Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 juli 2007, 19:05   #196
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
Gho

Hallo Roland,

Kun je inmiddels al wat vertellen over het eindresultaat van de 'gho-behandeling'?

Groet,
Nick


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Bekijk bericht
Yeah..en ik ben na die eerder mislukte HT bij plinck best wel nerveus. Maar ik laat horen hoe het gegaan is en hoe het resultaat is. Ik ben zo kritisch als maar zijn kan dus jullie horen het wel
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2007, 19:09   #197
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
gho resultaat

Hallo Alessandro,

Kun je inmiddels al wat vertellen over het eindresultaat?

Groet,
Nick


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alessandro Bekijk bericht
Nog even een 1,5 maand reviewtje:

Na ongeveer een week waren al mijn getransplanteerde haren weg en sindsdien ziet het er dus zo ongeveer uit zoals voor de behandeling.

Enige 'problemen' is de ongelofelijke jeuk in het donorgebied geweest.

Nu is het dus nog 2,5 maanden + wachten tot de getransplanteerde haren terug moeten gaan komen.
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2007, 19:43   #198
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
resultaat koen gho

Hallo Anton,

Zie jij inmiddels al wat van het resultaat van je behandeling bij Gho?

Groet,
Nick


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2 Bekijk bericht
Jawel hoor, een maand geleden ben ik behandeld. Een kwart van de grafts is blijven staan en groeien nu door, over negen maanden is het eindresultaat zichtbaar. Tot nu toe zeer tevreden en ik ken ook iemand die ook tevreden is. Vanaf mei 2005 is Gho in Amsterdam op grote schaal behandelingen aan het doen, dus de eerste resultaten moeten binnenkort ook op dit forum verschijnen, maar of de klanten van Gho veel op het forum kijken weet ik niet....ik houd jullie wel op de hoogte. Groet Anton
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2007, 13:53   #199
Anton2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 23
Reactie

Jazeker! Ik laat volgende week foto's maken, ben nu negen maanden verder en echt super tevreden!! zou het zo weer over doen! Groet Anton
Anton2 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2007, 19:28   #200
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Zijn er nog meer mensen die binnenkort bij Natural clinics behandeld worden?

Er komen hier op Haarweb niet veel mensen die zich daar laten behandelen. Of zijn die allemaal zo tevreden dat ze hier niet meer hoeven te komen?

Ik zou eigenlijk wel eens wat resultaten willen zien van de dochterkliniek van Kettman.......
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2007, 21:33   #201
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Niemand?

Ik heb in de wandelgangen wat geruchten opgevangen......
Zouden die dan toch waar zijn?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2007, 22:09   #202
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Niemand?

Ik heb in de wandelgangen wat geruchten opgevangen......
Zouden die dan toch waar zijn?
Ik ben degene in iedergeval niet. Vertel maar eens wie er 'verdacht' is.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2007, 07:30   #203
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Niemand?

Ik heb in de wandelgangen wat geruchten opgevangen......
Zouden die dan toch waar zijn?
Welke geruchten, deel je ze met ons???
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2007, 15:42   #204
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Welke geruchten, deel je ze met ons???
Nog niet,

ik vind zowiezo dat er weinig gereageerd/gesproken wordt over deze kliniek op Haarweb.

Zou de populariteit van een kliniek op Haarweb evenredig staan tot de
populariteit van een kliniek i.r.l ?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2007, 22:19   #205
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
interessante vraag.....
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2007, 18:45   #206
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
gho

Hallo Fear the hair,

Ik heb binnenkort ook een behandeling bij Gho in Maastricht. Ik heb ongeveer 1200 grafts 'besteld' die in eerste instantie verdeeld zouden worden over 2 dagen. Nu heb ik echter vernomen dat ze dit nu ook al in 1 dag doen. Is dit mogelijk volgens jou? Met andere woorden: als je om 08:30 arriveert en om 17:00 klaar bent en net zoals jij 600 grafts ontvangen hebt, zit er dan veel pauze tussen?

Alvast bedankt.

p.s. hoe lang duurde het voordat de kortstjes helemaal weg waren?

Groet
Nick


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FearTheHair Bekijk bericht
Vanmorgen om 8.45 arriveerde ik in het zonovergoten Maastricht voor een haartransplantatie bij de kliniek van Koen Gho. Ik werd opgevangen door 'n meisje die wel ervaring had, maar nog geen officiele bevoegdheid had voor het werk. Hiervoor had ik ook gekozen, want dat scheelt weer 1000 € Verder was er ook nog een arts aanwezig die wel ervaring had.

