Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juli 2006, 13:36   #1
milshar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2005
Berichten: 6
Smile ik heb hoop!!! ndyag laser op donkere huid

aan iedereen die echt niet eens de deur uit durfde uit schaamte zoals ik en heel erg weinig zelfvertrouwen heeft gekregen hier door. Er is hoop!!

Ik heb ook al sinds mijn 11de jaar met overbeharing gelopen. Mijn grootste obstakel mijn gezicht en nek/hals. De rest is nog te verdoezelen met kleding, maar ik zit daar ook wel mee. Maar in ieder geval, ik ben hindoe, dus donkerder van kleur en de behandelmethodes zijn dan ook minder.

Eerst lichtflits gedaan, maar ik kreeg hierdoor meer verkleuring in mijn gezicht, wondjes, en mijn haren bleven niet weg. Via een dermatoloog ben ik in contact gekomen met een turkse dermatoloog(die naar mijn mening zijn reputatie heel snel aan het opbouwen is) die dit probleem begrijpt. Hij is pas in slinge een praktijk begonnen(zit ook in breda), en ik moet zeggen ik word steeds blijer.

Hij gebruikt de ndyag laser. Bij de laser zit een koeler, die de huid afkoelt tijdens de behandeling. IK heb heel veel research gedaan voordat ik me wilde laten behandelen. En via amerikaanse sites (FDA)ben ik tot de conclusie gekomen dat ook voor donkere mensen hoop is en dat ik het risico wel wilde nemen. Het is wel pijnlijk, de behandeling voor donkere types maar niet zo pijnlijk als lichtflits. Maar ik heb het ervoor over.

Zijn prijzen voor de totale gezicht ligt tot nu toe op een max van 100 euro!! voor je gezicht ik betaalde bij lichtflits 262,- euro. Hij is goedkoper maar hij doet alles met mond op mond reclame. Alle soorten mensen komen daar. Er hangt een hele gemoedelijke sfeer daar. En zijn vrouw helpt me altijd heel goed met advies etc.

Ik heb drie behandelingen gehad en ik ga om de 4 a 5 weken terug. En ik vind dit goed. Bij lichtflits moest ik zo lang wachten dat de groeifase weer voorbij was en dat er een andere was begonnen.

Als je je aan de regels houd, geen zon op de huid, niet epileren. Dan kan je er naar mijn mening snel van af zijn. Als je me dingen wilt vragen dan lees ik het wel.
milshar is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2006, 02:20   #2
irenebrug
Rianne
 
Geregistreerd: 14 augustus 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 47
4 a 5 weken terug

Hoi,

Ik vind het heel fijn voor dat het bij je aanslaat.

Alleen heb ik erg mij bedenkingen dat je al na 4 weken terug gaat.
Het is namelijk niet voor niets dat je zo lang moet wachten, dit heeft helemaal niks met de methode te maken.

Zo is mij erg opgevallen wanneer ik met langere tussenpozen behandel het resultaat effectiever is met minder behandelingen!

Mijn advies is, ga pas terug wanneer de haargroei goed terug komt, wanneer je eerder gaat zie je wel resultaat maar is dit veel minder effectief.
Bij mij was dit na circa 11 weken. (ze adviseren vaak 8 weken, maar in mijn geval had ik er 3 weken bij gedaan)

Succes!
irenebrug is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2009, 02:19   #3
Lady!
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2009
Berichten: 3
Ik ben een 18 jarige dame en heb al een paar jaar last van overmatige haar groei. Ik erger me het meest aan die op me gezicht, en borsten Ik heb echt een ongelofelijke minderwaardigheids complex hierdoor,en psychisch ga ik er ook aan onderdoor Denk dat dit mijn laatste hoop is. Alhoewel al zou ik het willen heb er het geld niet voor ik hoop dat het niet erger word want dat trek ik echt niet..ik heb ook me buik en onder me navel Kn je me mischien laten weten hoe het is gegaan..ben je nou van de haargroei af??..Ik ben ook een Hindustaanse dame met een getinte huid en kom daardoor niet in aanmerking voor de meesten behandelingen. Ik ben blij te horen dat er nog hoop is!!
Lady! is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2009, 02:21   #4
Lady!
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2009
Berichten: 3
Sorry, ik zie dat het een hele oude topic is van 2006!!
Hoop dat je nog wel reageert..

xx
Lady! is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 17:36   #5
Jessica D.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2010
Berichten: 20
Smile Dag Lady

Heb je weleens van de Soprano laser gehoord? Die is ook geschikt voor donkere huidtypes.

Groetjes en succes,
Jessica
Jessica D. is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verschil laser en flitslampen Diana Hirsutisme - Behandelingen 44 23 augustus 2012 22:41
Ontkleuringscreme voor donkere huid Saturnus Hirsutisme - Behandelingen 2 30 december 2005 11:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.