Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 februari 2020, 13:21   #1
sdesigns
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 6
Hairworld Istanbul? Fue CT?

Hi Guys,
paar jaar gelden een HT bij Esteworld gehad. Nog prima tevreden mee, maar inmiddels is de kruin al helemaal kaal geworden dus ik zou graag nog eens terug willen.
Nu kreeg ik via instagram wat reclame te zien van Hairworld Istanbul, en op de site lees ik over Fue CT, waar ze selectiever de donor grafts selecteren op haardichtheid geloof ik.. Maar ik weet niet of het hele verhaal bullshit is, de resultaten zien er bijna te mooi om waar te zijn uit... met hun Nederlandse celebrities..

site: https://www.hairworldistanbul.com/?g...SAAEgLoVfD_BwE

Huub smit
na: https://www.instagram.com/p/B84mhfIlX8R/
voor: https://www.instagram.com/p/BulmhPQFtg_/

is die nieuwe techniek legit..? Iemand ervaring mee hier?
sdesigns is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 12:11   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
haartransplantatie CT

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sdesigns Bekijk bericht
Hi Guys,
paar jaar gelden een HT bij Esteworld gehad. Nog prima tevreden mee, maar inmiddels is de kruin al helemaal kaal geworden dus ik zou graag nog eens terug willen.
Nu kreeg ik via instagram wat reclame te zien van Hairworld Istanbul, en op de site lees ik over Fue CT, waar ze selectiever de donor grafts selecteren op haardichtheid geloof ik.. Maar ik weet niet of het hele verhaal bullshit is, de resultaten zien er bijna te mooi om waar te zijn uit... met hun Nederlandse celebrities..

site: https://www.hairworldistanbul.com/?g...SAAEgLoVfD_BwE

Huub smit
na: https://www.instagram.com/p/B84mhfIlX8R/
voor: https://www.instagram.com/p/BulmhPQFtg_/

is die nieuwe techniek legit..? Iemand ervaring mee hier?
Bij foto,s moet je wel oppassen. Op foto-s en video-s lijkt het haar altijd dikker. Dat komt, omdat foto-s en video-s altijd 2-dimensionaal zijn (Geen diepte) De werkelijkheid is echter 3-dimensionaal. Wat betreft de waarde van de CT-behandeling moet je even geduld hebben. Ik heb ze per mail om nadere informatie gevraagd maar nog niet ontvangen.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2020, 21:30   #3
sdesigns
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 6
Leuk keep us updated. Kan zijn dat de acteur idd toppik voor een premiere heeft opgedaan.
sdesigns is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2020, 09:49   #4
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
Mesotherapie i.c.m. Dutasteride

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sdesigns Bekijk bericht
Leuk keep us updated. Kan zijn dat de acteur idd toppik voor een première heeft opgedaan.
Dat is mogelijk. Wisten jullie dat ik als eerste Toppik introduceerde in Europa? Dat was al in
in de jaren 90 van de vorige eeuw. In 2003 is dit overgegaan in andere handen, omdat ik, als onafhankelijk journalist, me niet meer bezig kan houden met commerciële activiteiten.
Wel weet ik nog dat veel BN-ers klanten waren. De meest bekende bestelden het via hun agent.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2020, 23:38   #5
messup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2015
Locatie: belgie
Berichten: 5
Geslacht:
Ik vraag het me ook af. Ik heb bij hun een offerte aangevraagd en al contact gehad. Zeer vriendelijk en zo. Maar het is best wat geld. Vraag me gewoon af of het dat waard is...
messup is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 00:32   #6
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door messup Bekijk bericht
Ik vraag het me ook af. Ik heb bij hun een offerte aangevraagd en al contact gehad. Zeer vriendelijk en zo. Maar het is best wat geld. Vraag me gewoon af of het dat waard is...
Over welk aantal grafts en bedrag praat je ?
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 11:36   #7
messup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2015
Locatie: belgie
Berichten: 5
Geslacht:
Ik heb fotos doorgestuurd en een offerte binnen gekregen . het gaat om 5100euro voor 3000 multigrafts fue ct
messup is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 12:11   #8
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door messup Bekijk bericht
Ik heb fotos doorgestuurd en een offerte binnen gekregen . het gaat om 5100euro voor 3000 multigrafts fue ct
Wat is dan de FUE CT haartransplantatie?
Naar onze mening is de uitgevoerde FUE haartransplantatie precies hetzelfde als de FUE ct haartransplantatie. Elke haartransplantatie kliniek neemt, met welke methode dan ook, de haarzakjes uit met meerdere haartjes. Het is echter uw donor, uw donor moet deze haarzakjes bevatten. De kunde van de chirurg, zijn team en het gebruikte materiaal zal het haartransplantatie resultaat bepalen.
Dit schrijft Esteworld in zijn documentatie,waarom dan zoveel meer betalen dan het bedrag dat jij hiervoor gekregen hebt.Verleden jaar heb ik ook een prijs aanvraag gedaan bij Esteworld en deze kwam op 2200 euro voor 3500 grafts( 2 overnachtingen incl.) en zelfs 3200 euro ( 0ver twee dagen )voor 5000 grafts.( incl. 4 overnachtingen).
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2020, 14:13   #9
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Ik denk ook dat het slechts mooie marketing betreft. Beschikt HWI eigenlijk over een eigen kliniek of doen ze het bij een derde partij? Zoja, loont het dan wellicht om direct bij de bron te boeken..
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2020, 22:57   #10
sdesigns
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2009
Berichten: 6
Ja en als ze een methode zouden hebben om alleen de haarzakjes te harvesten die 3 of meer haartjes hebben, moet je die ook maar net hebben in je donor he...
sdesigns is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2020, 10:45   #11
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sdesigns Bekijk bericht
Ja en als ze een methode zouden hebben om alleen de haarzakjes te harvesten die 3 of meer haartjes hebben, moet je die ook maar net hebben in je donor he...
claimen ze dit?

Een goede arts met zijn/haar team zal op zoek gaan naar over het algemeen veel multi grafts. Laat je je haarlijn bijvoorbeeld opvullen is een multigraft juist weer heel lelijk (dit zie je helaas nogal eens, dat noem ik de Turkse resultaten).

Er is geen methode om multi grafts te oogsten, dat is gewoon kijken hoeveel er beschikbaar is en wat er benodigd is.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2020, 11:22   #12
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 531
Geslacht:
CT methode

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sdesigns Bekijk bericht
Ja en als ze een methode zouden hebben om alleen de haarzakjes te harvesten die 3 of meer haartjes hebben, moet je die ook maar net hebben in je donor he...
Ik heb meerdere malen informatie over CT-methode. Geen antwoord. Ik ga dan ook van uit dat het een marketing kreet is.

Ik ben momenteel bezig met en open brief aan alle klinieken om die flauwekul, die niets toevoegt aan de resultaten, te stoppen. Die brief gaat er ook uit als een persbericht.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.