Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 maart 2010, 19:03   #1
ab26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2010
Berichten: 3
Laser Surgery Haarlem?

Hallo iedereen,

Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met laser surgery in haarlem.
ab26 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2010, 19:37   #2
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met laser surgery in haarlem.
Een aantal leden hier zijn daar behandeld. Maar het grootste gedeelte was daar zeer ontevreden over!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2010, 23:44   #3
ab26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2010
Berichten: 3
en weet je ook waarom zij daar niet tevreden over zijn?
ab26 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2010, 23:46   #4
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
en weet je ook waarom zij daar niet tevreden over zijn?
Schandalig duur, slecht resultaat en een flinke jaap op je achterhoofd.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 11:44   #5
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ab26 Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik zou eens willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met laser surgery in haarlem.
In 2000 bij voorheen Laser Aesthetic behandeld.Dat geintje kostte dik 23000 gulden. Surgery is het bedrijf waar nu Peter van Ispelen de baas is volgens mij. Van Ispelen werkte ook bij Laser Aesthetic als consultant. Was toen 21 en kreeg volgens hun zeggen toen 1450 impulsen. Eindresultaat , ben nu 30 en was bijna helemaal kaal en had voordat ik in sept 2009 2000 grafts bij pro hair had genomen enkel nog een paar sprietjes aan de voorkant van mijn hoofd staan, net las die voetballer van ajax, Kennedy Bakircioglu. Nu is mijn aangezicht wel wat verbeterd, maar das niet dankzij Laser Aesthetic. Ze maken nu gewoon een soort doorstart ofzo. Dikke jaap achter op m'n kop, wat ik in de toekomst d.m.v. tattoos zou willen laten verminderen.Kortom kutbedrijf.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 12:24   #6
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
In 2000 bij voorheen Laser Aesthetic behandeld.Dat geintje kostte dik 23000 gulden. Surgery is het bedrijf waar nu Peter van Ispelen de baas is volgens mij. Van Ispelen werkte ook bij Laser Aesthetic als consultant. Was toen 21 en kreeg volgens hun zeggen toen 1450 impulsen. Eindresultaat , ben nu 30 en was bijna helemaal kaal en had voordat ik in sept 2009 2000 grafts bij pro hair had genomen enkel nog een paar sprietjes aan de voorkant van mijn hoofd staan, net las die voetballer van ajax, Kennedy Bakircioglu. Nu is mijn aangezicht wel wat verbeterd, maar das niet dankzij Laser Aesthetic. Ze maken nu gewoon een soort doorstart ofzo. Dikke jaap achter op m'n kop, wat ik in de toekomst d.m.v. tattoos zou willen laten verminderen.Kortom kutbedrijf.
Als ik dat zo lees was ik nog goed af bij HairPlus... en wat een geld joh, 23.000 gulden...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 18:36   #7
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Als ik dat zo lees was ik nog goed af bij HairPlus... en wat een geld joh, 23.000 gulden...
Ja, ik weet het. In guldens toendertijd zo'n 7500 gulden teruggekregen van de belasting, maar goed nog steeds weggeggooid geld. Hadden we onze HT's maar nooit gedaan he Ambo, want jij bent nu al kaalgeschoren en ik wil het later waarschijnlijk toch ook gaan doen, als het litteken behandeld is.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 21:02   #8
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Hadden we onze HT's maar nooit gedaan he Ambo, want jij bent nu al kaalgeschoren en ik wil het later waarschijnlijk toch ook gaan doen, als het litteken behandeld is.
Ik sluit me bij jullie aan!

