Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2007, 12:49   #31
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
toch eventjes reageren, die spulletjes om je haar donkerder te krijgen werken niet. (Bovendien schijnen ze zeer duur te zijn, dus zeker in verhouding prijs/effect is het niet de moeite daaraan te beginnen). t zou zonde zijn om daaraan geld te verspillen.
Hoi Marte,

Ik moet zeggen dat ik er geen ervaring mee heb, maar wilde even laten weten dat er zulke spulletjes zijn. In de kliniek zijn er een aantal clienten met het spulletje bezig. Wat marte zegt klopt wel, het is ontzettend duur spul. dat het niet zou werken ben ik nog niet helemaal over uit. Ik hou je op de hoogte.

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2007, 14:27   #32
Nirac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juni 2006
Berichten: 19
Geslacht:
Hoi Hanna
Ik denk dat Marte gelijk heeft. Dat donkermaakspul (wat een woord, maar je snapt wat ik bedoel) is me van meerdere kanten afgeraden, schijnt voor geen meter te helpen.
Gr. Nirac
Nirac is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2007, 15:16   #33
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
een hele tijd geleden waren hier op het forum een paar mensen die dit uitgeprobeerd hadden, via, via of het kenden, en konden me vertellen dat, na een hele tijd een paar keer per dag te smeren, waarna dan uiteindelijk de laser begonnen is, zonder enig resultaat, de haartjes waren nauwelijks tot neit donkerder geworden, en de laser heeft evenmin effect gehad, daar de haartjes nog veel te licht waren, de mensen die het geprobeerd hadden, hadden zelfs langer(e periode) dan normaal gesmeerd, in de hoop dat het zou werken, onder andere in het gezicht. ( geen enkele van die mensen zijn volgens mij nog online, helaas, ik heb ze toch nt meer gezien of gesproken, anders had je t ze persoonlijk knn vragen ).

sorry hiervoor!!

Laatst gewijzigd door Marte; 15 december 2007 om 15:19
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 12:36   #34
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
een hele tijd geleden waren hier op het forum een paar mensen die dit uitgeprobeerd hadden, via, via of het kenden, en konden me vertellen dat, na een hele tijd een paar keer per dag te smeren, waarna dan uiteindelijk de laser begonnen is, zonder enig resultaat, de haartjes waren nauwelijks tot neit donkerder geworden, en de laser heeft evenmin effect gehad, daar de haartjes nog veel te licht waren, de mensen die het geprobeerd hadden, hadden zelfs langer(e periode) dan normaal gesmeerd, in de hoop dat het zou werken, onder andere in het gezicht. ( geen enkele van die mensen zijn volgens mij nog online, helaas, ik heb ze toch nt meer gezien of gesproken, anders had je t ze persoonlijk knn vragen ).

sorry hiervoor!!
Heej Marte,
Ik geloof je helemaal!!! Goh wat vervelend voor die mensen, ook jammer dat ze niet meer online zijn, ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.

Heeft er iemand ervaring met het (nieuwe) product Bio Xet? Dat is een permanent solution for unwanted hair (creme). Ik heb er geen idee van of het werkt en hoe het werkt. Het kwam ergens voorbij in een gesprek. Ik was benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft...

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 12:44   #35
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Als dat iets vergelijkbaars is als kalo, en dergelijke producten, bestaan in hele series en varianten, dan kan ik je bij voorbaat al zeggen dat ze niet werken. Ik heb verscheidene vergelijkbare producten al met mijn zus uitgeprobeerd(ken de namen niet meer, maar we hebben steekproefsgewijs van alle producten er een anatal met de beste beloftes, en met de meeste kans op het eerste gezicht, eruit gepikt), en geen van allen, had, ondanks dure prijzen( toch vaak) en mooie beloftes, ook maar enig effect.
Ik weet van een meisje dat ze uiteindelijk maar gewoon met de laser(of IPL, of soort ervan, weet niet meer welke) is gestopt, na toch vrij veel behandelingen en zonder resultaat, en verder is gegaan met gewoon ontharen).
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 14:06   #36
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Ik heb die naam (Bioxet) hier ergens anders op het forum een keer voorbij zien komen. Bij die persoon werkte het niet. Volgens mij is het inderdaad net zoiets als kalo (zie ook ander topic hier op het forum). Ikzelf gebruik nu sinds een half jaar kalo. heb wel het idee dat het iets helpt en dat minder haartjes teruggroeien, maar ik ben zeker nog niet haarvrij!! Kijk het dus nog aan tot de tube leeg is en dan zie ik wel of ik nog verder ga ermee...
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2007, 16:18   #37
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juutje Bekijk bericht
Ik heb die naam (Bioxet) hier ergens anders op het forum een keer voorbij zien komen. Bij die persoon werkte het niet. Volgens mij is het inderdaad net zoiets als kalo (zie ook ander topic hier op het forum). Ikzelf gebruik nu sinds een half jaar kalo. heb wel het idee dat het iets helpt en dat minder haartjes teruggroeien, maar ik ben zeker nog niet haarvrij!! Kijk het dus nog aan tot de tube leeg is en dan zie ik wel of ik nog verder ga ermee...
Ik ga het eens zoeken dan, dank voor je reactie. Ik was erg benieuwd naar ervaringen, gewoon interesse en niet om het te introduceren in onze kliniek hoor.
Nogmaals dank,

Groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 20:09   #38
Petlover
Gaby
 
Petlover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2008
Berichten: 13
Talking

Ik heb even een heel ander soort tip, maar misschien kan het jullie ook helpen. Bij mij scheelt het in ieder geval wel een stuk. Ik probeer altijd 1 a 2 keer in de week te stomen met (hooguit 3 druppels) Tea tree olie. Dat is een etherische olie met een antiseptische werking. Ik epileer een keer in de week mijn gezicht en sinds ik stoom heb ik eigenlijk nog weinig last van ontstekingen. Bij de kruidvat hebben ze het van het eigen merk, het staat bij de gezichtsproducten. Kijk alleen uit dat je het niet teveel gebruikt, want het is wel sterk spul. Als je het teveel of te vaak gebruikt kunt je er juist uitslag van krijgen. (weet ik uit ervaring)

Stoomze!

Gaby
__________________
Robin, Susie, Herrie, Donky, Milky Way, Japie en Skippy
Petlover is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 20:11   #39
Petlover
Gaby
 
Petlover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2008
Berichten: 13
Ow, sorry, ik was aan het reageren op de berichten van pagina 1
__________________
Robin, Susie, Herrie, Donky, Milky Way, Japie en Skippy
Petlover is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2008, 21:29   #40
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dat maakt niet uit , gaby, er zijn een hoop mensen die mss met hetzelfde probleem zitten, en dus veel aan je tip knn hebben!!!

Let wel; stomen mag je niet doen als je last hebt van couperose!!!!!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2008, 23:05   #41
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martje kerkhof Bekijk bericht
dat maakt niet uit , gaby, er zijn een hoop mensen die mss met hetzelfde probleem zitten, en dus veel aan je tip knn hebben!!!

Let wel; stomen mag je niet doen als je last hebt van couperose!!!!!!

xxx marte
Hoi Marte,

ten eerste, gefeliciteerd met je moderater-schap! Zeker een goede keuze van haarweb!!!
Mag ik vragen waarom je niet mag stomen als je couperose hebt? Het is niet echt een onderwerp voor hier, maar ik vroeg me het wel af...

Groetjes Hanna

ps, ik heb het heel druk gehad de afgelopen tijd, daarom ben ik even niet op het forum geweest...nog spannende dingen gebeurd?
hannakr is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2008, 14:18   #42
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
dag hanna,

Couperose is een goedaardige huidaandoening die veroorzaakt wordt door een verwijding van de onderhuidse (of subcutane) bloedvaten van het gelaat en gekenmerkt wordt door ontsierende rode vlekken. In een verder stadium kan dit resulteren in een paarse huid en sterke ontstekingen van de huid.

Op zich kan deze vraag hier ook ,aangezien ze nogal wat implicaties heeft voor het behandelen van overbeharing. (tijdelijke)Harsen en (blijvende) eletrische epilatie worden dan bv afgeraden. Aangezien de vaatjes niet meer in staat zijn om normaal te reageren op warmte en koudeprikkels, mag je niet stomen omdat dan de schade aan bloedvaatjes kan vergroten en er dus meer bloedvaatjes in een couperosestadium belanden, en degene die al zichtbaar zijn erger kunnen worden.

of dat een goede keuze is geweest, mij mod te maken, moet nog blijken (je weet nooit)

xx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2008, 22:51   #43
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
pigment

Waarom laat je je pigment niet testen?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nirac Bekijk bericht
Ha Hanna
Snor en baard enkele harde donkere haartjes, de rest (maar dan ook mijn hele gezicht) licht. Nog even en ik kan op de kermis gaan staan . (Zelfspot is het beste medicijn??????????). Thank god dat het winter is, ik koester mijn sjalencollectie.
Liefs, Nirac
lanny is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bultjes na ontharing van gezicht hopeful Hirsutisme - Algemeen 4 12 augustus 2007 00:54
Puistjes, bultjes na laser behandeling marc_05 Hirsutisme - Behandelingen 1 9 juni 2007 18:26
Rode bultjes haarmens2 Overige (haar)discussies - Algemeen 3 25 april 2006 16:35
heb van die domme bultjes... bolleke TTM - Algemeen 9 19 augustus 2005 17:51
Innovate veroorzaakt 'bultjes' op vroegere haarlijn Robert18 Medicijnen/haargroeimiddelen 9 18 november 2003 18:37


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.