Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 februari 2013, 11:42   #31
kapperotterlo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2013
Berichten: 2
Alopecia Areata

Tja, het klink inderdaad als Alopacia Areata of pleksgewijshaaruitval. Ook wel kringvorming haarverlies genoemd. De oorzaak is nog steeds niet helemaal goed duidelijk of bewezen.
Het is een haarziekte die in sommige gevallen te behandelen is.
Je zou dan Berkenteershampoo van Suripanal kunnen gebruiken, samen met Suripanal Alarzol en Suripanal CML-complex vitaminen. Sommige van onze klanten die ditzelfde probleem hadden of hebben, hebben er echt baat bij. Helaas niet iedereen.
De middeltjes zijn op natuurlijke basis vervaardigd en niet op dieren getest. Het kan dus geen kwaad het te proberen. Baat het niet dan schaad het niet. Ook kun je natuurlijk eens bij ons in de kapsalon (kapsalon Prophitius) langs komen. Maar je kunt ook eerst even onze gelijknamige website bezoeken. Succes!
kapperotterlo is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2013, 15:24   #32
skydirk
skydirk
 
Geregistreerd: 8 februari 2006
Locatie: leuven
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavender Bekijk bericht
Ik weet niet of dat helpt, ik schaam me er te veel voor...

Het is nu trouwens een jaar geleden dat ik Alopecia kreeg, en de plek is nog even groot. Ik denk er nu maar serieus over na om helemaal kaal te gaan, want ik kan er niet mee leven zo. Dan maar met een kaal hoofd door school lopen. Maar ik ben er nog niet over uit.
Ga naar een dokter of slik is een paar maanden 2000iu vit D per dag maar probeer toch iets ipv daar zo onnozel te staan wachten tot het nog erger wordt.
skydirk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2013, 17:35   #33
Lavender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2012
Berichten: 23
Ik heb zwart haar, en als ik me kaal scheer, is de kale plek dan nog steeds te zien? Ik weet niet hoe dat gaat, of of je het kan zien door eventuele stoppels. Moet ik het dan elke ochtend gladscheren of zo? Ik weet dat het niet staat maar het moet maar...
Lavender is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2013, 03:09   #34
mama
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2007
Berichten: 185
Geslacht:
Lavender,

Maak een afspraak met een dermatoloog.Waarschijnlijk krijg je een cortisone zalf(bestrijding ontsteking haarwortels) of een prikkelterapie.(= stof die je innuumstelsel misleid,zodat het je haarwortels met rust laat).

"Het is nu trouwens een jaar geleden dat ik Alopecia kreeg, en de plek is nog even groot." Dit klinkt positief ,mijn dochter was volledig kaal na 6 maand.
Maar hoe langer je wacht , hoe groter de kans dat je haarwortels blijvend beschadigd worden.
Dus niet kaalscheren (helpt toch niets), maar naar je dokter ,dermatoloog stappen .Die kan je wel helpen.

ps Begint je huisarts over stress en vitamine, eis dan een doorverwijzing naar een dermatoloog .Als je al een jaar met een kaal plekje zit ,kan dit niet opgelost worden met vitamine D.
mama is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.