Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 september 2017, 15:15   #1606
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedroefd007 Bekijk bericht
Psychologisch gezien zou je kunnen stellen dat een baardje wellicht een bepaald voordeel geeft, gezien de aandacht van de MHP wordt weggehouden. Ongetwijfeld zal een goede MHP sowieso niet opvallen, maar bijkomend voordeel is dat de kans dat de MHP opvalt nog meer wordt verkleind.
Klopt. met een (stoppel) baardje verleg je een beetje het effect van een MHP.
Mensen die echt kaal zijn hebben tegenwoordig zon baardje of baard.

Ik denk persoonlijk wel dat wanneer een MHP erg goed bij je staat dat dan een baard het effect van een MHP teniet doet en dat dit zonde is van je MHP
Maar dat is persoonlijk wederom.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2017, 20:51   #1607
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Mhp bij AGA

Zijn hier ook vrouwen die MHP hebben laten doen bij AGA? Of kun je geen MHP laten doen op een nog dunbegroeide hoofdhuid?
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 oktober 2017, 09:10   #1608
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Toen ik mijn eerste twee behandelingen had gehad was ik de eerste 2/3 dagen echt niet toonbaar. Mijn dochter vond dat ik er verschrikkelijk uitzag.😂
Nu wil ik een touch_up doen. Iemand ervaring mee? Hoe lang duurt het voordat je weer toonbaar bent?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2017, 11:56   #1609
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Toen ik mijn eerste twee behandelingen had gehad was ik de eerste 2/3 dagen echt niet toonbaar. Mijn dochter vond dat ik er verschrikkelijk uitzag.��
Nu wil ik een touch_up doen. Iemand ervaring mee? Hoe lang duurt het voordat je weer toonbaar bent?
Ben jij dat op je profielfoto?
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2017, 21:52   #1610
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Ben jij dat op je profielfoto?
Vanwaar je vraag?
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2017, 11:44   #1611
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Dan kan ik beoordelen of je dochter gelijk heeft.
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2017, 21:06   #1612
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Dan kan ik beoordelen of je dochter gelijk heeft.
Nee hoor, dat ben ik niet, maar ik vond het zo'n mooie comb-over dat ik er mijn profielfoto van heb gemaakt

Maar, nee echt. Het zag er de eerste 2/3 dagen niet uit, maar is helemaalvoor goed gekomen. Heb jij al een touch-up gedaan. Is het dan net zo rood en gehavend als bij een gewone sessie?

Ok ga er binnenkort, nu na anderhalf jaar, een touch-up inplannen. Ben er verder nog erg tevreden over.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2017, 21:52   #1613
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarzoeker Bekijk bericht
Toen ik mijn eerste twee behandelingen had gehad was ik de eerste 2/3 dagen echt niet toonbaar. Mijn dochter vond dat ik er verschrikkelijk uitzag.��
Nu wil ik een touch_up doen. Iemand ervaring mee? Hoe lang duurt het voordat je weer toonbaar bent?
Ik herken dat allemaal niet zo.
2-3 dagen niet toonbaar? Hoezo niet?
Ik heb inmiddels verschillende touch-ups gehad de afgelopen jaren maar je bent, ik althans, direct toonbaar hoor.
Er is bij mij nog nooit iemand geweest die er maar iets over heeft gevraagd of opmerking over heeft gemaakt.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 16:17   #1614
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ik herken dat allemaal niet zo.
2-3 dagen niet toonbaar? Hoezo niet?
Ik heb inmiddels verschillende touch-ups gehad de afgelopen jaren maar je bent, ik althans, direct toonbaar hoor.
Er is bij mij nog nooit iemand geweest die er maar iets over heeft gevraagd of opmerking over heeft gemaakt.
Misschien dat het verschilt per persoon, maar bij was echt het 'helm-effect'. Dit verdween gelukkig weer en ook mascara hielp. Maar zonder mascara was het duidelijk te zien dat er wat was gedaan. Moet zeggen dat het na de eerste 4 dagen het er super uitzag tot 3 maanden en vanaf dan vind ik het weer iets minder worden. Dit komt waarschijnlijk ook omdat de puntjes dan hun eindfase wat grote betreft hebben bereikt. Misschien is dit ook wel natuurlijker, maar toch vind ik het tussen de 4 dagen en 3 maanden de MHP het mooist.
Maar buiten dat ziet het er nog steeds 100 x beter uit dan zonder MHP. Belichting is ook van belang want soms verdwijnt de MHP wel.

