Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2012, 05:12   #16
Flurrrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 52
Hey Kuit, de NW van mijn opa nagaan wordt lastig omdat ik niet in Nederland ben.

- Geen haaruitval behalve op mijn inhammen
- Haar wordt dunner aan de randen van de inhammen, dit is ook te zien op de foto's denk ik. Vaak is het daar veel blonder.
- Geen irritatie of jeuk eigenlijk. Soms op de kruin, maar die is nog goed (hetzelfde als op eerste foto's)
- Ik maak nog even vooraanzicht foto's binnenkort

Nav van dit topic zit ik erover te denken om minoxidil eventueel weer een kans te geven, wellicht schiet ik daar nog iets mee op. Wat vind jij Kuit?

@haarske , ik denk dat je het idd iets dramatisch overbracht, maar iedere input is welkom. Ik kan nog steeds een redelijk kapsel vormen en het doet niet heel veel af aan mijn zelfvertrouwen. Haaruitval leidt echter voor sommigen tot depressie, en daar is je input wat bot voor...
Flurrrr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2012, 09:11   #17
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Je hebt een prachtige bos met haar, en je haarlijn is voor zover ik kan zien gewoon een volwassen haar. Ik denk dat je geen AGA hebt (kan er compleet naast zitten) waarom ik dat denk is omdat het lijkt alsof je haren gewoon dik zijn en je inderdaad gewoon heel goed een model in kunt brengen. Bij de haren die aangetast zijn door AGA kan je heel moeilijk een model in brengen.

Ik denk echter wel dat je de inhammen goed in de gaten moet blijven houden. Elk maand een foto maken en bijhouden?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2012, 16:00   #18
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Minoxidil is oke om je inhammen te stabiliseren/vertragen alhoewel sommige op BTT en andere forums hergroei claimen. Als je eenmaal begint met minoxidil is het onverstandig om te stoppen, het is dus for life of tot er een ander middel uitgevonden wordt. Als je wilt beginnen denk dan eerst aan de 2% om de eventuele bijwerkingen op te sporen. Mocht je geen bijwerkingen hebben en nog ontevreden zijn over de werking, dan kun je kijken naar de 5% van minoxidil. Betreft OC en al die andere middelen zou ik eerst de 'kat uit de boom' kijken en volgen hoe het de andere vergaat. Als OC succes geeft zal ik persoonlijk er zeker mee beginnen!

Ik weet niet waarom je vorige keer gestopt was met minoxidil, maar als het niks met de bijwerkingen te maken had, dan zou ik weer beginnen.

Dat jouw vader jong kaal was en jij 'nog' niet mag je redelijk van geluk spreken, het hoeft dus niet zo te zijn kun je denken. Toch denk ik dat het geen volwassen haarlijn meer is. Zoals Memeber zegt. Mijn mening. Maar goed het kan zich tot hier stabiliseren, ook dat weet niemand. Kun je een foto maken met je haren naar achteren gekamd?

Maar ik moet wel zeggen dat het duidelijk geen nw3 is.

Groeten Kuit

Trouwens je kunt als je je haarlijn opzij schuift kijken tot hoever de verdunning plaats vind door de haartjes weg te schuiven met een pen of zo, handige tip al zeg ik het zelf!

Laatst gewijzigd door Kuit; 20 november 2012 om 16:07
Kuit is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2012, 21:35   #19
Flurrrr
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2009
Berichten: 52
@Memember, Dat is aardig van je en hopelijk blijft het hierbij. De progressie, of in deze regressie, in de gaten houden ben ik zeker van plan.

@Kuit, ik ben destijds met minox gestopt omdat ik het vervelend vond na een half jaar smeren. Ik kreeg niet het idee dat het veel uitmaakte, maar achteraf gezien misschien wel.. Verder komt hier in Mexico de nationale post vaak niet goed aan, en was ik gebonden aan de merken die ze hier hadden. Die leken me niet 'up to par' met de standaarden die wij hanteren, omdat ik er weinig over kon vinden online. Ook wilde ik graag beginnen met accepteren in plaats van elke dag bezig te zijn met mijn inhammen, maar eigenlijk is minox helemaal niet zo'n big deal.

Foto komt binnenkort
Flurrrr is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2012, 22:40   #20
Kuit
Banned user
 
Geregistreerd: 6 oktober 2012
Locatie: Amsterdam, waar anders?
Berichten: 379
Ik hoop dat je haren zo blijven! Mocht het toch achteruit gaan, kom gewoon weer terug hier op de forum!
Kuit is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
Fotos van mijn haarlijn Fallen Dreams AGA - Algemeen 261 8 januari 2012 21:30
Beoordeling haarlijn (FOTO'S!) Herkeuring;) robt001 AGA - Algemeen 92 24 maart 2010 17:13
Close up foto's van mijn haarlijn na 4 dagen!!! Salvamia Haarwerken 8 12 maart 2005 10:56
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.