Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 mei 2006, 15:05   #46
Sammy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 400
Ganescha en Kas

Hoi dames,

Wat die haarwerken van Salvamia betreft: is dat te doen als je nog helemaal geen haarwerkervaring hebt? Lijkt mij een vrij ingewikkelde toestand, maar misschien heb ik het mis...

Ganescha, ik ben inmiddels 35 maar kamp al 8 jaar met het probleem (en misschien onbewust al wel veel langer, want ik weet dat ik rond mijn 20ste ook al wel eens het gevoel had dat mijn haar bovenop wel erg dun was). Het is een verschrikkelijk probleem, zeker als je de nodige waarde hecht aan je uiterlijk. Maar goed, het is dus wel iets waar wij blijkbaar mee te dealen hebben en het is niet dodelijk, noch een zware handicap. Bovendien blijf ik maar geloven dat er uiteindelijk wel iets positiefs uit naar voren zal komen, al is het dan maar dat je er sterker van wordt. Alles heeft z'n reden! En wat de liefde betreft: ik heb sinds kort een nieuwe vriend, die ik het meteen verteld heb en die daar ontzettend lief op reageerde. Het is voor hem geen issue. De afgelopen jaren ben ik (na een relatie van jaren) wat aan het stoeien geweest op het gebied van de liefde, maar de mannen in mijn leven reageerden er altijd erg relaxed op (en het zijn leuke mannen, hoor!); ik kan niks anders zeggen. Het zijn vooral mijn vriendinnen en familie die altijd wat paniekerig en ongemakkelijk beginnen te doen als ik erover praat. Die kunnen er op de een of andere manier veel minder goed mee omgaan dan mijn "liefdes". Anyway, ik denk dus dat we ons dus altijd zouden moeten realiseren dat we niet alleen ons haar zijn (en ik weet dat dat moeilijk is; vandaag valt het ook weer bij bossen uit en dan voel ik me net zo goed weer zwaar gedeprimeerd)! Wat is er allemaal mooi aan je, als je je haar buiten beschouwing laat? Waar ben je trots op als je naar jezelf kijkt? Hoe ben jij als mens en wat heb jij anderen te bieden? Hoe ga je met dit probleem om? Wat kun je ervan leren? Dat zijn belangrijker dingen om je op te richten, al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je nog zo jong bent!

Ik ben nu trouwens sinds 5 weken weer aan de Diane en de minox. Het valt gewoon nog steeds net zo hard uit; dat kan dus wel zo'n 3 maanden duren en daar moet ik maar niet teveel over nadenken, want als het zo doorgaat kan ik over 2 maanden rechtstreeks door naar Salvamia en consorten .

Groet, Sammy
Sammy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 17:31   #47
sarahxxx
HaarWeb lid
 
sarahxxx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Locatie: Gent
Berichten: 140
Pfff het loopt bij mij ook weer helemaal de spuigaten uit Vooraan heb ik nu echt een plek van een paar cm² waar geen haren meer opstaan
Het is zo vreemd; tijdens de winter stabiliseert mijn haarsituatie redelijk goed, maar eenmaal de lente aanbreekt én vooral het hooikoortsseizoen, dan heb ik het zitten: mijn haarbosje verandert in een zielig bundeltje pluisjes, de jeuk op mijn hoofd wordt fenomenaal erg en de haaruitval loopt in de honderden haren per dag...
Momenteel zit ik enkel nog aan de minoxidel 3.75% en aan de Diane, ik heb de rest opgegeven

Ik ga er morgen maar es mee naar de dokter gaan, en vragen of er geen link kan zijn tussen mijn - toch wel vrij extreme - hooikoorts en mijn haaruitval die nu toch wel veel erger geworden is. Ik heb wel estivan 20 gekregen voor als de aanvallen te erg worden, maar ik word zoooo slaaaaaperig van die pillen, niet te doen...

Nog mensen onder jullie die hooikoorts hebben?
__________________
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.
(Ian Curtis)

regime:

Diane35 (sinds nov.2003, gestopt in mei 2005, herstart 16juni 2005)
Minoxidil 5%, 2x daags (sinds nov.2003)
MSM (sinds juni 2005)
Groene thee (sinds juni 2005)
2x Nizoral per week (sinds juni 2005)
Rozemarijn Shampoo Guhl (sinds juni 2005)
Keraton voedingssupplement (sinds juli 2005)
Natuurbiergist (sinds juni 2005)

gestopt:

Vitaver silicea+ vitamines (sinds juni 2005)
sarahxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 18:34   #48
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Ik heb ook al van in mijn kindertijd hele erge hooikoorts. Ik neem op dit moment geen medicatie, want ik word er te suf van.
Heb nu ook nog niet zoveel last, maar in de maand juni heb ik het altijd heel moeilijk. Ik moet dan echt zoveel mogelijk binnenblijven.

