Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2003, 13:13   #76
mooswindhoos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 53
Bijeenkomst 15-2

Mi Koelkast est Tu Koelkast (of zo iets)

Ook ik heb de bijeenkomst als zeer positief ervaren.
En naar mijn idee is een herhaling zeker een goed idee.
Ik vond het echt ongeloofelijk dat mijn huis vol zat met meiden die dezelfde ervaringen hadden, dezelfde problemen en natuurlijk nieuwe tips.
Ook is het heerlijk om even je ei kwijt te kunnen bij mensen die ook echt weten wat je meemaakt.
Natuurlijk hoop ik ook echt nog wat van jullie allemaal wat te blijven horen.

Groetjes,

Monique
mooswindhoos is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2003, 18:11   #77
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: Re

Heel erg fijn dat jij mij tips en trucs kan geven over het wassen. Ik zal als ik thuis ben op het forum komen om mijn eigen idee te opperen. Misschien dat je daar ook op kunt reageren. Wel erg fijn dat jij al lang ervaring hebt met haarwerken. Ik ben nog een beginneling.

Het was afgelopen zaterdag harstikke leuk en leerzaam en moet gauw eens over. groetje van Boes. tot later op het forum


Citaat:
Originally posted by Do


Hai Boes,

Heeee getverdemme, ik begrijp precies wat je bedoelt. Heb zelf wel eens meer dan 5 uur (!!!!!!!) mijn haar moeten ontklitten en kan je vertellen dat dit heel wat stress op heeft geleverd.

Maar goed ik denk dat ik wel weet waar het aan ligt (kunnen 2 dingen zijn) maar daar komen we wel uit en zal ik je uitgebreid uitleggen zodat dit niet meer voorkomt. Want ik weet dat het op zijn zachtst gezegd VERSCHRIKKELIJK is.

Meid geniet in ieder geval lekker van vandaag, gooi die stress aan de kant en we zien elkaar hier wel weer.


Groetjes Do.
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2003, 23:10   #78
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi allen,

Ik wou ook nog even bedanken voor de gezellige zaterdagmiddag, het is een van de beste dingen die me sindsdien is overkomen.
Het was echt heel fijn om eens ervaringen uit te wisselen, grapjes te maken en handige tips&trucs mee naar huis te nemen.
Moos ook heel erg bedankt voor de gastvrijheid, de uitnodiging om naar Brabant te komen staat!
Ik hoop jullie allen gauw nog eens te zien,

groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 09:25   #79
José P
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 13
Hoi Annelies

Nou dan ben ik ook van de partij hoor!
Ik vond het jammer, dat ik er pas maandag achter kwam dat dit forum bestond, en toen dus ook zag dat jullie bij elkaar zijn geweest voor een gezellig midagje. Heel fijn voor jullie dat het leuk is geweest.

groetjes Jose P.
José P is offline   Met citaat reageren
Oud 25 februari 2003, 22:04   #80
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi Jose,

Inderdaad erg jammer! Maar je weet ons nu te vinden en als we eruit zijn wanneer de volgende bijeenkomst houden hoor je er tijdig van!

groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2003, 21:30   #81
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hee meiden,

Misschien wil een van jullie een verslagje maken over hoe de dag is verlopen. Denk dat veel mensen hier nieuwsgierig naar zijn en dat jullie misschien een aantal mensen hiermee, voor een volgende meeting, over een drempel kunnen trekken zodat ze ook komen.

Dat de mensen nieuwsgierig zijn is een ding wat zeker is, kijk eens naar het aantal "hits" wat jullie met deze thread hebben gescoord!!!!!!!!!!!!! (niet normaal zoveel als dit gescoord heeft).

Groetjes Do.

Laatst gewijzigd door Do; 26 februari 2003 om 21:49
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2003, 13:49   #82
dharma
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 70
Verslagje bijeenkomst

Verslagje lotgenoten bijeenkomst zaterdag 15 februari
Toen ik om ca. 13.00 uur bij het gezellige huisje van Mooswindhoos aankwam, zaten er al verschillende lotgenoten in de huiskamer aan de koffie, thee of limonade gezellig met elkaar te praten. De tafel was gevuld met lekkere hapjes en er heerste een knus huiselijk gevoel alsof er een paar vriendinnen op de koffie waren. Natuurlijk keek ik gelijk naar ieders haar, het viel me op hoe natuurlijk iedereen eruit zag. Ik voelde mezelf een beetje het lelijke eentje in de bijt, nog zonder haarwerk en op mijn lippen brandde honderden vragen: is het echt of synthetisch? En waar heb je het aangeschaft? Hoelang heb je het al? Hoeveel kostte het? Etc.

