Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juni 2004, 00:37   #61
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
ja precies... ik heb 't ook al van mijn lijstje geschrapt als mogelijke oplossingen.

Of heeft iemand ooit wat op buitenlandse forums hierover gelezen? HairSite ofzo? Zou wel willen zoeken maar weet de engelse term niet voor onderbinding. Underbinding?
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2004, 18:55   #62
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Question

toch nog maar eens naar boven halen dit topic...... in t kader van de aanhouder wint


nog steeds niemand info over??
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2004, 19:36   #63
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Vraag info op bij de kliniek van schumacher zou ik zeggen
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2004, 20:35   #64
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Vraag info op bij de kliniek van schumacher zou ik zeggen
ja dat zal objectief zijn
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2004, 20:54   #65
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Onderbinding
Bij een onderbinding worden een aantal bloedvaatjes rond het oor dichtgebrand waardoor het kaalheid-bevorderende hormoon DHT de daarvoor gevoelige haarwortels niet bereikt.[/QUOTE]



Maar DHT wordt ook aangemaakt in de haarwortels zelf, het heeft dan volgens mij ook weinig zin om een aantal bloedvaten rond het oor dicht te branden.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2004, 21:24   #66
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
quote:


ja dat zal objectief zijn

Mwah je komt in ieder geval verder ermee denk ik dan hier zinloos over hetzelfde onderwerp doorgaan, terwijl er feitelijk niets nieuws gezegd wordt.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2004, 15:56   #67
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Mwah je komt in ieder geval verder ermee denk ik dan hier zinloos over hetzelfde onderwerp doorgaan, terwijl er feitelijk niets nieuws gezegd wordt.
sja daar heb je een punt. ik heb die knakkers van schoeman klinieken gemaild, we'll see what happens.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2004, 11:54   #68
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurensj
sja daar heb je een punt. ik heb die knakkers van schoeman klinieken gemaild, we'll see what happens.
nog steeds geen antwoord.

wat een kutbedrijf
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 18:40   #69
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
ff opnieuw in de aandacht...

Ik heb me voor tijdelijk toch even neergelegd bij de waarschijnlijkheid dat het nog even zal duren voordat er een medicijn op de markt komt met de resultaten waar iedereen hier al lange tijd op wacht. Echter ik, en waarschijnlijk ook de wat jongeren naast mij op dit forum, ben de laatste dagen vlijtig bezig geweest met wat op te zoeken over de eerder besproken onderbinding. Nieuwe haargroei is voor mij (nog) niet nodig en ik zit er dan ook serieus over te denken om een dergelijke behandeling te laten uitvoeren.

Ik vind het jammer dat er zo weinig aandacht aan is besteed op forums want het is natuurlijk het mooiste om eerst te kunnen lezen over de objectieve ervaringen van andere mensen.

Verder las ik ook in deze thread dat Jaapie niet veel vertrouwen heeft in een dergelijke behandeling, maar ik heb nog niet kunnen lezen waarom?

In ieder geval waren er in deze thread nog een aantal andere geinteresseerden over deze behandeling en ik denk dat ik even wat 'research' gaan doen op de digitale snelweg. Wat mailtjes de deur uit doen enzo, dit zou namelijk echt voor mij DE oplossing kunnen zijn om mijn toch iets naar achter schuivende haarlijn te behouden.

Groeten Bas
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 19:01   #70
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
oke dat is idd wel een goed idee. Op de een of andere manier loopt de info over deze behandeling steeds op niks uit
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 19:15   #71
high
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 318
Is er dan niemand die hier ervaring mee heeft op dit forum? dan moet het wel goed werken anders zie je hier tientalle klachten erover of zie ik het verkeer?
high is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 19:24   #72
bas739
HaarWeb lid
 
bas739's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2004
Berichten: 103
Tis wel jammer dat de thread inderdaad telkens op niets uitloopt. Ook op het internet stuit je alleen maar op die site van die nogal op zichzelf gestelde Schoemacher, maar een dergelijke behandeling zou toch zeker op meerdere plaatsen aangeboden worden. Ik zal zaterdag mijn kapper ook eens vragen of die er niets vanaf weet.

