Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 12 augustus 2020, 10:03   #1
Leosil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2019
Berichten: 18
Geslacht:
Dr. Levent Acar/4100 grafts/05.08.2020

Hallo allemaal,

Ik besloot om een haartransplantatie te ondergaan bij Dokter Levent Acar, mijn naamgenoot : ) dankzij haarweb.nl en de gedeelde resultaten van mensen op de forum. 05.08.2020 ben ik bij Cosmedica geweest en ik wilde mijn ervaring met jullie delen.

Ik maakte in januari al een afspraak voor mei met Burak. Vanwege de pandemie werd het allemaal uitgesteld tot vorig week.

Bij de eerste ontmoeting gebeurde iets onverwachts. Ik had voor de consultatie alleen foto’s van mijn kruin gestuurd omdat ik dacht dat het nog te vroeg was voor de inhammen. Mijn fout, ik zou de foto’s moeten sturen waar ze om vroegen. Dokter Acar wees erop dat we daar ook iets aan moesten doen. Het werd dus ineens inhammen + kruin.

Dr. Acar zei dat DHI Sapphire zal worden toegepast voor in totaal 4100 grafts. Na het gesprek zijn we naar mevrouw Duygu’s kamer gegaan voor de betaling. Burak was altijd naast me om me op mijn gemak te stellen. Grote dank aan hem.

Voor de operatie heb ik op de gang kunnen babbelen met een paar Duitsers die ook voor haartransplantatie waren gekomen. Ik spreek namelijk goed Duits. Cosmedica heeft veel Duitse klanten omdat Dr. Acar zelf ook een Duitse Turk is. Er waren ook Duitse, Franse en Spaans/Portugese tolken aanwezig op de gang.

Onur en Busra was mij operatie team. Er waren nog twee dames in het team, maar die waren meer op afstand. De operatie duurde 7 uur, maar ik herinner me er niks van. Goed uitgeslapen : )

Na de operatie werd er een bandage geplakt op mijn nek. Hiermee moest ik slapen.

De volgende dag 06.08.2020 was ik er weer voor de tweede sessie. Nu wel klaarwakker gedurende operatie : ) Dr. Acar kwam een aantal keren de kamer in en overlegde iets met de teams. Hij vroeg of alles met me oke was, of ik pijn voelde, en gaf aan dat ze bijna klaar waren en dat alles erg goed verliep. Na 6 uur waren we klaar.

Onur en Busra helpten me voorzichtig door het hele proces totdat ik opstond en me aankleedde.

Later ontmoette ik mevrouw Anna en zij gaf me gedetailleerde informatie over het gebruik van de medicijnen.

Ik deel foto's voor en na de operatie, en hoop binnenkort ook mijn resultaten te delen. Ik hoop dat mijn kruin weer dichtgroeit. Ik ga ook Dermaroller voor de kruin gebruiken zoals Cosmedica dat adviseerde.

Dr. Acar legde uit dat de kruin wat later zal gaan groeien dan de inhammen. Hoe moet ik dat zien?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kruin voor de operatie.jpg‎ (119,3 KB, 329x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1599.jpg‎ (145,7 KB, 270x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1592.jpg‎ (144,7 KB, 311x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1859.jpg‎ (147,8 KB, 311x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_1861.jpg‎ (143,1 KB, 229x gelezen)
Leosil is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.