Eerst maar even aan iedereen voorstellen, Mooswindhoos, druk in de weer met het serveren van eten en drinken, Marloes en Boes op de bank en Frederique in de luie stoel. En na mij kwamen nog Elena, Astrid en Annelies. Het was erg leuk om de gezichten bij de namen te zien van degenen wiens berichtjes ik op de site had gelezen, onbewust ga je je toch een beeld van sommige personen vormen en als je ze dan in het echt ziet, dan klopt dat natuurlijk van geen kanten.

Ik stond versteld van de prachtige kwaliteit van sommige van de haarwerken, ik kon soms echt met goed kijken niet zien of het nu echt was of een haarwerk. Van alle aanwezigen hadden de meeste trouwens een haarwerk van echt haar, twee, waaronder ik hadden nog geen haarwerk en een had een haarwerk van synthetisch haar, ook erg mooi en natuurlijk.

We hebben de hele middag gezellig en zeer informatief zitten kletsen over alles wat er maar met haarwerken te maken heeft. Ik had zelf een oud haarwerk meegenomen om te laten zien wat ik nu echt niet wilden (te dik, dikke front en glanzend). Sommige anderen hadden ook losse oude en/of reserve haarwerken meegenomen om te laten zien en voelen. Er werden haarwerken afgezet (wel even de gordijnen dicht), en blote of semi-blote bolletjes getoond. Er werden tips uitgewisseld over de beste tape en over het wassen van de haarwerken. Hoe heerlijk is het om met andere te kunnen praten die weten waar je het over hebt!

Voor mezelf wilde ik ook graag wat praktische zaken weten zoals: wat nu de voordelen waren van echt boven synthetisch. De meeste aanwezigen gaven ver de voorkeur aan echt haar, omdat dat toch veel natuurlijker eruit ziet en voelt en bovendien langer meegaat dan synthetisch. Het zag er ook zeker erg mooi en natuurlijk uit, maar ik vind er ook zeker wat nadelen aan zitten: de prijs (we praten hier al gauw over zo’n 1200 Euro voor een haarwerk) en het onderhoud (wassen is soms erg lastig en het in model brengen is bewerkelijker dan bij synthetisch. Een van de aanwezigen, ik geloof Annelies, had wel een flesje met een soort conditioner die goed hielp na het wassen.

We hadden het ook over haarwerkers. Dat blijft moeilijk. Sommigen hadden veel gewisseld, anderen waren redelijk tevreden of bleven uit praktisch oogpunt bij dezelfde. Super tevreden was geloof ik niemand, bij de een hebben ze prachtige haarwerken, maar is de sfeer en de persoonlijke behandeling niet denderend, bij de ander weer andersom. Het is jammer, maar het is niet anders. Een paar aanwezigen, waaronder ik, denken erover om op internet in Amerika iets te gaan bestellen. Het kostenverschil is enorm. Sommigen met een echt haar maatwerk leek het een goed idee om misschien zo een goedkoop reservepruikje aan te schaffen voor bijvoorbeeld sporten, weken in de tuin etc. Jammer genoeg was er nog niemand die hier concrete ervaringen mee had.

Verder hadden we het nog over wat je allemaal met je haarwerk doet, Mooswindhoos gaat er zelfs mee zwemmen!, en sport ook veel. Maar anderen zijn weer een stuk voorzichtiger, Marloes, heeft bij het skieen haar haarwerk toch maar vervagen voor een petje en muts. En we spraken over wat intiemere zaken, wanneer vertel je het aan mensen of aan je partner en hoe voelt het als je ’s avonds je pruik afdoet.

De middag vloog voorbij en voor ik het wist was het buiten al donker, stonden er heerlijke borrelhapjes op tafel en vroeg Mooswindhoos wie er wilde blijven eten. De meeste, waaronder ik, hadden andere nog een behoorlijke reis voor de boeg en namen hartelijk afscheid met het vaste voornemen binnen niet al te lange tijd weer eens bij elkaar te komen.

Dank je wel Mooswindhoos en alle aanwezigen ik heb het heel fijn gevonden om ervaringen uit te wisselen en hoop jullie allemaal nog eens te zien.

Dharma
dharma is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2003, 21:15   #83
boes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2002
Berichten: 73
Re: Verslagje bijeenkomst

dat hoop ik ook. het was supergezellig en eensgezind. Gauw nog eens. niet meiden?????!!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door Webmaster; 6 maart 2003 om 10:42
boes is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2003, 12:53   #84
astrid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 december 2002
Berichten: 79
aan allen

Dames,

ik begreep van een aantal van jullie bij onze bijeenkomst dat het haarwerk bij Theo Zantman vandaan komt. Ik lees op de "mededelingen-pagina" dat het niet goed gaat met het bedrijf, dat er faillisement is aangevraagd. Ik weet niet in hoeverre jullie op de hoogte zijn, maar daar kun je er meer over lezen. Dit ter informatie.

groetjes Astrid
astrid is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.