Bij mij zijn er alleen na de eerste behandeling opmerkingen gemaakt Mijn dochter 'je ziet er niet uit, wat heb je gedaan?' 2e en 3e behandeling met mascara gecamoufleerd en geen reacties.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 16:23   #1615
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Lightbulb

Camoufleren met mascara? Dat moet er toch ook niet uit zien? Ik ga binnenkort mht naar Katwijk, en zij zeggen dat het een paar dagen wat rood is...ik heb nog wel (dun en minder) eigen haar, dus misschien valt het dan wat minder op. Heb ook een paar dagen vrij ingepland...dus maak me er maar niet te druk om dat ik er niet zo uit zie. Tenminste, dat probeer ik.
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2017, 20:59   #1616
Haarzoeker
HaarWeb lid
 
Haarzoeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 oktober 2003
Berichten: 191
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanneke49 Bekijk bericht
Camoufleren met mascara? Dat moet er toch ook niet uit zien? Ik ga binnenkort mht naar Katwijk, en zij zeggen dat het een paar dagen wat rood is...ik heb nog wel (dun en minder) eigen haar, dus misschien valt het dan wat minder op. Heb ook een paar dagen vrij ingepland...dus maak me er maar niet te druk om dat ik er niet zo uit zie. Tenminste, dat probeer ik.
Hoi Hanneke,

Dat gaat helemaal goed komen met je. Je bent in goede handen. De mascara zie je niks van, maar maskeert wel de roodheid.
Haarzoeker is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2017, 10:48   #1617
Hanneke49
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 53
Geslacht:
Afgelopen dagen dit topic helemaal doorgekeken. Wat n verhalen. En wat n gemopper op elkaar af en toe. Jammer. Maar geloof dat dat vooral mensen zijn die speciaal komen om te zieken.
Weet iemand hoe het met Dree verder gegaan is? ze zou naar BCN om te bespreken wat voor haar geschikt was. Maar heb daarna geen berichten meer van haar gezien.
Maandag heb ik een afspraak voor de eerste sessie, spannend! Zal eens proberen of ik een foto kan plaatsen over hoe het nu is. Ja dus.
Voor de uitleg: ben een vrouw van 60, 30 jaar geleden is de AGA begonnen. Nu al aantal jaar redelijk stabiel denk ik. Maar ben t zat, heb er echt af en toe veel moeite mee. Dus nu is de tijd om wat te doen. Haarwerk wil ik niet (te beperkend met fiesten bijv, zwemmen, bovendien heb ik t altijd al warm). Transplantatie vind ik te ingrijpend, zeker als je leest hoe het allemaal wel/niet goed kan gaan. En ik ken mezelf: dan sta ik helemaal elke dag voor de spiegel te turen. Wil het geen obsessie meer laten worden.
Heb een goed gevoel bij BCN, intake bij Isabel gehad. Ik had me aangemeld voor de open dag een paar weken geleden, en toen belde ze me op, vond het een beter idee dat ik wen afspraak voor een consult maakte. Omdat ze op een open dag minder tijd heeft, en er bijna geen vrouwen komen. Dat vond ik heel attent, en het consult was heel prettig.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg BC8F3F91-D263-4690-85CB-39857B41B947.jpg‎ (153,5 KB, 86x gelezen)

Laatst gewijzigd door Hanneke49; 21 november 2017 om 10:53
Hanneke49 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2017, 11:12   #1618
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Hallo terug van weggeweest!

Net als Hanneke zie ik veel gemopper.. als jullie die negatieve energie in zouden zetten in positieve dan zou jullie leven er een stuk rooskleuriger uit gaan zien

Heb 1 volledige behandeling twee jaar terug bij Beauty Care Nederland laten doen en heb pas geleden een touchup ondergaan en elke keer volledig tevreden! hier zijn wat foto's voor de mensen die de stap niet durven te zetten! Heb van nature een lichte huidskleur, maar ook dan kun je een mooie mhp laten zetten ook al maakt het in principe niet uit ligt eraan wat je voorkeur is , maar omdat ik een lichte huidskleur heb hebben we gekozen voor licht pigment kleur bij wijze van spreke zolang je er zelf maar in geloofd komt het goed!
Met de groeten aan Dirk

Foto's met flitser en licht er vol op


Foto zonder flitser



En een foto met flitser met licht



Het is jou leven dus jou keus!

Gegroet
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2017, 12:23   #1619
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Lijkt eerder op de kapsel van Nappa dan op die van Vegetto.
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2017, 15:07   #1620
Vegetto
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 31
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Lijkt eerder op de kapsel van Nappa dan op die van Vegetto.
Klopt vroeger had ik een powerlevel van over het miljoen.. nu zo een 5000 kracht werd minder met elke haarlok die verdween xD
Vegetto is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.