Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2007, 15:18   #31
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Hoi INT ,
Vroeger in de jaren 70 en 80 toen wij uitgingen en er allemaal jongens in de Disco waren vanaf 17 tot een jaar of 30 of ouder zag je NOOIT maar dan ook NOOIT iemand die kalende of kaal was , als ik nu in eens rondkijk in mijn buurt of waar dan ook zie ik erg veel jonge jongens die al kalende of helemaal kaal zijn en daar bedoel ik niet mee die jongens die bewust hun hoofd kaal scheren waar vaak de reden is dat ze AGA hebben en zodoende dit willen verbloemen (niks op tegen natuurlijk ) ... hamvraag is waar zou dat aan liggen denk je ?.
Toen hadden veel meer mensen langer haar en camoufleerden ze dit daardoor ook wat makkelijker. Ik ken genoeg mannen die ook in die tijd leefden en al in hun 20er jaren kaal begonnen te worden. Nu let je er waarschijnlijk ook wat meer op.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 16:08   #32
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Mja, kaalheid is natuurlijk een tijdloos probleem.. Het is er altijd geweest en blijft waarschijnlijk ook voor altijd een probleem.. Hoewel het misschien in de toekomst makkelijk te behandelen zou zijn.

Hoe zit het met de levertijd van die shampoo? xD
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 16:51   #33
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
meestal een kleine week
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 23:32   #34
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nozem Bekijk bericht
gewoon bij www.nisim.nl je kunt online bestellen heel makkelijk
neem maar is een kijkje
Hey Nozem ,
Goede info hier voor alle forum leden en ik hoop dat velen er baat mee zullen hebben .
Ik heb ook even gekeken op die site maar vraag mijn eigen wel af (en diverse forum leden ook denk ik ) er is zoveel keuze in die shampoo dus welke gebruik jij dan ? , je zou de mensen er een groot plezier mee kunnen doen om dit even te vermelden
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2007, 23:37   #35
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT Bekijk bericht
Toen hadden veel meer mensen langer haar en camoufleerden ze dit daardoor ook wat makkelijker. Ik ken genoeg mannen die ook in die tijd leefden en al in hun 20er jaren kaal begonnen te worden. Nu let je er waarschijnlijk ook wat meer op.
Mijn ogen waren toen nog een stuk beter als nu en ik ben er 100% van overtuigd dat dat daadwerkelijk ook toen zo was , klopt vele hadden lange haren maar ik heb ook nooit iemand kunnen ontdekken met een kale kruin en doorschijnend haar en wij letten daar echt wel op want iedereen wou lange haren hebben , in de Grease tijd veranderde dat en de meeste namen toen eenzelfde kapsel als John Travolta .
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2007, 07:08   #36
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan2005 Bekijk bericht
Hey Nozem ,
Goede info hier voor alle forum leden en ik hoop dat velen er baat mee zullen hebben .
Ik heb ook even gekeken op die site maar vraag mijn eigen wel af (en diverse forum leden ook denk ik ) er is zoveel keuze in die shampoo dus welke gebruik jij dan ? , je zou de mensen er een groot plezier mee kunnen doen om dit even te vermelden
hey johan

ja tuurlijk dat wil ik wel doen geen probleem.
ik gebruik zelf de shampoo newhair biofactors normal to dry.
deze shampoo moet je gebruiken als je een normaal tot droge hoofdhuid en haardos hebt. heb je meer een vettige hoofdhuid en haren die snel vet worden dan moet je voor de normaal tot vet gaan de goude shampoo.
als je normaal haar hebt dus zowel geen vet als droog kan je kiezen uit beide. ik moet zeggen ik heb ze allebei gebruikt maar ik heb dan ook normaal haar. maar ik gebruik nu de normal to dry. deze vind ik gewoon wat fijner heeft ook een lekker geurtje terwijl die andere nauwelijk ruikt. niet dat dat belangrijk is maar toch.

ik hoop jullie hiermee voldoende ingelicht te hebben en hoop dat de mensen die dit willen gaan gebruiken er ook veel baat bij zullen hebben!!

mvg, nozem
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2007, 19:18   #37
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26


Ik heb hier de Nisim NewHair BioFactors Shampoo normal to oily hair En de Spray Conditioner

Ik ga maar eens snel douchen!
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2007, 20:17   #38
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Hmmh een douchbeurt verder, 187 haren en een hoop vuil lichter.. Ohja, ik mocht geen haren tellen

Laten we hopen dat dit goed gaat
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2007, 22:44   #39
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Hmmh een douchbeurt verder, 187 haren en een hoop vuil lichter.. Ohja, ik mocht geen haren tellen

Laten we hopen dat dit goed gaat
Heb je ze echt geteld??

