Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 juni 2007, 12:29   #16
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Hallo Nozem ,
Ja luister het gaat hier over mensen die echt last van AGA hebben en niet van een klein beetje haaruitval , mensen die echt AGA hebben komen en zoeken naar deze site waarom zou je er anders naar toe surfen als je nergens last van hebt ? .
Neem maar van mij aan dat jij vroeg of laat stopt met 2 keer op een dag je haar te wassen en weer terug komt op deze site om tips te zoeken om je haaruitval te stoppen of verminderen .
Mocht je als je 50 jaar word nog al je haren hebben en ik bedoel geen terugwijkende haargrens of dat je dwars door je haar heen kunt kijken dan mag je als een van de zeer weinige je eigen gelukkig prijzen want dan word je nooit meer kaal .

Geen enkele shampoo zorgt dat je haaruitval stopt als je dat uit zou vinden was was je gelijk een millionair , het probleem van echte haaruitval zit van binnen en niet boven op je hoofd ...
Nog nooit iemand gezien eigenlijk die tot zijn 50ste nog geen spoortje van een wijkende haargrens of iets dergelijks had
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 14:22   #17
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Hallo Nozem ,
Ja luister het gaat hier over mensen die echt last van AGA hebben en niet van een klein beetje haaruitval , mensen die echt AGA hebben komen en zoeken naar deze site waarom zou je er anders naar toe surfen als je nergens last van hebt ? .
Neem maar van mij aan dat jij vroeg of laat stopt met 2 keer op een dag je haar te wassen en weer terug komt op deze site om tips te zoeken om je haaruitval te stoppen of verminderen .
Mocht je als je 50 jaar word nog al je haren hebben en ik bedoel geen terugwijkende haargrens of dat je dwars door je haar heen kunt kijken dan mag je als een van de zeer weinige je eigen gelukkig prijzen want dan word je nooit meer kaal .

Geen enkele shampoo zorgt dat je haaruitval stopt als je dat uit zou vinden was was je gelijk een millionair , het probleem van echte haaruitval zit van binnen en niet boven op je hoofd ...
beste johan,
alsof ik geen last had van AGA. Nou echt wel al op mijn 16 dag in dag uit heeel veel haaruitval ik werd helemaal gek. DUS ja ik ben ook radeloos op zoek gegaan op internet en ja ook ik kwam hier. ik weet heus wel waar ik over praat. Ik vind het ook helemaal niet erg om mijn haren 2 keer in een douche mijn haren te wassen . deze shampoo is vooral gericht op de hoofdhuid en niet het haar zelf. met een gezonde hoofdhuid onstaat tenslotte gezond haar toch? en het heeft mijn haar uitval voledig maar dan ook voledig gestopt!! deze shampoo dringt dieper in het hoofd en niet alleen aan de oppervlak. daarbij gebruik ik ook het bijhorende extract om de haren in de haarlijn weer wat te laten terug groeien.

p.s niemand maar dan ook niemand van een jaar of 50 of 60 heeft btw precies de haarlijn die die gene had op zijn 14 15.
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 15:34   #18
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Nouja who knows.. Ik ga die shampoo maandag kopen Kijken of het gaat werken..

Is het trouwens een goed teken dat vrijwel alle haren die uitvallen lang zijn? Ik probeer toch nog een positief puntje te vinden
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 15:58   #19
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Nouja who knows.. Ik ga die shampoo maandag kopen Kijken of het gaat werken..

Is het trouwens een goed teken dat vrijwel alle haren die uitvallen lang zijn? Ik probeer toch nog een positief puntje te vinden
ja dat is wel een goed teken betekent dat die haren nog wel gewoon vol mee groeien .

