Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 4,20 gemiddeld. Weergave
Oud 8 mei 2009, 22:42   #181
Doopliss
Banned user
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Berichten: 176
Ik zit te twijfelen tussen rooscure en revita..
Doopliss is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2009, 23:10   #182
Doopliss
Banned user
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Berichten: 176
Ik heb de hoop opgegeven

Citaat:
I need to make this very, very clear to everyone — there is no shampoo currently available on the market that can regrow your hair. None!

This Revita product contains ketoconazole, which is a volumizer and can increase the hair shaft diameter by about 7%. This increase in shaft diameter may look like you have more hair and in fact, considering that fullness is a result of numbers and thickness of hair, you will have more hair that produces more fullness. Any shampoo that uses ketoconazole will have the same effect. By keeping it on for a few minutes before washing it off, the ketoconazole probably does a better job with thickening the hair shaft.

For those keeping score, ketoconazole is the active ingredient in Nizoral, and is a commonly used antifungal medication and dandruff treatment.
http://www.baldingblog.com/2009/01/29/revita-shampoo/
Doopliss is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2009, 13:08   #183
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Wat had je dan verwacht, dat je van een shampoo van je probleem af zou komen?

Het kan een goede ondersteuning van je regime zijn, meer niet.

fina, minox en keto, dat is een topcombinatie dus ik zou dat proberen als ik jou was.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2009, 14:47   #184
Doopliss
Banned user
 
Geregistreerd: 1 april 2008
Berichten: 176
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Wat had je dan verwacht, dat je van een shampoo van je probleem af zou komen?

Het kan een goede ondersteuning van je regime zijn, meer niet.

fina, minox en keto, dat is een topcombinatie dus ik zou dat proberen als ik jou was.
Ga ik ook doen. alleen vervang ik de fina door saw palmetto + biotine tabletten omdat ik hormoonpillen nog te extreem vind.
Doopliss is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 21:31   #185
Schaaplip
Banned user
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 31
ik heb de revita shampoo binnen

Ruikt lekker. oranje spul

Ziet er hip uit (lees: commercieel)

Tot nu toe weet ik niet wat ik er van moet vinden..

Wel denk ik dat het een mogelijke commerciele scam is.. volgens hun moet je het 'atleast' 5 keer per week gebruiken.. JA TUURLIJK er zit keto in.. alleen maar zodat je shampoo sneller op gaat?
Schaaplip is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2009, 22:36   #186
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schaaplip Bekijk bericht
ik heb de revita shampoo binnen

Ruikt lekker. oranje spul

Ziet er hip uit (lees: commercieel)

Tot nu toe weet ik niet wat ik er van moet vinden..

Wel denk ik dat het een mogelijke commerciele scam is.. volgens hun moet je het 'atleast' 5 keer per week gebruiken.. JA TUURLIJK er zit keto in.. alleen maar zodat je shampoo sneller op gaat?
Ik denk niet dat het een scam is ook al ben ik ermee gestopt. Bij mij nam het de jeuk op de hoofdhuid weg maar irriteerde het ook een beetje. Daarnaast is het voor een shampoo natuurlijk wel erg prijzig.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 10:13   #187
Schaaplip
Banned user
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 31
Rooscure is ook erg duur hoor
Schaaplip is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 11:16   #188
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 339
Geslacht:
Ik vind het wel meevallen. Ik doe erg lang met een fles shampoo van Revita. Ik was het eerst voor met een andere shampoo en daarna heb ik maar een klein beetje nodig en masseer ik het in mijn hoofdhuid en laat het 5 minuten intrekken en spoel ik het uit en dat zo'n 3x per week.

Je kan er dan echt lang mee doen met een fles, zodat de kosten echt meevallen
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 11:27   #189
Schaaplip
Banned user
 
Geregistreerd: 20 mei 2009
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik vind het wel meevallen. Ik doe erg lang met een fles shampoo van Revita. Ik was het eerst voor met een andere shampoo en daarna heb ik maar een klein beetje nodig en masseer ik het in mijn hoofdhuid en laat het 5 minuten intrekken en spoel ik het uit en dat zo'n 3x per week.

Je kan er dan echt lang mee doen met een fles, zodat de kosten echt meevallen
Ik heb het gister denk ik 15min laten intrekken. Ik ging gewoon op de bank zitten met de laptop.

Ik weet alleen niet wat ik van deze shampoo kan verwachten? Ik was het eerst met Weleda Rozemarijn shampoo
Schaaplip is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2009, 10:22   #190
Vane
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 125
Misschien even een hoopgevend verhaal voor jullie allen:

Ik had de laatste tijd echt enorm veel last van haar dat snel vettig werd, roos (misschien zelfs erger?), verschrikkelijke jeuk, ...
Als ik 's morgens mijn haren waste, waren ze tegen 's avonds al redelijk vettig, behoorlijk lastig geloof me. Ook zaten ze vol witte puntjes.