Ik ga mijn foto's niet aanpassen zodat niemand mij herkent. Zou wel fijn zijn dat als iemand mij herkent deze dit niet door gaat vertellen. Ik ga er niet mee naar buiten treden dat ik dit nu gedaan heb (op enkele familieleden en vrienden na) maar er mee te koop lopen ga ik zeker niet!



Goed kom aan en eerste wat je krijgt is n soort electronische verdoving alvorens de gewone naald in je achterhoofd gaat. Ook werd mijn haar van achteren al omhoog gedaan.



En na een lekkere verdoving met adrenaline-shock gaan ze met een klein boortje de grafts losmaken en vervolgens met pincet loshalen en verzamelen op een klein bordje. Ziet er geweldig uit als je de foto bekijkt moet ik zeggen:


Rond 12.00 waren ze klaar met het verzamelen van 664grafts =) Tijd om even te roken buiten en vervolgens een uitsmijter te eten (was zeer lekker)

Na de lunch hebben ze eerst de voorkant verdoofd. Moest uiteraard weer eerst dat electronisch ding op m'n kop hebben alvorens de echte verdoving te zetten. Voelt heel wazig aan en ik werd er ook wel duizelig van.


Ze gingen eerst putjes maken en ik voelde het niet. Je hoorde het wel. En dat was een goor geluid. Ik lust geen zilveruitjes.... maar het klonk wel alsof je erop bijt..... 664 putjes later was ik verlost van het ergste. In de tussentijd heb ik 'n DVD opgezet.... maar echt volgen kun je het niet, af en toe viel ik ook gewoon in slaap.

Toen alle gaatjes geboord waren (het bloedde redelijk) konden ze de grafts erin proppen. Dit voelde je niet en ik viel dus op een gegeven moment echt in slaap

Opeens was het dus 4 uur 's middags en ik was ontslagen!
Eindresultaat ga je pas later zien, maar hier kun je al zien hoe de korstjes er al smakelijk opzitten.
Heb mijn haren naar voren gedaan en achter dekt het ook goed. Voren zie je het wel op dit moment, maar alleen als je echt goed kijkt. Blijf toch paar dagen alleen thuis en sluit me even af van de buitenwereld. Over paar dagen hoop ik dat de korsten in ieder geval weg zijn en dat ik weer (eventueel met pet) de straat op kan =)






Als mensen vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden. Verder zal ik ook als er vooruitgang is dit posten.


mvg

Fear the Hair

Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2007, 19:25   #207
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
gho

Hallo Anton,

Ik heb zeer binnenkort ook mijn behandeling bij Gho, heb je al een voorbeeld van het resultaat of vind je dat te persoonlijk?

Thanks.
Nick


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2 Bekijk bericht
Jazeker! Ik laat volgende week foto's maken, ben nu negen maanden verder en echt super tevreden!! zou het zo weer over doen! Groet Anton
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2007, 19:34   #208
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
gho

Hallo Anton,

Heb je inmiddels al foto's beschikbaar (ben erg nieuwsgierig omdat ik zeer binnekort zelf een behandeling bij gho onderga)?

Thanks.
NIck


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2 Bekijk bericht
Jazeker! Ik laat volgende week foto's maken, ben nu negen maanden verder en echt super tevreden!! zou het zo weer over doen! Groet Anton
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2007, 09:18   #209
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick007 Bekijk bericht
Hallo Fear the hair,

Ik heb binnenkort ook een behandeling bij Gho in Maastricht. Ik heb ongeveer 1200 grafts 'besteld' die in eerste instantie verdeeld zouden worden over 2 dagen. Nu heb ik echter vernomen dat ze dit nu ook al in 1 dag doen. Is dit mogelijk volgens jou? Met andere woorden: als je om 08:30 arriveert en om 17:00 klaar bent en net zoals jij 600 grafts ontvangen hebt, zit er dan veel pauze tussen?

Alvast bedankt.

p.s. hoe lang duurde het voordat de kortstjes helemaal weg waren?

Groet
Nick
Beste Nick,

Kun je ons ook vertellen waar dat ze de behandeling uitvoeren! In Maastricht worden de behandelingen toch niet meer gedaan?
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2007, 18:46   #210
Nick007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2006
Berichten: 17
Resultaat gho

Hallo Anton,

Kun je al iets laten zien van het resultaat? Ben erg nieuwsgierig moet zeer binnenkort zelf op behandeling bij Gho.

Thanks.
Nick

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anton2 Bekijk bericht
Jazeker! Ik laat volgende week foto's maken, ben nu negen maanden verder en echt super tevreden!! zou het zo weer over doen! Groet Anton
Nick007 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.