We kunnen natuurlijk een keer een wedstrijdje doen, wie het meeste haren in 24 uur verliest
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2007, 23:11   #40
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Hmmh een douchbeurt verder, 187 haren en een hoop vuil lichter.. Ohja, ik mocht geen haren tellen

Laten we hopen dat dit goed gaat
ja dan hoop ik ook echt van harte voor jou het kan zijn dat de eerste paar dagen het haarverlies meer als anders is dit komt omdat je het vuil en oppervlakkige DHT eraf wast maar na week a 2 weken is dit al onder controle wees er wel op atent dat je elke dag wast reinigd en weer was reinig zou zul je het beste resultaat boeken. ik gebruik het nu 9 maanden en ik denk dat ik ongeveer 50 haren verlies op een dag gaat echt super mijn haren hebben er nog nooit zo gezond uitgezien volgens mij ik hoop echt dat dit bij jou ook gaat gebeuren

veel succes
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 07:22   #41
Aalsla
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2007
Berichten: 26
Ja ik heb ze inderdaad geteld, hoewel het me afgeraden werd Alweer geschrokken van de hoeveelheid.. Laten we hopen dat de shampoo gaat werken ^^

Trouwens, is het goed/slecht om je haar na het douchen uit te kammen als het nat is?
Aalsla is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 08:29   #42
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Ja ik heb ze inderdaad geteld, hoewel het me afgeraden werd Alweer geschrokken van de hoeveelheid.. Laten we hopen dat de shampoo gaat werken ^^

Trouwens, is het goed/slecht om je haar na het douchen uit te kammen als het nat is?
nooit je haar uitkammen als je haar nat is !
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 10:25   #43
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aalsla Bekijk bericht
Ja ik heb ze inderdaad geteld, hoewel het me afgeraden werd Alweer geschrokken van de hoeveelheid.. Laten we hopen dat de shampoo gaat werken ^^

Trouwens, is het goed/slecht om je haar na het douchen uit te kammen als het nat is?

Je moet idd nooit haren tellen, dat schiet niet op.

Verder maakt het geen bal uit of je je haar uitkamt of niet. Je haren gewoon kammen is niet slecht voor je haar!! De haren die evt met het kammen meekomen zijn toch al verloren...

Van een shampoo hoef je overigens geen wonderen te verwachten. Ben je al eens naar je huisarts geweest? Misschien kan hij je dan Fina voorschrijven.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 10 juni 2007 om 11:04
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 11:30   #44
nozem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2007
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 28-04-1982 Bekijk bericht
Je moet idd nooit haren tellen, dat schiet niet op.

Verder maakt het geen bal uit of je je haar uitkamt of niet. Je haren gewoon kammen is niet slecht voor je haar!! De haren die evt met het kammen meekomen zijn toch al verloren...

Van een shampoo hoef je overigens geen wonderen te verwachten. Ben je al eens naar je huisarts geweest? Misschien kan hij je dan Fina voorschrijven.
en toch zijn die wonderen toch bij mij verricht enbij nog veel meer mensen die het gebruikt hebben !
nozem is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juni 2007, 11:56   #45
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nozem Bekijk bericht
en toch zijn die wonderen toch bij mij verricht enbij nog veel meer mensen die het gebruikt hebben !
Lees deze post eens! Hier sluit ik mij volledig bij aan!!
#41
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 10 juni 2007 om 11:58
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Propecia waar verkrijgbaar ? Lucky Medicijnen/haargroeimiddelen 41 25 maart 2016 13:53
Algemene vraag: ik word kaal, en nu?? Kire AGA - Algemeen 2 6 april 2007 13:11
Weet ff niet waar te beginnen... wopper AGA - Algemeen 22 1 april 2006 16:58
Waar te beginnen??? daspeedo AGA - Algemeen 10 25 juni 2005 06:05
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.