Wat een fiasco het hele HT gebeuren

Gewoon KAAL zonder een minderwaardigheidscomplex...
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 maart 2010, 21:06   #9
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ja, ik weet het. In guldens toendertijd zo'n 7500 gulden teruggekregen van de belasting, maar goed nog steeds weggeggooid geld. Hadden we onze HT's maar nooit gedaan he Ambo, want jij bent nu al kaalgeschoren en ik wil het later waarschijnlijk toch ook gaan doen, als het litteken behandeld is.
Nou, had ik geen HT's laten doen, dan was ik nu een biljartbal. Nu heb ik nog een lichte gloed van haar, vind ik toch nog wel een essentieel verschil. En met die tattoohaartjes erbij lijkt het net echt...

Als er nu iemand over mijn bol aait, voel je wel stekeltjes...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2010, 23:36   #10
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ja, ik weet het. In guldens toendertijd zo'n 7500 gulden teruggekregen van de belasting, maar goed nog steeds weggeggooid geld. Hadden we onze HT's maar nooit gedaan he Ambo, want jij bent nu al kaalgeschoren en ik wil het later waarschijnlijk toch ook gaan doen, als het litteken behandeld is.
Mocht je het toen van de belasting aftrekken dan in die tijd ????
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2010, 02:30   #11
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Mocht je het toen van de belasting aftrekken dan in die tijd ????
Bij mij werd het toen afgewezen. Had geen bewijs dat ik psychisch onder mijn kaalheid leed...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 08:41   #12
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Mocht je het toen van de belasting aftrekken dan in die tijd ????
Ja, bij mij was het toen geen enkel probleem. Heb ook een brief van de dokter dat ik er onder lijd. Dat heb je echt wel nodig.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 08:43   #13
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nou, had ik geen HT's laten doen, dan was ik nu een biljartbal. Nu heb ik nog een lichte gloed van haar, vind ik toch nog wel een essentieel verschil. En met die tattoohaartjes erbij lijkt het net echt...

Als er nu iemand over mijn bol aait, voel je wel stekeltjes...
Ik bedoelde het niet verkeerd, maar een biljartbal was je nooit geweest, want dan had je ook geen donorhaar meer gehad toch, tenminste dat versta ik onder een biljartbal . En idd, nu is je situatie ook echt een heel stuk beter.
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 17:34   #14
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin79 Bekijk bericht
Ik bedoelde het niet verkeerd, maar een biljartbal was je nooit geweest, want dan had je ook geen donorhaar meer gehad toch, tenminste dat versta ik onder een biljartbal . En idd, nu is je situatie ook echt een heel stuk beter.
Ik had vroeger altijd het schrikbeeld dat ik vooraan helemaal geen haar meer zou hebben, dat slechts de haarkrans over zou blijven.

De vrouwen die ik tref snappen er geen zak van dat ik eerst haartransplantatie heb laten doen en daarna de boel ga millimeteren. Maar ja, ik tref een hoop blonde vrouwen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2010, 12:11   #15
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik had vroeger altijd het schrikbeeld dat ik vooraan helemaal geen haar meer zou hebben, dat slechts de haarkrans over zou blijven.

De vrouwen die ik tref snappen er geen zak van dat ik eerst haartransplantatie heb laten doen en daarna de boel ga millimeteren. Maar ja, ik tref een hoop blonde vrouwen...
Was gisteravond wezen stappen en daar stond ook een portier helemaal kaalgeschoren met een futlitteken van oor tot oor. Mijzelf viel het natuurlijk wel ff op en heb ff gekeken of andere mensen er naar keken maar andere mensen liepen gewoon langs m en zaten er echt niet naar te gapen ofzo. Of ze durfden niks te zeggen natuurlijk, want die gast was een dikke 2 meter groot en breed
vin79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[laser] HairMax LaserComb Cloud Overige behandelingen 945 29 mei 2015 20:47
verschil laser en flitslampen Diana Hirsutisme - Behandelingen 44 23 augustus 2012 22:41
M5 laser marc_05 Hirsutisme - Behandelingen 7 1 juni 2008 20:31
Laser Aesthetics cadeaubon / korting R_Adriaans Chirurgische behandelingen 15 8 januari 2007 09:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.