Heb jij er nu al veel last van?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2006, 19:49   #49
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Sarah probeer anders eens een andere anti-histamine die je niet moet worden voorgeschreven.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 00:43   #50
sarahxxx
HaarWeb lid
 
sarahxxx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Locatie: Gent
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cloud
Ik heb ook al van in mijn kindertijd hele erge hooikoorts. Ik neem op dit moment geen medicatie, want ik word er te suf van.
Heb nu ook nog niet zoveel last, maar in de maand juni heb ik het altijd heel moeilijk. Ik moet dan echt zoveel mogelijk binnenblijven.

Heb jij er nu al veel last van?
Ja, ik heb er nu al vrij veel last van; zelfs met een open raam beginnen mijn ogen dik op te zetten en kan ik moeilijker ademen enzo. Maar idd, die medicatie, je wordt daar erg suf van hé. Mijn huisarts raadde mij dan aan om die pil 's avonds in te nemen, maar jah, dan is die werkzaam 's nachts, en bijzonder veel heb je daar natuurlijk niet aan

Maar ik blijf het zo vreemd vinden: sinds ik die hooikoorts heb (vanaf mijn 18de ofzo, schat ik nu) is ook mijn aga begonnen. Misschien is er een verband, of misschien is het ongelukkige samenloop van omstandigheden, wie zal het mij zeggen... Eén ding weet ik alleszins, en dat is dat de jeuk op mijn hoofd vrij ondraaglijk wordt; morgen naar de dokter gaan, of ik krab mijzelf nog een ongeluk 's nachts
__________________
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.
(Ian Curtis)

regime:

Diane35 (sinds nov.2003, gestopt in mei 2005, herstart 16juni 2005)
Minoxidil 5%, 2x daags (sinds nov.2003)
MSM (sinds juni 2005)
Groene thee (sinds juni 2005)
2x Nizoral per week (sinds juni 2005)
Rozemarijn Shampoo Guhl (sinds juni 2005)
Keraton voedingssupplement (sinds juli 2005)
Natuurbiergist (sinds juni 2005)

gestopt:

Vitaver silicea+ vitamines (sinds juni 2005)
sarahxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2006, 00:45   #51
sarahxxx
HaarWeb lid
 
sarahxxx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Locatie: Gent
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Sarah probeer anders eens een andere anti-histamine die je niet moet worden voorgeschreven.
Thx voor de tip, zal het es voorleggen bij de huisarts morgen.
__________________
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.
(Ian Curtis)

regime:

Diane35 (sinds nov.2003, gestopt in mei 2005, herstart 16juni 2005)
Minoxidil 5%, 2x daags (sinds nov.2003)
MSM (sinds juni 2005)
Groene thee (sinds juni 2005)
2x Nizoral per week (sinds juni 2005)
Rozemarijn Shampoo Guhl (sinds juni 2005)
Keraton voedingssupplement (sinds juli 2005)
Natuurbiergist (sinds juni 2005)

gestopt:

Vitaver silicea+ vitamines (sinds juni 2005)
sarahxxx is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2006, 02:51   #52
rocktoddy
Registered User
 
