Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 juli 2004, 14:45   #136
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
ik denk dat het bij topisch gebruik van ketoconazol wel losloopt.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 15:29   #137
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
huh? tijdens de onderzoeken gebruikten de testpersonen toch 3-4x per week keto?
en wat is BS-15000?
Volgens mij ook Laurens. Het kan ook om de 3 dagen zijn geweest, maar zeker niet iedere dag.

BS-15000 staat voor een BankSaldo van € -150000,00 .
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 15:30   #138
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Super Cow
ik was duta even aan het onderzoeken, omdat ik misschien wil overstappen (alleen de kosten is een probleem )

Maar ik vond dit over Dutasteride :

"Interacties met andere medicijnen

Er is nog nauwelijks ervaring met dit medicijn en interacties zijn nog niet goed bekend. Wle kan men verwachten dat er problemen op kunnen treden bij gelijktijdig gebruik van andere medicijnen die op de lever werken: ritonavir, indinavir, itraconazol, ketoconazol."

Bron: http://www.achmeahealth.nl/mednet/me...tra=interactie
Volgens mij doelen ze hier op orale keto, want dat bestaat ook namelijk.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 17:00   #139
MxK
HaarWeb lid
 
MxK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2003
Berichten: 73
Wel of geen andere shampoo?

Ik gebruik sinds anderhalve week ook rooscure, maar gebruik daarnaast ook nog weleda roosmarijnshampoo (rooscure 2 keer in de week, de rest weleda).

Is dit nou aan te raden of niet? Was ik de keto met de weleda roosmarijn shampoo er weer uit, of is dit nog niet zeker?
MxK is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 17:13   #140
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MxK
Ik gebruik sinds anderhalve week ook rooscure, maar gebruik daarnaast ook nog weleda roosmarijnshampoo (rooscure 2 keer in de week, de rest weleda).

Is dit nou aan te raden of niet? Was ik de keto met de weleda roosmarijn shampoo er weer uit, of is dit nog niet zeker?
Dit is nog niet zeker, maar ik zelf vermoed van niet, aangezien het om de onderhuidse laag gaat waar keto actief moet zijn. Maar de meningen zijn verdeeld.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 17:21   #141
MxK
HaarWeb lid
 
MxK's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 mei 2003
Berichten: 73
Had Laurensj het niet nagevraagd bij de producent van Rooscure trouwens?
__________________
Extern:

Weleda Roosmarijn shampoo (5 x per week)
Rooscure shampoo (2 x per week)

Intern:

MSM tabletten 2000 mg per dag (Kruidvat)
Propecia 1 mg per dag (MSD)
Saw palmetto 2 x 160 mg per dag (Tru nature)
Multivitamine voor sporters (Kruidvat)
2 Koppen groene thee per dag
MxK is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 18:27   #142
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MxK
Had Laurensj het niet nagevraagd bij de producent van Rooscure trouwens?
Ja, maar die gaf aan dat je dus tussentijds geen andere shampoo moet gebruiken, maar, dat geldt mijns inziens voor de werking van Rooscure op roos. Roos is tevens een bovenhuidse aandoening en dus is het logisch dat je die bovenhuidse werking van Rooscure niet weg moet wassen. AGA is onderhuids en dus is enkel de onderhuidse werking van belang.

Maar nogmaals, dit is hoe ik erover denk.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 22:48   #143
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Volgens mij ook Laurens. Het kan ook om de 3 dagen zijn geweest, maar zeker niet iedere dag.