p.s wil jij me op de hoogte houden met jou resultaten van de shampoo zou ik er leuk vinden
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 17:14   #20
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Tuurlijk Duurt nog even voor ik hem koop.. Maandag.. En ik zal hem 1 keer per dag gebruiken? :O
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2007, 21:39   #21
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Tuurlijk Duurt nog even voor ik hem koop.. Maandag.. En ik zal hem 1 keer per dag gebruiken? :O
nee ik zou hem 2 keer in een douche beurt. dan helpt het gewoon het best. dus shampooen uitspoelen daarna nog een keer
het kan zijn dat je de eerste paar dagen extra uitval hebt maar dit is volkomen normaal hebben veel meer mensen. maar als je het gebruikt als aangegeven dus gewoon hoe ik het zeg
dan zou je haaruitval al sterk verminderd zijn na een week !
en na nog langer gebruik zal het gewoon stoppen. bij mij duurde het denk ik 3 weken voordat het helemaal gestopt was en nu 9 maanden verder ziet mijn haar er heel gezond uit en valt niet meer uit. wel heb ik een beetje inhammen en is de haarlijn van ongerveer 1 cm vol met kleinere haartjes. dit is geen goed teken door het dht in de hoofdhuid maar daar gebruik ik het bijhorende extraxt voor en nu lijkt het erop dat sommige haartje al wat langer worden
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 23:10   #22
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Nog nooit iemand gezien eigenlijk die tot zijn 50ste nog geen spoortje van een wijkende haargrens of iets dergelijks had
Nou ik ken er wel enkele hoor , neem bv Abraham Moscovitz ... wel grijs maar volledig in het haar , geen terugwijkende haargrens of wat dan ook , en er zijn er nog wel meer die ken uit mijn buurt , ze zijn wel zeldzaam en worden zeldzamer maar ze zijn er nog wel hoor
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 23:15   #23
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Nou ik ken er wel enkele hoor , neem bv Abraham Moscovitz ... wel grijs maar volledig in het haar , geen terugwijkende haargrens of wat dan ook , en er zijn er nog wel meer die ken uit mijn buurt , ze zijn wel zeldzaam en worden zeldzamer maar ze zijn er nog wel hoor
Ik geloof er trouwens ook niet in dat deze zeldzamer worden...
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 23:18   #24
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nozem Bekijk bericht
beste johan,
alsof ik geen last had van AGA. Nou echt wel al op mijn 16 dag in dag uit heeel veel haaruitval ik werd helemaal gek. DUS ja ik ben ook radeloos op zoek gegaan op internet en ja ook ik kwam hier. ik weet heus wel waar ik over praat. Ik vind het ook helemaal niet erg om mijn haren 2 keer in een douche mijn haren te wassen . deze shampoo is vooral gericht op de hoofdhuid en niet het haar zelf. met een gezonde hoofdhuid onstaat tenslotte gezond haar toch? en het heeft mijn haar uitval voledig maar dan ook voledig gestopt!! deze shampoo dringt dieper in het hoofd en niet alleen aan de oppervlak. daarbij gebruik ik ook het bijhorende extract om de haren in de haarlijn weer wat te laten terug groeien.

p.s niemand maar dan ook niemand van een jaar of 50 of 60 heeft btw precies de haarlijn die die gene had op zijn 14 15.
Hallo Nozem ,
Fijn voor jou dat het zo goed helpt en ik zou het zeker blijven gebruiken als het zo goed is voor je , alleen als ik 2 keer per dag mijn haar zou wassen komen er zeker de 2e wasbeurt er bijna geen haren meer uit , ikzelf heb een lichte vorm van AGA en merkte vroeger hoe langer ik wachte met wassen des te meer haren eruit vielen , maar goed die waren er anders ook wel uitgevallen .. ik ga zoals je reeds al wist shampoo vrij en dat bevalt mij zeer goed .

Er niemand zeg jij die 50 is en geen haarverlies of terugwijkende haargrens heeft ???? voor jou geld hetzelfde : Abraham Moscovitz is er een van en er zijn er nog wel meer kijk maar eens goed op TV of in de buurt bij jou ..
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2007, 23:24   #25
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Ik geloof er trouwens ook niet in dat deze zeldzamer worden...
Hoi INT ,
Vroeger in de jaren 70 en 80 toen wij uitgingen en er allemaal jongens in de Disco waren vanaf 17 tot een jaar of 30 of ouder zag je NOOIT maar dan ook NOOIT iemand die kalende of kaal was , als ik nu in eens rondkijk in mijn buurt of waar dan ook zie ik erg veel jonge jongens die al kalende of helemaal kaal zijn en daar bedoel ik niet mee die jongens die bewust hun hoofd kaal scheren waar vaak de reden is dat ze AGA hebben en zodoende dit willen verbloemen (niks op tegen natuurlijk ) ... hamvraag is waar zou dat aan liggen denk je ?.
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 06:53   #26
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Aaaaah ik kan hier niet meer tegen.. Ik móét iets doen Mijn haar lijkt met de dag dunner te worden..

Bij welke winkel is die Nisim te koop?

Laatst gewijzigd door Aalsla; 4 juni 2007 om 07:24
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 08:10   #27
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
gewoon bij www.nisim.nl je kunt online bestellen heel makkelijk
neem maar is een kijkje
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 11:04   #28
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Ik heb het hopelijke wondermiddel besteld.. Het ziet er geloofwaardig uit op de site. Ik ben blij dat ik eindelijk iets kan doen, echt iets doen.. Ik kijk uit naar het moment dat de shampoo voor de deur staat

Heel erg bedankt voor de Nisim tip, nu hopen dat het gaat werken ^^, ik houd jullie op de hoogte!
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 13:08   #29
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Wat voor bewezen werkende ingredienten zitten dan in deze "wondershampoo" ?
Balende is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 14:10   #30
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
www.nisim.nl kijk maar op de site.

het helpt voor mij echt super een jaar bijna geleden had ik haaruitval bij het leven en nu nu verlies ik er maximaal een stuk of 70 per dag.
het klinkt misschien heel raar allemaal maar ja het is bij mij gewoon een goed werkende schampoo
nozem is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Propecia waar verkrijgbaar ? Lucky Medicijnen/haargroeimiddelen 41 25 maart 2016 13:53
Algemene vraag: ik word kaal, en nu?? Kire AGA - Algemeen 2 6 april 2007 13:11
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
Waar te beginnen??? daspeedo AGA - Algemeen 10 25 juni 2005 06:05
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.