Geregistreerd: 28 juni 2006
Berichten: 1
Hey iedereen, mijn naam is Chantal en ik ben 19 jaar.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik met iedereen meeleef die met dit probleem te kampen heeft. De laatste tijd is het me ook opgevallen hoe dun mijn haar is (het voelt gewoon veel minder aan) en dat er steeds meer hoofdhuid te zien is tussen mijn haren. Ook heb ik last van overtollig talg en schilfers (veel jeuk dus) en moet ik mijn haar elke dag wassen anders voel ik me niet prettig. Omdat ik graag meer informatie hierover wilde, ben ik op internet gaan zoeken en dus op deze site terechtgekomen. Mijn haren vallen (nu nog) niet zo heel erg uit, maar ik maak me wel heel erg zorgen. Ik heb er alleen nog maar met mijn moeder over gesproken, maar die doet het af als onzin. Nu ik jullie reacties lees, ben ik bang dat zij misschien wel ongelijk heeft.
Mijn vader (nu 49) is beginnend kalend, maar heeft altijd heel erg sterk en stug haar gehad, terwijl mijn moeders haar (zij is 47) heel dun is. Vroeger dacht ik dat ik mijn vaders haar geërfd had en daar was ik altijd heel gelukkig mee, maar nu... Ik denk dat ik altijd al bang ben geweest voor haaruitval, want ik kan me nog goed herinneren hoe eng ik het idee altijd vond van het feit dat uitgevallen haar maar x aantal keer terugkomt... en that's it. Misschien is het toch slim om eens langs de huisarts te gaan, zeker omdat ik het gevoel heb dat ik dit proces misschien nog kan stoppen of verhinderen.
Ik wilde dit alleen even aan iets of iemand kwijt. Reacties zijn welkom, hoeft niet, maar ik weet wel dat ik deze thread ga blijven volgen en hoop dat het met iedereen die dit leest en het herkent beter gaat!
rocktoddy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2006, 17:08   #53
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rocktoddy
Hey iedereen, mijn naam is Chantal en ik ben 19 jaar.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik met iedereen meeleef die met dit probleem te kampen heeft. De laatste tijd is het me ook opgevallen hoe dun mijn haar is (het voelt gewoon veel minder aan) en dat er steeds meer hoofdhuid te zien is tussen mijn haren. Ook heb ik last van overtollig talg en schilfers (veel jeuk dus) en moet ik mijn haar elke dag wassen anders voel ik me niet prettig. Omdat ik graag meer informatie hierover wilde, ben ik op internet gaan zoeken en dus op deze site terechtgekomen. Mijn haren vallen (nu nog) niet zo heel erg uit, maar ik maak me wel heel erg zorgen. Ik heb er alleen nog maar met mijn moeder over gesproken, maar die doet het af als onzin. Nu ik jullie reacties lees, ben ik bang dat zij misschien wel ongelijk heeft.
Mijn vader (nu 49) is beginnend kalend, maar heeft altijd heel erg sterk en stug haar gehad, terwijl mijn moeders haar (zij is 47) heel dun is. Vroeger dacht ik dat ik mijn vaders haar geërfd had en daar was ik altijd heel gelukkig mee, maar nu... Ik denk dat ik altijd al bang ben geweest voor haaruitval, want ik kan me nog goed herinneren hoe eng ik het idee altijd vond van het feit dat uitgevallen haar maar x aantal keer terugkomt... en that's it. Misschien is het toch slim om eens langs de huisarts te gaan, zeker omdat ik het gevoel heb dat ik dit proces misschien nog kan stoppen of verhinderen.
Ik wilde dit alleen even aan iets of iemand kwijt. Reacties zijn welkom, hoeft niet, maar ik weet wel dat ik deze thread ga blijven volgen en hoop dat het met iedereen die dit leest en het herkent beter gaat!
Beste Chantal,
Welkom op dit forum!
Mbt tot je jeuk/talg en schilfers daar is op zich meestal wel iets aan te doen.
Praat er eens over met je huisarts en vraag hem om ketoconazole hoofdgel dan zul je snel bemerken dat in ieder geval je schilfering en daarmee jeuk minder wordt en in het beste geval weggaat. Talgklieren worden beinvloed door de androgenen (mannelijke hormonen) en het vette haar/huid zou op zich wel kunnen verminderen door gebruik van de diane 35 pil die de werking van de androgenen op huid/haar vermindert en die wordt voorgeschreven bij overmatige talgafscheiding,acne,hirsutisme(overbeharing) en androgenetisch haarverlies.
Verder is er evt. minoxidil dat je 2x daags met een pipetje aanbrengt (2x1ml) en dat de haren langer in de groeifase houdt (dit is dus geen hormonaal middel).
Belangrijkste is denk ik dat je een arts/dermatoloog raadpleegt die je vragen/probleem serieus neemt, een diagnose stelt en er samen met jou een evt. therapie voor samenstelt zomogelijk.
Je kunt veel informatie vinden in het haarwoordenboekje op dit forum t.a.v. oa medicatie/haargroeimiddelen die al dan niet hun werking hebben bewezen.
Moeders hebben alleen het beste met hun kinderen voor is me gebleken (heb zelf een moeder en ben er ook een) maar hebben het daarom nog niet altijd bij het rechte eind. De mijne was vorige week op bezoek en bleef (ze kent het probleem) zo'n beetje iedere dag zeggen dat m;n haar zo vol was en zo goed eruit zag... terwijl ik echt heel zeker weet dat ik al heel wat haartjes kwijt ben...
Maar vooraleerst een diagnose bij jou lijkt me zo...
Groetjes
Kitty
__________________
diane 35 + androcur