BS-15000 staat voor een BankSaldo van € -150000,00 .
Ik weet het niet zeker meer, maar ik dacht iets te herinneren van ''daily shampooing with KTC 2% for six months long". Ik ga 't toch maar niet doen dat iedere dag wassen, keto maakt je haren mooi, maar als je het twee dagen achter elkaar al gebruikt, dan worden de haren te droog.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2004, 23:55   #144
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
Ik gebruik Nizoral ong. 2 keer per week. Mijn indruk tot nu toe is dat het wel zeeeer agressief is. Als ik mijn haar daarmee heb gewassen ziet het eruit alsof er een verschroeiende woestijnstorm is doorgewaaid
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 00:35   #145
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Mensen, vandaag mijn eerste niet zeer actieve dag zonder enig last van mijn hoofdhuid: inflammation. Echt waar, ik waste het vanochtend met rozemarijn shampoo. Normaalgesproken begint de last al weer te komen tegen het midden van de middag (uur of 3), maar nee hoor, geen last. Zelfs nu om 00:30 heb ik nog geen enkel last ervaren. Ik kan met mijn hand over mijn hoofdhuid gaan zonder dat het irriteert. Mijn haar voelt zacht en als ik met een kam door mijn droge haren ga (niet nat na het wassen) komt er geen haartje meer mee. Ik durf voor 90% te beweren dat dit komt door Rooscure. Ik heb het nu in totaal 6 keer gebruikt. Ik ben benieuwd hoe het morgen is. Overmorgen is het weer Rooscure dag . Ik doe het overigens om de 3 dagen en niet 2 x per week.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 00:37   #146
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zucht
Ik gebruik Nizoral ong. 2 keer per week. Mijn indruk tot nu toe is dat het wel zeeeer agressief is. Als ik mijn haar daarmee heb gewassen ziet het eruit alsof er een verschroeiende woestijnstorm is doorgewaaid
Ik ervaar het helemaal niet als agressief. Mijn hoofdhuid voelt juist fris aan na een wasbeurt met Rooscure en is op dezelfde dag vaak lang verlost van irritatie (vandaag overigens mijn eerste irritatieloze dag gehad zonder gewassen te hebben met Rooscure). Maar kun je preciezer zijn? Hoe ziet het er dan uit in vergelijking tot wanneer je het niet gebruikt?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 10:27   #147
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MxK
Ik gebruik sinds anderhalve week ook rooscure, maar gebruik daarnaast ook nog weleda roosmarijnshampoo (rooscure 2 keer in de week, de rest weleda).

Is dit nou aan te raden of niet? Was ik de keto met de weleda roosmarijn shampoo er weer uit, of is dit nog niet zeker?
ik raad het sterk af om ook een andere shampoo te gebruiken NA keto. Ervoor maakt natuurlijk niet uit. Het klopt dat ik het aan de ontwikkelaars zelf heb gevraagd en hun advies luidt ook geen andere shampoos te gebruiken totdat hier meer over bekend is.

ik was dan ook met geen andere shampoos meer. Maandagochtend heb ik voor het laatst mijn haar gewassen en ik doe het pas vanavond weer. dat bevalt mij supergoed. Iedere dag je haar wassen lijkt mij sowieso niet goed. Ik heb geen last meer van heel erge jeuk, roos en vettig haar, wat ik anders wel had na 2/3 dagen geen haar wassen. En ik weet nu zeker dat rooscure zijn werk doet, omdat ik het doe zoals in de onderzoeken die haargroei hebben aangetoond.

De inflammation is bij mij DUIDELIJK minder, maar nog niet weg. er zit een "gevoelige" zone om mijn linkerinham. ik wacht met spanning af wat keto hier tegen kan doen
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 10:45   #148
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Laurens, ook voor mij wordt het steeds beter en beter . Gisteren totaal geen last meer. Ik wacht nog even een paar beurten af en stap dan ook over op geen andere shampoo meer. Ik wil even dat Rooscure eerst alvast wat voorwerk doet. Spoel jij je haar wel uit iedere ochtend?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 10:56   #149
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Spoel jij je haar wel uit iedere ochtend?
in principe doe ik dat wel, hoewel ik t vandaag en gister toevallig niet heb gedaan. had n beetje haast en had geen tijd meer om te douchen dus ff snel wax ingegooid en weg.

maar normaal gesproken spoel ik het ff goed uit met water ja.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2004, 13:02   #150
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
he waar kan ik dit goedje kopen dan? klinkt wel goed namelijk
high is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.