Ik denk dat hij meer zoiets zoekt als dit:

__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 18:16   #4
=neo=
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 5
ja dat tatoeëren daar voel ik me nog niet zo zeker bij. na loop van tijd gaat het verkleuren en misschien ziet het er ook wel niet zo mooi uit, dan zit je er wel je hele leven mee..

ik wil idd wel eens die nep wenkbrauwen proberen, ik weet alleen niet of dat wat is.
=neo= is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 21:25   #5
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Ik heb zelf mijn wenkbrauwen daar laten tatoeëren en ben er heel blij mee.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 21:52   #6
=neo=
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 5
is dat niet meer wat voor vrouwen??
je hebt me toch nieuwsgierig gemaakt dus ik denk dat ik deze week eens ga zoeken en ga kijken of er in het zuiden van het land ook een plaats is waar ze dat doen.

het probleem waar ik mee zit is, als je het niet mooi vind dan gaat het er niet meer vanaf..
=neo= is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 22:04   #7
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Je moet maar eens googelen op hairstrokes. Het ziet er heel natuurlijk uit. Zelf was ik ook huiverig om het te laten doen maar ik heb geen spijt. Ik had er zo genoeg van om er altijd op te moeten letten dat je je wenkbrauw er niet per ongeluk afveegde. Op die site die ik noemde staat ook een foto van een man die het heeft laten doen. Ik vind het een aanvaardbaar alternatief. De tatoeage vervaagd in de loop der tijd, je zal het ook om de zoveel jaar moeten laten bijwerken.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2013, 14:17   #8
=neo=
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2012
Berichten: 5
heb eens even vanalles opgezocht en die zaak van irma hulscher lijkt me echt wel ok.
omdat ik in het zuiden woon heb ik ook gekeken voor een zaak hier in de buurt en toen kwam ik op deze uit.


http://schoonheidssalonlimburg.nl/permanente-make-up/

wat me wel opvalt is het enorme prijsverschil.

die in maastricht is maar half zo duur als die in almere en dan begin ik toch weer te twijfelen of de kwaliteit dan ook een stuk slechter is.
=neo= is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2013, 09:45   #9
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Ja, ik weet niet waarom die prijzen zo verschillen maar volgens mij ziet dat er ook goed uit.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2013, 08:42   #10
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Google eens op Fake eyebrows, je hebt plakwenkbrauwen van mensenhaar. Headcovers.com verstuurt bijvoorbeeld over de hele wereld en richten zich ook op mannenwenkbrauwen.
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2015, 19:53   #11
syll
HaarWeb lid
 
syll's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 februari 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 19
Geslacht:
Hallo Neo, ondertussen al een tijdje geleden , maar ik was wel eigenlijk benieuwd hoe het nu afgelopen is en welke dat je nu hebt gedaan ? ik hoop dat je nog op het forum bent en wat info kan geven...

groetjes syll
syll is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2015, 09:31   #12
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door =neo= Bekijk bericht
hallo, ik heb sinds enkele jaren alopetia en sinds een paar maanden zijn mijn wenkbrauwen ook helemaal weg.
weet iemand hier een oplossing voor. ik weet dat de vrouwen meestal permanente makeup gebruiken maar voor een man is het toch best wel lastig denk ik.

ik zit er de laatste tijd heel erg mee en ik weet niet wat ik er mee aan moet.
ik heb ook al van die wenkbrauw poeder geprobeert maar dat ziet er bij mij ook niet uit.

is er in nederland of belgie niet ergens iets waar ze nep wenkbrauwen verkopen??
ik ben laatst al bij haarkliniek jean gaut geweest maar daar hadden ze ook alleen maar voor vrouwen.
ik heb ook al op internet gezocht maar op de meeste sites heb je een credit card nodig en je weet ook niet wat je daar weer krijgt.
Als je hier een duidelijke foto plaatst van die poeder-wenkbrauw, dan kunnen mensen hier je vertellen, hoe je dat beter kunt doen. Als je alleen een wenkbrauw fotografeert, ben je niet erg herkenbaar. Er zijn plastic mallen in verschillende maten voor het maken van een poeder-wenkbrauw.

Je kunt ook proberen om wenkbrauwen te tekenen met mascara of eye liner in zwart of bruin. En met een lange pony valt het niet op als je wenkbrauwen niet perfect zijn. Ook de rest van je kleding en kapsel bepalen welke indruk het geeft.

Ik zou voorzichtig zijn met tatouage van een wenkbrauw. Stel dat het ooit blauw kleurt bijvoorbeeld. Maar ik weet daar niet veel van.

Nep-wenkbrauwen kun je vastzetten met huidlijm. Die lijm is mogelijk te koop bij drogisterijen, pruikenwinkels en schmink-winkels.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.