Laatst gewijzigd door kas; 28 juni 2006 om 17:12
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2009, 10:37   #54
birgit_1967
HaarWeb lid
 
birgit_1967's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2009
Locatie: renkum nl.
Berichten: 1
Wink haaruitval

hallo
ik ben een vrouw van bijna 42 jaar en heb al sinds mijn 25 ste haaruitval.
ook ik heb door mijn dermatoloog de diane pil voorgeschreven gekregen, en zonder resultaat, ik kreeg er ontzettende bijwerkingen van, ik ben ook diabeet en dat heb ik tijdens het gebruik geweten ook. de suikerspiegel was niet meer omlaag te krijgen, ik was continue moe had vreselijke pijn in mijn benen etc etc. maar mijn haar kwam niet terug. ik ben inmiddels gestopt met het gebruik van de diane ( natuurlijk op advies van mijn huisarts ) en nu gaat het lichamelijk een heel stuk beter, maar mijn haaruitval blijft. ik zit erg heel erg mee wat iedere keer als in de spiegel kijkt valt automatisch mijn blik op die akelige kale plek op mijn kruin. bij ons komt ook geen kaalheid of drastige haaruitval voor, want mijn bijde zussen hebben een dikke bos en mijn ouders waren goed bezaait met haar. ik ben de enigste van het gezin die kaal wordt.
ik kan lonneke dan ook erg goed begrijpen, ik heb het geluk dat ik een zeer begripvolle man heb en dat hij zich er niet aan stoort.
ik zit wel eens te huilen, omdat ik zo mooi dik haar had en nu... pffff
ik word er moeddeloos van. als er iemand is die een middel gebruikt wardoor je haar weer terug komt maakt niet uit of het van een homeopaat of arts is dan hoor ik dat graag.
groetjes birgit
birgit_1967 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2009, 15:57   #55
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Birgit,
Welkom op dit forum! Is het alleen je kruin die kaal wordt of verlies je ook haren elders op je hoofd? Is je bloed onderzocht op eventueel ijzertekort of tekort aan vitamine?
Er zijn een paar bewezen middelen, waarvan jij minoxidil als lotion het beste kunt proberen. Je moet die lotion dan wel levenslang blijven gebruiken, anders vallen de haren die je erdoor teruggekregen hebt, weer uit.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2009, 12:18   #56
Sara25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Berichten: 3
Ik moet zeggen dat toen ik mij heb aangemeld op deze site hoopte dat ik van jullie oplossingen zou horen voor haaruitval. Ik moet zeggen dat ik na het lezen van alle reactie's alleen maar ontmoedigd ben geraakt. Ik zit dit bericht dan ook met tranen in mijn ogen te typen. En ja, tuurlijk zijn er ergere dingen in het leven en zijn er zoveel mensen die het slechter hebben. Maar ik ben zo'n persoon die het altijd slecht heeft geweest, mijn leven heeft altijd in het teken gestaan van moeilijke familieomstandigheden, verlies van geliefden en meer persoonlijke dingen die ik niet hier wil bespreken. Bij mij is mijn haaruitval ook zeker al 5 jaar gaande. Ik ben nu 25 jaar. In de tijd dat de haaruitval begon had ik er eigenlijk niet echt problemen mee, ik heb er verder niets mee gedaan. Ik had namelijk heel dik haar en een paar haartjes minder leek me geen probleem. Nu heb ik alleen nog een klein staartje en er beginnen zelfs kale plekken op mn hoofd te komen. Ik heb van alles geprobeerd zoals iedereen hier. Van hennakuur tot vitamines en lotions en smeersels. Nix helpt. Het rare is dat bij mij nooit iets is vastgesteld door een dermatoloog. Ik kreeg iets voorgeschreven and thats it. Verder is er bij mij geen aandoening geconstateerd zoals bij sommigen van jullie. Ik weet me eigenlijk geen raad meer. Het beheerst een groot deel van mijn leven. Ik ben al heel onzeker over mezelf en dit versterkt het alleen maar meer.