Ik was een beetje ten einde raad geloof me, het is echt niet leuk om te moeten denken dat wanneer je 's avonds nog wil uitgaan, je je haren opnieuw moet wassen omdat ze gewoon te vettig worden anders. Het probleem was ook dat ik mijn rooscure shampoo maar sporadisch kan gebruiken omdat deze veel te agressief is. Langs de andere kant voelde ik wel wanneer ik het met rooscure waste, dat het veel gezonder aanvoelde.

Toen ben ik op zoek gegaan naar andere shampoos die ik wel dagelijks kan gebruiken en waar toch ketoconazole in zit. Ik kwam al snel op Revita shampoo uit. Na het gebruikelijke slikken bij het zien van de prijs, trok ik mijn stoute schoenen aan en bestelde de shampoo. 9 dagen later kwam hij aan. Het straalde wel vertrouwen uit, het was een mooie fles en een mooie verpakking met de gebruikelijke bijsluiter met F.A.Q. en uitleg over de ingrediënten. Natuurlijk laat iemand die al 2 jaar aan AGA leidt zich niet zomaar in de luren leggen door een mooie fles. Ik probeerde het meteen.
Mijn haar voelde achteraf normaal aan, niets speciaals. Er waren wel veel meer witte puntjes in mijn haar, alsof ze allemaal loskwamen.

Nu 10 dagen later (8 wasbeurten met Revita), moet ik echt stellen dat ik qua roos dan, er echt op vooruit ga. Ik heb nog nauwelijks, om niet te zeggen geen, last meer van witte puntjes in mijn haar. Ook de jeuk is een pak minder. Mijn haar is nog wel snel vettig, maar toch minder snel als anders. Ik heb gisteren de ganse dag op café en op de terasjes doorgebracht (einde examens!) en ik moet zeggen dat wanneer ik thuiskwam, mijn haren er beter uitzagen als normaal.

Het is natuurlijk nog vroeg om conclusies te trekken maar ik ben wel hoopvol. Er is een wijs spreekwoord dat zegt hoop doet leven!
Ik hou jullie zeker op de hoogte, ook wanneer het niet blijkt te werken, geloof me !
__________________
Regime:

- Dualgen 5% (Minox + Fina) elke ochtend
- ASC-J9 (0,040%) GESTOPT wegens de gele kleur. Ik had wel de indruk dat het iets deed.
- Perfect Saw Palmetto HE (sinds 06/05/09)
- Cystine voedingssupplement B6 (sinds 01/03/09)
- REVITA shampoo sinds (14/06/09)
- Gezonde levensstijl (veel fruit en groenten, veel bewegen)

- PRP-behandeling bij prohair op 2/12/2009



Status

- NW2-3
- De haaruitval is zich terug aan het stabiliseren
Vane is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2009, 14:58   #191
Malicious
Banned user
 
Geregistreerd: 23 juni 2009
Berichten: 6
Ik gebruik het zelf ook en het maakt je haar echt dikker

Wat ik wel vervelend vind is dat die niet goed afsluit want als ik hem dicht duw komt er nog een beetje spul uit verder top
Malicious is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2009, 19:02   #192
Basta
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 75
Zou dit baat hebben bij AGA?
Zoja, dan doe ik rooscure weg, en bestel ik dit
Basta is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2009, 19:47   #193
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Nou er zit een boel spul in, maar het punt is, ik denk dat het te kort op je hoofd zit om het echt te laten werken.

Van keto weten we dat het werkt als je het in een shampoo gooit en voor 5 min. op je hoofdhuid laat zitten, de rest is zeer twijfelachtig wat mij betreft.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 13:27   #194
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Binnenkort komt ds laboratories met iets nieuws op de proppen.
Een conditioner: Revia.COR

http://www.dslaboratories.com/home.php#

Nog niets kunnen vinden over de ingredienten...
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2010, 23:28   #195
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
ben benieuwd! gebruik revita naar tevredenheid en zou er wel een goede conditioner bij willen gebruiken die ook goed ruikt, ik heb nu redken en die ruikt vrij naar wat mij betreft.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
een beetje informatie JackTheRipper Medicijnen/haargroeimiddelen 9 23 april 2007 12:58
Welke shampoo gebruiken jullie voor je haarwerk? kattemie Haarwerken 11 2 september 2006 22:52
Haaruitval door (goeie) SHAMPOO ! Arina Haarproblemen bij vrouwen 31 2 juli 2006 21:48
shampoo van dermatoloog okki Haarproblemen bij vrouwen 23 26 februari 2006 12:20
Nizoral 2% Shampoo tegen Proscar ruilen! Gaga Koopjeshoek 5 13 november 2004 02:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.