Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 april 2005, 18:18   #16
bobbeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2005
Locatie: holland
Berichten: 7
Hai

Goed, 409 je hebt ook helemaal gelijk. Als iedereen zo zou denken dan zou er een behoorlijke frustratie voor vele van ons uit de wereld worden geholpen. Helaas is niet iedereen er zo luchtig over. Dat zou ik ook wel willen zijn trouwens.

Maar goed, ik vind het zelf helemaal niet mooi, dat haar. Dat is de belangrijkste reden dat ik het te lijf ga. Ik scheerde het al een aantal jaar voordat ik mijn vriend leerde kennen.
Wat onverwachte sex ermee te maken heeft: schaamte. That's all.
Ik schaam me ervoor, en wil het daarom weg hebben voordat ik ga 'sexen'. Onverwachte sex is dus wat lastig, tenzij ik het inderdaad met mijn vriend zou bespreken. Maar durf ik dat aan. Ik ben niet bang dat hij me niet meer wil, maar om mezelf zó blood te geven (haha)?? Niemand weet het. Alleen mijn moeder.

Wie weet ga ik er ook nog eens wat makkelijker mee om.
groetjes

Amber; ik heb me laten laseren bij MediShape. (MediDerma) Die doen ook bijvoorbeeld couperose (?) behandelen. Ze hebben geloof ik ook een website.
Ik heb het niet via de huisarts gedaan, nee.
Judith; het lichte haar is inderdaad gewoon blond. Niet wit ofzo.
Ik hoorde van degene die mij behandelde met de laser dat ze het nieuwe apparaat getest hadden op zichzelf en haar collega's en dat t niet echt aansloeg, daarom gebruiken ze het nog niet in die kliniek.
Hey, die Minerva pil, werkt dat dan? Ik heb wel last van milde migraine, vokgens mij is minerva een zwaardere pil of niet?

Doei mensen, groetjes
bobbeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2005, 15:49   #17
409
xµøx
 
Geregistreerd: 10 februari 2005
Berichten: 19
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bobbeltje
Hai
Maar goed, ik vind het zelf helemaal niet mooi, dat haar. Dat is de belangrijkste reden dat ik het te lijf ga. Ik scheerde het al een aantal jaar voordat ik mijn vriend leerde kennen.
Als je het zelf gewoon niet mooi vindt dan is het weghalen van je haar een volkomen legitieme reden.
Ik geef je groot gelijk dat je het dan doet.

Maar ja, er zijn heel veel vrouwen die het doen uit onzekerheid en schaamte. Persoonlijk vind ik dat een verkeerde insteek.


Citaat:
tenzij ik het inderdaad met mijn vriend zou bespreken. Maar durf ik dat aan. Ik ben niet bang dat hij me niet meer wil, maar om mezelf zó blood te geven (haha)?? Niemand weet het. Alleen mijn moeder.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat jouw vriendje zijn liefde voor jou gaat afrekenen op het feit dat je bovenmatig behaard bent. (overigens is haargroei rondom de billen van een vrouw volkomen normaal).

Maar ik ben bang dat het tussen je oren zit. Ook al zou je vriendje er geen proleem mee hebben dan vind je het denk ik nog steeds lastig om bv onverwachte seks te hebben enzo.

Denk je niet dat je vriend geen vermoeden heeft?
Als jullie al een tijd met elkaar omgaan en jullie zien elkaar regelmatig dan moet hij toch zien dat je haargroei hebt?


Citaat:
Wie weet ga ik er ook nog eens wat makkelijker mee om.
groetjes
Ik hoop het voor je!

groetjes
409 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2005, 20:27   #18
lis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 17
Hoi Bobbeltje en Chouke,

scheren van de billen en mn bilnaad is een ramp inderdaad... Omdat ik donker haar heb, laat ik het nu weg lichtflitsen en het lijkt na een paar frustrerende behandelingen toch aan te slaan bij de bil.

Het gekke is dat ik wel zag dat ik enorm veel haar op benen, liezen, buik had maar dat ik me daar zo op focuste dat ik me nooit realiseerde dat mijn billen en mn bilnaad ook zo donker behaard waren.

Als ik dus me klaar maakte voor een date regelde ik wel mijn benen enzo, maar mijn billen dacht ik niet over. Deze onbevangen onwetendheid heeft er voor gezorgd dat ik altijd hele leuke sexuele ervaringen had zonder dat ik erg had in mijn bilpartij zegmaar.
Onwetendheid die me veel heeft opgeleverd. Pas de laatste jaren nu ik begonnen ben aan ontharen via lichtflits realiseerde ik me dankzij mijn partner dat het wellicht een idee was mijn billen mee te nemen

de wijze les hiervan echter is:
probeer je op iets anders te focussen, want wat relaties en sex en dates zijn heel wat minder geobsedeerd door het haar op je bil dan je zelf bent vermoed ik op basis van mijn ervaring...

succes
lis is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 12:22   #19
piepeloi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2010
Berichten: 1
Hoi,

Ik ben ook nieuw hier en ik ben zo blij om dit te lezen. Ik ben ooit begonnen het het wegscheren van de donkere haren in de schaamstreek, alleen iedere keer neem je ook haren mee, die weer terugkomen als donkerdere haren. Dit heeft nu als gevolg dat ik met heel veel donkere haren tussen m´n billen zit waar ik me heel erg voor schaam. Ik las ergens iets over het bleken/blonderen van deze haartjes. Is er hier iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben bang dat als ik het weg blijf scheren, het steeds erger wordt:S Wie kan mij hier iets over vertellen?
piepeloi is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 16:47   #20
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Dat heeft niets met scheren te maken. Vaak wordt haargroei met het ouder worden dikker en donkerder.
Mijn zus had er vroeger nooit haar, en scheren deed ze er al helemaal niet. Toch kreeg ze uiteindelijk donkere haren in de bilspleet, en werd ook haar schaamhaar steeds weelderig.

Ikzelf hoefde tot mijn dertigste mijn benen nooit te scheren, pas na die leeftijd kwamen er donkere haren.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2010, 19:25   #21
Wix
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2010
Berichten: 9
Misschien een beetje naief, maar als ze blond zijn hoe goed zijn ze dan uberhaupt te zien? Want ik begreep dat je blonde haren had toch?

Ik heb ook wel haren op mijn billen, maar die zijn zwart en enigzins stug doordat ik ze soms perongeluk meeneem met de achterkant van mijn bovenbenen. In principe laat ik ze gewoon zitten, want ik zie ze in ieder geval niet, dus heb er geen last van .
Wix is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[dutasteride] Algemeen Rob Medicijnen/haargroeimiddelen 1316 9 december 2020 17:37
Uitslag na scheren van billen notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:41
Do's blunders !! Ellis Van alles en nog wat... 23 9 september 2003 23:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.