Sja en er zit natuurlijk wel wat in dat de mensen die tevreden zijn met hun haardos zich niet zo zullen bekommeren om de minder gelukkigen. Het is al een keer eerder vermeld maar het lijkt mij ook logisch dat het overgrote deel van de mensen op de verschillende haarfora minder goede ervaringen hebben doorstaan.
bas739 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2004, 21:52   #73
SjonKanon
Shut up, you fool!
 
SjonKanon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Locatie: Den Haag
Berichten: 85
Nou ik weet het niet hoor met die onderbinding. Het is al 10 zoniet 20 jaar oud en je hoort er niets over behalve van dr. schoemacher. Mocht dit een goedwerkende methode zijn om je haar te behouden, waarom wordt dit dan ten eerste niet meer gepraktiseerd en wordt er niet meer aandacht aan besteed en waarom wordt het ten tweede niet standaard uitgevoerd voor/tijdens/na een haartransplantatie? Haartransplantaties blijken bar slechte resultaten te hebben, maar iedereen is er van op de hoogte dat het bestaat (en de meeste mensen denken dat het goede resultaten afleverd). Nou is het bij een onderbinding wel een iets ander verhaal, omdat het zogezegd verdere haaruitval voorkomt en een haartransplantie de haaruitval camoufleerd (dus als de schade al gedaan is).

Mocht het echt werken, dan zou een 22 jarige jongen met inhammen een onderbinding kunnen ondergaan en vervolgens een FUE om zijn inhammen dicht te metselen. Voila de jongen heeft voor altijd (iig minstens 20 jaar) een volle haardos. Dit is echter niet de praktijk, dus of het werkt? Voorlopig zeg ik nee.

Trouwens nog een punt. Mocht dit werken dan zou het als een lopend vuurtje over alle hairsites gaan. Nieuws op dit gebied gaat sneller dan menig internetverbinding. Kijk maar naar Ken the men met zijn RK19.
__________________
Status
19 jaar, NW 2

Regime
sinds 06-06-2004 Weleda Rozemarijn Shampoo
sinds 04-05-2004 Biegist (Kruidvat)
sinds 04-05-2004 Rooscure shampoo
sinds 11-04-2004 1 mg finasteride (Propecia)
sinds zomer 2003 Dagravit Totaal 30 Multivitaminen
SjonKanon is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2004, 00:25   #74
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SjonKanon
Mocht het echt werken, dan zou een 22 jarige jongen met inhammen een onderbinding kunnen ondergaan en vervolgens een FUE om zijn inhammen dicht te metselen. Voila de jongen heeft voor altijd (iig minstens 20 jaar) een volle haardos. Dit is echter niet de praktijk, dus of het werkt? Voorlopig zeg ik nee.
Ik heb destijds in België geinformeerd naar deze behandeling (per mail) en daar zeiden ze dat het alleen een bepaalde periode de haaruitval remt, ik geloof dat ze het over een jaar of 5-8 hadden. Verder konden ze geen garantie geven, omdat dit per persoon kon verschillen. Dus ja echt veel zekerheid heb je volgens mij niet, als je zo'n behandeling laat doen.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2004, 10:43   #75
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Dit lijkt mij echt niet werken hoor. In ieder geval niet 100%. De haarwortels hebben bloed nodig om voedingstoffen te krijgen. Waar bloed kan komen kan ook DHT komen. En aangezien je dus de bloedtoevoer niet volledig af kunt knijpen los je dus feitelijk niets op. De uitval zal hooguit vertraagd worden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
galeatomie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontstekingsremmer tegen kaalheid! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 80 17 juli 2013 01:41
Rhodanide Chris Medicijnen/haargroeimiddelen 25 4 december 2006 18:43
Goede hoop op pil tegen kaalheid pindakaas Overige behandelingen 5 22 december 2005 13:40
Wat is een galeatomie operatie?? marcovanbasten Medicijnen/haargroeimiddelen 1 23 november 2002 21:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.