Thnx dat ik dit met jullie heb kunnen delen .
Sara25 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2009, 12:31   #57
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Sara,

Wellicht heb je alopecia androgenetica(AGA), zoals veel lotgenoten op dit forum. Daarbij helpen alleen de wetenschappelijk bewezen middelen, dus niet die flauwekul zoals van TelSell e.d. En bovendien moeten die bewezen middelen levenslang gebruikt blijven worden, anders vallen de herwonnen haren weer uit. AGA is geen ziekte die je kunt genezen.
Welk middel had jouw dermatoloog voorgeschreven?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2009, 12:38   #58
luna30
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2009
Berichten: 19
berichtje voor Sara

Hoi Sara,

Ik kan begrijpen dat je juist ontmoedigd kunt raken van alle berichten hier op het forum. Dat heb ik zelf ook hoor, je probeert oplossingen te vinden maar ondertussen hoe meer je te weten komt hoe banger je word.

Er staat dat je al bij een dermatoloog geweest bent met je haarverlies? Is er ooit bloed bij je afgenomen?

Probeer je angst en je probleem te bespreken met je huisarts. Je hebt een serieus probleem wat vraagt om serieuze aandacht. Ga er achteraan en laat je niet afschepen. Er kunnen 101 oorzaken zijn van je haaruitval en die hoeven echt niet allemaal ernstig of onomkeerbaar te zijn!

Veel succes en veel sterkte, groetjes Luna
luna30 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2009, 14:49   #59
Sara25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo Sara,

Wellicht heb je alopecia androgenetica(AGA), zoals veel lotgenoten op dit forum. Daarbij helpen alleen de wetenschappelijk bewezen middelen, dus niet die flauwekul zoals van TelSell e.d. En bovendien moeten die bewezen middelen levenslang gebruikt blijven worden, anders vallen de herwonnen haren weer uit. AGA is geen ziekte die je kunt genezen.
Welk middel had jouw dermatoloog voorgeschreven?
Dat is nou precies wat mij heeft ontmoedigd. De angst dat ik ook AGA heb, want als dat zo is dan is er geen weg meer terug. Je zegt zelf ook dat het geen ziekte is die je kunt genezen. Ik heb overigens alleen in het begin smeerseltjes van natuurwinkels gebruikt. Ik doe zoiezo niet aan Tellsell e.d.
Wat die bewezen middelen betreft, bijna alle dermatologen schrijven de Dianepil en Minoxidil voor. Nou heb ik een heel gevoelige huid en Minoxidil was volgens de dermatoloog waar ik ben geweest geen optie. Dat was wat hij voorschreef. Uiteindelijk heb ik Nizoral gekregen, wat heel goed helpt tegen jeuk en schilfers op de hoofdhuid maar niet tegen haaruitval. Dianepil kent weer veel heftige bijwerkingen dus ik ben daar een beetje huiverig voor.
Sara25 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2009, 14:54   #60
Sara25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2009
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luna30 Bekijk bericht
Hoi Sara,

Ik kan begrijpen dat je juist ontmoedigd kunt raken van alle berichten hier op het forum. Dat heb ik zelf ook hoor, je probeert oplossingen te vinden maar ondertussen hoe meer je te weten komt hoe banger je word.

Er staat dat je al bij een dermatoloog geweest bent met je haarverlies? Is er ooit bloed bij je afgenomen?

Probeer je angst en je probleem te bespreken met je huisarts. Je hebt een serieus probleem wat vraagt om serieuze aandacht. Ga er achteraan en laat je niet afschepen. Er kunnen 101 oorzaken zijn van je haaruitval en die hoeven echt niet allemaal ernstig of onomkeerbaar te zijn!

Veel succes en veel sterkte, groetjes Luna
Ja er is bloed bij me afgenomen maar daaruit kon niets worden afgeleid. Ik had geen tekort aan iets nog is er iets vreemds gevonden.
Wat je zegt is absoluut waar, maar waar ik tegenaan loop is de desinteresse die ik vaak bij zowel de huisarts als de dermatologen bespeur. Bij de eerste dermatoloog werd er gewoon vluchtig naar mijn hoofdhuid gekeken, vervolgens gevraagd of kaalheid in de familie zit. Op mijn antwoord dat mijn vader wel AGA heeft gaf hij als antwoord al gauw dat ik dat dan waarschijnlijk ook heb.
De tweede zei dat het normaal was, dat mijn haar wel uitvalt maar ook weer bijgroeit, dat et stress kan zijn of ongezonde voeding. Het komt soms op mij over alsof er uit de losse pols diagnoses worden gesteld.

Thnx voor je bemoedigende woorden!
Sara25 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.